بازدید 30736
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس نهم در گفت‌وگو با «تابناک»؛

پخش تصویر و مصاحبه با نجفی، خلاف قانون آیین دادرسی است/ شاید نجفی قتل را انجام نداده باشد!/ پرونده نجفی نباید سیاسی شود

چند روزی است، موضوع محمدعلی نجفی و اتفاقی که در منزل وی رخ داد، به تیتر یک رسانه‌ها بدل شده است؛ اما موضوعی که در این میان وجود دارد، پوشش رسانه‌ای عجیبی است که در حال جریان است و رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما در همه مراحل بررسی پرونده حضور دارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 31 May 2019

پخش تصویر و مصاحبه با نجفی، خلاف قانون آیین دادرسی است/ شاید نجفی قتل را انجام نداده باشد!/ پرونده نجفی نباید سیاسی شودچند روزی است، موضوع محمدعلی نجفی و اتفاقی که در منزل وی رخ داد، به تیتر یک رسانه‌ها بدل شده است؛ اما موضوعی که در این میان وجود دارد، پوشش رسانه‌ای عجیبی است که در حال جریان است و رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما در همه مراحل بررسی پرونده حضور دارد؛ موضوعی که درباره دیگر متهمان هرگز رخ نمی‌دهد و حتی نام آنان گفته نمی‌شود و یا به اختصار بیان می‌شود. اما در مورد نجفی، خبرنگار‌ها آزادانه با وی گفت‌‌وگو می‌کنند، به گونه ای که یکی از آنان، اسلحه پری را در دست می‌گیرد و خشاب آن را خالی می‌کند و گلوله‌های باقی مانده آن را جلوی دوربین می شمارد.

به گزارش «تابناک»؛ همه اینها در حالی است که این موارد با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی و در میان برخی سیاستمداران و حقوقدان‌ها روبه رو شده است، به گونه ای که برخی از حقوقدان‌ها بر این باورند که شاید این رویه، در آینده روند تکمیل پرونده را مختل کرده و حتی باعث گردد قاضی در صدور رأی نیز دچار مشکل شود.

مهدی دواتگری، نماینده سابق مجلس و حقوقدان در گفت‌وگو با تابناک در این باره اظهار داشت: از نظر آیین دادرسی کیفری، علنی بودن محاکمه شرایط خاص خود را دارد. هنوز نجفی دادگاه نرفته بود و زمانی که در پلیس آگاهی بود، تصویر و اظهارات و نحوه ورود وی پخش شد که این با آیین دادرسی کیفری توجیهی مطابقت ندارد.

مسئول پرونده پیگیر ستار بهشتی در مجلس نهم گفت: هنوز نجفی یک متهم است و تا زمانی که حکم قطعی از طریق دیوان عالی کشور صادر نشده، متهم تلقی می‌شود و اگر حکم صادر و محکوم شد، آن زمان می‌توان عکس و نام وی را افشا کرد.
زمانی که عکس و فیلم وی پخش شد و تعبیری که خبرنگار صدا و سیما داشت، زمانی بود که پرونده هنوز به مرجع قضایی ارسال نشده بود و متهم با مقام قضایی رودر رو و تحقیقات قضایی شروع نشده بود؛ بنابراین، اینکه در این قضیه، پلیس و رسانه ملی این اقدام را انجام داد، خلاف قانون بود.

این نماینده ادامه داد: اما در مرحله دادسرا با توجه به اینکه تحقیقات محرمانه هستند و حتی قاضی این اختیار را دارد که وکیل را از مطالعه بخش‌هایی از پرونده منع کند، به طور کلی شرایط در دادگاه متفاوت خواهد بود؛ برای مثال، در پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی جلسات علنی است، چون تشخیص مقام قضایی است.

وی در ادامه یادآور شد: پرونده آقای نجفی هم وقتی به دادگاه کیفری ارسال شود، قطعا دادگاه می‌تواند جلسات دادگاه را علنی برگزار کند و مانعی نیست، ولی پیش از ارسال به دادگاه و در مرحله تحقیقات مقدماتی، باید کامل محرمانه باشد؛ بنابراین، اینکه خبرنگاران در مقام قضایی حاضر باشند و از متهم مصاحبه کنند، غیر قانونی و خلاف قوانین آیین دادرسی است. این کار می‌تواند موجب پیچیده‌تر شدن روند بررسی‌های نهایی شود، چون ممکن است متهم در فضایی شلوغ، مطالبی بگوید و رسانه‌ها نیز هر یک از نگاه خودشان نقل قول‌هایی منتشر کنند و در جامعه توقعاتی ایجاد شود که فردا مقام قضایی را در صدور حکم با چالش روبه رو کند.

این عضو کمیسیون امنیت سابق مجلس گفت: انتظار این است که دستگاه قضایی بدون توجه به فشار‌های سیاسی روند پرونده را پیگیری کند. فشار‌های سیاسی موجود در جامعه، از دو نظر می‌تواند روند پرونده را دچار اخلال کند.
نجفی به هر حال منتسب به یک جریان سیاسی شناخته شده است و به همین دلیل، احتمال دارد تا فشار‌هایی وجود داشته باشد که به وی در تکمیل پرونده کمک شود و جریان متقابل هم ممکن است، فشار‌هایی را وارد کند تا به شکل‌های دیگری عمل کنند. به همین دلیل، دستگاه قضایی باید این مسائل را در نظر بگیرد. رسانه‌ها نیز باید به دور از هرگونه جانبداری و اغراض سیاسی، اجازه دهند تا دستگاه قضایی در کمال آرامش و در یک فضای معقول، رسیدگی‌های خود را انجام دهد؛ بی گمان قضات این توانایی را دارند که حقیقت را کشف نمایند.

وی در پایان یادآور شد: اما آنچه نگرانی‌ها را زیاد می‌کند، ایجاد این فضاسازی رسانه‌ها و ایجاد التهاب است که روند پرونده را مختل می‌کند. حکم را دستگاه قضایی می‌دهد؛ بنابراین، باید اجازه داد این کار در یک فضای آرام صورت گیرد. از دستگاه قضایی هم انتظار می رود، فضای رسانه‌ای را کاملا مدیریت کنند تا روند قضایی پیموده شود. چه بسا ممکن است پرونده شرکای جرمی داشته باشد؛ هر چند نجفی اعتراف کرده که قتل را انجام داده، امکان دارد افراد دیگری هم مباشرت کرده باشند و متهم خواسته باشد، جرم را به تنهایی گردن بگیرد و دیگران را از مهلکه به در کند؛ بنابراین، رسانه‌ای بودن موضوع، روند کار را سخت‌تر خواهد کرد. اگر نجفی این کار را کرده باشد، قطعا سزای آن را خواهد دید، ولی اگر معاونین و یا شرکایی داشته باشد، آن‌ها هم شناسایی و تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۳۹
۵تا گلوله به خودش زده تفنگ را داده دست نجفی؟ حق پوشانی برای چی؟ مضحک بود واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
بسیار اتفاق افتاده که پدر بخواهد گناه فرزند را به دوش بکشد تا اورا نجات دهد چرا رفتار بسیار خونسرد نجفی برای شما شک برانگیز نبود ؟!
خبرنگار کم مانده بود تو همون اداره آگاهی حکم قصاص را صادر و در دم اجرا کنه ازبس که ذوق زده بود بنده خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
تو حتی صحبتهای بازپرس را هم نخواندی والا می دانستی یک گلوله به قلب و یکی به انگشت دستش شلیک شده نابغه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
کار وکیل کمک به قاضی در روشن شدن حق است یا پوشاندن حق
ناشناس
| France |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
تو اونجا بودی؟اگر بهش فشار اورده باشن زنت را بکش تا مصاحبه نکنه یا اصلا در را باز کن اسلحه رو بزار ما برات انجامش میدیم و رضایت هم میگیریم چطور؟انگشت نگاری شد از اسلحه یا دادن دست خبر نگار؟نحوه شلیک به مرحومه چطور بود؟از هر کارشناس اگاهی بپرسی نحوه تحقیقات و دفن مرحومه بدون بازسازی صحنه جرم مشکل داره .حیف که تابناک اسم اون خانم دیگه رو منتشر نمیکنه.همون که تو عمانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
ناشناس
یعنی میگی یکی از بستگان نجفی همسرنجفی را کشته
نجفی گردن گرفته؟
این بدتر شد که
اعترافات نجفی و دوربین ساختمان و معابر مشخص میکند
اردکانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
آیا این زن خواهر این نماینده سابق‌مجلس بود اینگونه میگفت؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
زنی که چاقو بکشه،عربده کشی .نه سر همسرش،ظ ف بشکونه،تهدید کنه و و...و....حقش همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
بنظرمن درحق اقای نجفی خیلی اجحاف شده حتی اگرقتل بدست ایشان هم انجام شده باشد بایدبه حق وحقوقشان احترام گذاشت عقیده شخصی من اینکه ایشان قاتل نیست وبرای نجات قاتل انرابه گردن گرفته
ناشناس
| Malaysia |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
با نظر ۱۳:۲۹ موافقم۰
ناشناس
| Malaysia |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
با نظر ۱۳:۲۹ موافقم
ناشناس
| Thailand |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
پاپوش حرفه و سازمان یافته علیه نجفی صورت گرفته
داریوش
| United States of America |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
قاتل همون مقتوله
مسعود
| United States of America |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
ببینید قدرت رسانه ها را که چه طور با افکارمان بازی میکنند.. با نظر علی مواقم
مسعود
| United States of America |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
یادتونه در این شش سال مقصر همه چیز کی بود؟؟احتمالا این هم تقصیر اونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
نجفی و مقتوله هر دو قربانی بودند قربانی قدرت طلبی و پرونده سازی یه عده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
خدا به ما رحم کنه که عضو کمسیون امنیت ملی مجلس این گونه تحلیل می کنه.
پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه اعلام کرده قاتل نجفیه و تحت تعقیب پلیس قرار گرفته. خودش هم که اعتراف کرده.حالا وکلای مجلس و کل سیاسیون شروع کردن به فرضیه سازی برای نجات نجفی.
خدایا خودت بهمون رحم کن با این خلایق درستکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
برداری از کاهِ پخشِ خبر صداوسیما کوه بسازی و از کوهِ جنایت شهردار اصلاح طلب، کاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
صداو سیما باید عذر خواهی کند . اینجا باید مردمی بودن خود را نشان دهد.مثل مداحی که بر خلاف مقررات و خلاف وحدت ملی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اعتراف روز اول کافی نیست. اعتراف از روی ناچاری نباید باشد. شخص باید در حالت آرامش و سیری اعتراف کند. بنده یکبار برای دانشجوی پزشکی که مجرم بود اعتراف کردم دیدم ایشان از پدر قلدرش خیلی ناراحت و اضطراب شدید داشت و حرکاتش کاملا نشان می داد و من به پلیس راهنمایی گفتم من مقصرم با اینکه لاستیک های ماشینش کاملا صاف بود و پلیس به ایشان گفت هوای ایشان را داشته باش. بهر حال کلی هزینه کردم و ایشان رفت همراه با پدرش. ناگفته نماند پدرش خیلی عوضی بود.
اگر متهم اصولگرا بود هم همین را میگفتی؟
چرا نمیگی اتهام دروغ به مقتول جرم است؟
متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
از کجا معلوم که دروغ بوده...تحقیقات که کامل نشده...شما داری فعلا تهمت میزنی
علایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
پلیس گفته دروغ بوده
چیزی علیه مقتول در نامه نجفی نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
صبر کن تا صحت یا سقم خبرگزاری برنا مبنی بر ارتباط مردی با او و مراجعه اش به آگاهی و دادن اطلاعات مشخص شود....فعلا تو قبل از تحقیقات کامل داری تهمت میزنی...تحقیقات موردنظرت تحقیقات مقدماتی بود...صبر چیز خوبیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
مملکت تمام مردم.رای میدن.حکم صادر میکنن.خبرنگارش جلو تی وی گلوله میشماره.از ذوق وشوق پر دراوردن که جای کارشناس اسلحه.خخخخخخخخخ خیلی جالبه گلوله هارو یکی یکی در میاره اون ریس اگاهی اون کنار نشسته خخخخخخخ
نا شناس
| Singapore |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
خانم یا آقای شیرازی
جلال الدین فارسی عضو مجلس خبرگان دور اول و دو
دوره نماینده مجلس و کاندیدای ریاست جمهور که بدلیل ایرانی اصل نبودن (جد پدری او افغان بود)نتوانست تایید شود و بعدا مرتکب قتل با سلاح شکاری شد، از طیف مقابل بود ، دادگاه رای به قتل غیر عمد داد.اولیاء دم در دادگاه حاضر نبودند و به سفر مکه رفته بودند!!!
فقط شانس طیف مقابل این بود که رسانه های امروزی وجود نداشتند ،کافیست یک سرچ مختصر بزنید
فارق از موضوع فعلی و قبلی ،مطمئن باشید با این دو
جناح به جایی نمیرسیم.
امیدوارم تابناک منتشر کند .
SeyyeAli
| United States of America |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
با عرض سلام،
متاسفم برای خودم و تمام کسانی که در این روزها با این خبر مواجه شده اند. متاسفانه طبق معمول یک اتفاق این چنینی، افکار خیلی را مشغول به خود کرده است. طبق معمول، افکار مردم را منحرف و وقت انها راگرفته و با روان انها بازی کرده اند. مثل روز روشن است که این یک خیمه شبازی بیش نیست، حالا سوال اینجاست که گردانده این خیمه شب بازی کیست و هدفش چیست.
باید از خود چند سوال کرد:
۱. چرا ایشان بلافاصله جلوی دروبین و ان هم در مقابل رییس اگاهی قرار گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲. چرا ایشان براحتی مورد سوال خبرنگاران قرار می گیرد و ایشان نیز به راحتی جواب سوالها را با خونسردی فراوان جواب می دهد؟؟؟؟؟
۳. چرا صدا و حضور پررنگی دارد؟؟؟؟؟؟
۴. توی چند سال گذشته،اتفاقات جور وا جوری در این مملکت رقم خورده است، چرا ان اتفاقات چه قبل و یا بعد از ان، به این سرعت باز تاب ملی نداشته است؟؟؟؟؟؟؟؟
۵. چرا اقای نجفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۶. چه چیز دارد پنهان می ماند و چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
تابناک جوان به نقل از روزنامه ایران: پسر 13 ساله میترا استاد (همسر دوم شهردار سابق تهران) گفت: نجفی دست بزن داشت. مدام مادرم را کتک می زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس باز گشتم پول آژانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آژانس را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است.

وی گفت: شوهر مادرم مجوز اسلحه داشت و همیشه اسلحه را در خانه نگه می داشت. وقتی به خانه رسیدم یک زن و مرد که دختر آقای نجفی و راننده وی بود در حال شکستن در خانه بودند و در نهایت وارد خانه شدیم و جسد مادرم را پیدا کردیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
خطاب به19:2
سخن زنی که 40 سال با او ندگی کرده و بگفته اش مودبتر و آرامتر از نجفی مرد ندیده معتبرتر است یا نوجوان 13 ساله هم فرهنگ و هم تربیت مادر؟؟!!!! در ثانی ما به زنی که چاقو روی همسرش بکشد،عربده وپکشد و تهدید کند و هنگام دعو ا همچون روانی ها ظرف بشکند،چه می گوییم...به مردش می گوییم اراذل اوباش....نکته دیگر اگر ملاک سخن این نوجوان است همان رسانه ها از قول او منتشر کردند که نجفی همه اموالش را بنام دخترش کرده بود و مادرم بر سر این موضوع با نجفی دعوا داشت...فکرش را بکن آنهم زنی که بیش از نجفی ادعای عشق و عاشقی داشت
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
شخصی مثل نجفی آدمکشی ازش بر نمیاد ، یعنی آدم کشی به این راحتیه که بعدش ریلکس باشی و چای بخوری.، ؟! کمتر آدم عاقلی باورش میشه که کار نجفی باشه. بنده خدا قربانی دسیسه شده.
معلوم است که یک سری انسانها حتی به خانواده ها هم رحم نمی کنند
نه اصلاح طلب هستم نه اصولگرا ، 10 سالی هست که از هردو بریده ام. ولی برام سواله چرا شخصی در این مقام و جایگاه سیاسی به همه زندگی پشت میکنه و به نقطه ای می رسه که دست به قتل میزنه، فکر میکنم صبرش لبریز شده، اما چرا اینطور شده؟

دو فرضیه قابل بررسی توسط پلیس و دادگاه باید باشه، فرضیه اول با توجه به زندگی نجفی با استاد طی چند ماه اخیر احتمال اینکه نجفی اصطلاحا چیز خور شده باشه هست، یعنی روزانه توسط خانم استاد در غذا و یا نوشیدنی اش موادی ریخته شده که باعث شده آقای نجفی آن نجفی سابق نباشه، هدف خانم میتوانسته به دست گرفتن اختیار آقا باشه، فرضیه دوم اینکه آقای نجفی پس از ازدواج با خانم استاد متوجه شده آن شخصی نبوده که در پیش از ازدواج ازش انتظار داشته و اخلاق خانم بعد از عقد و 1362 سکه طلا به کلی تغییر کرده فلذا آقای نجفی به شدت پشیمان شده و بخشی از زندگی مادی و معنوی اش را در معرض خطر دیده. البته این توجیه گر قتل نیست، با این حال شواهد خودکشی آقای نجفی در هتل لاله باید بررسی بشه و در صورت صحت میتواند به عنوان تقویت کننده فرضیه های فوق مطرح بشه. امیدوارم حق و عدالت اجرا بشه.
اونکه اسم مستعار میگن جناب نماینده واسه متهم هست این جناب خودش رو معرفی کرده ، اعتراف کرده ، ضمنا اون جریان سیاسی که بخواد یک قاتل رو از مهلکه در ببره بدرد خود شون میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
مسله اینه که قضیه در فضای مسموم مجازی رسانه ای شده بود و تلوزیون با پخش تصاویر به شایعات پایان داد
اکثر رسانه ها مخصوصا اصلاح طلبان و اشخاص مطرح منصوب به جریان اصلاحات تمام توان خود را برای تبرئه نجفی به کار بسته اند.
نجفی صراحتا گفت که ۵ گلوله شلیک کرده . و اسلحه آماده شلیک بود.
اول گفتن غیر عمد !! مگر یک گلوله شلیک کرده که غیر عمد باشه.
حالا میگن شاید کسی دیگر مرتکب قتل شده باشد.
قوه قضائیه و شخص آقای رئیسی با آزمون بزرگی روبرو هستند.
بنده به خدواند بزرگ قسم می خورم همیشه به اصلاح طلبان رای داده ام.
ولی حالا به خاطر دفاع این جریان از یک فرد جانی و کسی که یک خانم بی دفاع را تیرباران کرده از همه تون متنفرم.
امیدوارم قوه قضائیه بدون در نظر گرفتن جایگاه نجفی با عدالت این قتل را بررسی و با عدالت و انصاف حکم صادر کند.
حتی اگر خانم استاد مقصر صد در صد باشند به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست از شخصی مثل نجفی که ایشان را تیر باران کند. باید از طریق مراجع قانونی اقدام می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
جوگیر عزیز طبق نظر بازپرس دو گلوله یکی به قلب و دیگری به انگشت شلیک شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
اولا آقای نجفی گفتن 4 تیر شلیک
کرده اند
دوما الان دقیقا کدام جریان از آقای نجفی حمایت کرده؟ کسی به طرفداری از ایشون حرفی زده؟
همانطور که طبق قانون لباس زندان به ایشون پوشاندن و دست بند زده اند، همانطور هم باید حقوق قانونیشون حفظ بشه و پیش از حکم دادگاه نباید آبروشون را حراج کرد
فعلا که صدا و سیما ذوق زده شده
ضمنا جتی اگر کسی اعتراف به قتل کنه، تا قاضی در دادگاه قانع نشه و رای صادر نکنه، قاتل محسوب نمیشه
حرفش کاملا درسته؛ جدا به اصلاح طلبی و اصولگرایی کاری نداشته باشید
دو تا موضوع خیلی خیلی مهم در پخش و گسترش این موضوع وجود دارد
۱. هنوز قاضی پرونده باهاش حرف نزده خبرنگار رفته اسلحه رو تو دسش گرفته و ...
۲. پخش یه همچین موضوعی باعث رواج خشونت میشه "طوری عمل شده و برخورد شده که انگار یه عده خوشحالن که نجفی گیر افتاده؛ آقا یه نفر کشته شده، چیه توی بوق و کرنا کردید؟!!!
خیلی مسخره است نجفی خودش داره میگه من او را کشتم این آقا میگه شاید نجفی نکشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
قضاوتت هم مثل خواندنت میماند...گفته شاید گردن گرفته....یکبار آرام بخوان و آرام بگیر قبل از کامنت گذاردن و ح ف زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
تا حالا ندیدی یکی بکشه دیگری گردن بگیره از این مسائل زیاد است
موضوع کاملا مشکوک است.سیما از کجا می دانسته نجفی می خواهد خودش را معرفی کند و به چه شعبه ای از نیروی انتظامی مراجعه کند که انجا حضور داشته؟چرا نیروی انتظامی با سیما هماهنگ بوده؟ طبق کدام قانون سلاح جرم که باید فقط در دسترس قاضی و بازرس تحقیقات جنایی باشد در دست خبرنگار بوده؟ همه این موارد خلاف قانون باید بررسی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
کارگاه پوآرو دیگه چی کشف کردی بنویس تا همه به دانشمندیت‌ پی ببرند با پوزخند های عالمانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
پوآرو جان بابا خیلی ول‌معطلی
نجفی صحنه قتل رو بازسازی کرده هنوز تو شک داری که اون قاتله
.پس عمش‌ قتل رو انجام داده اعتراف به قتل کرده
مگر نجفی دیوانه و یا نابالغ است که اینگونه گفته
همین حرف شما سیاسی است
کلا اصلاح‌طلبان به جاده خاکی میزنند در تنگناها با فرافکنی‌ها و داستان‌سرایی ها
شترسواری که دلا دلا نمیشه آقایان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
از ادبیاتی که داری مشخص است اهل منطق نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
دیدیم که در قضیه س. ط میشود شتری سواری کرد انهم چهارلا پنج لا ،دولا دولا که چیز مهمی نیست
لطفا سياسي نكنيد مساله رو
اين خانوم شايد خودش قتل رو انجام نداده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
موضوع تماما سیاسی است
هیچ نظارتی روی صدا وسیما نیست. به امان خدا رها شده.
کشتن انسانها هم دیگه مساله سیاسی داره؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
کشتن سیاسی تا حالا ندیدی
بر اساس آنچه که در مصاحبه آقای نجفی شنیدیم، ایشان به صراحت به قتل و کار اشتباه خودشان اعتراف کردند. البته سیستم قضایی باید نتیجه را مشخص کند. هنوز هیچی مشخص نشده بعضی در اندیشه این هستند که آقای نجفی را اتهام قتل عمد دور کنند. ببینید فاجعه به کجا رسیده. حقیقت امر این است که یک زن به قتل رسیده و آقای نجفی در رسانه به قتل اعتراف کرده. بباید منتظر نظر منصفانه قضایی نشست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
کشتن بعضیها نه تنها جرم نیست بلکه عین صواب است
بابا سرتون را درد نیارین اشتباهات صدا وسیما درآمده
نجفی گناهکار نیست...شاید میترا بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
جاسوس اش جا موند میترا مقصره
واقعا قضیه مشکوکه!!‌ اون عکس ها چی بود دوتايی داده بودن بیرون! قضیه از همونجا مشکوک بود! یک دیپلمات با سواد اینکارا رو می کنه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
مطمئنی کار دکتر نجفی بوده .. بعد دکتر نجفی مگر دیپلمات است مهندس؟؟!!!! برو عمو جان با یکی دیگر کلا مسئله را اشتباه گرفتی
خوش بحال نجفی قتل میکنه بالاترین فساد،آنوقت اینگونه حمایت میشه!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
چه حمایتی شد؟
تا ثابت نشود قتل را انجام داده بی گناه است
تمام اقدامات رسانه میلی با این سرعت عمل در این قضیه حکایت از این داره که در صدد بودند تا حقایقی را پنهان کنند.چه خوشمان بیاد و چه نیاد.
در نظر قبلی که فرستادم
منظورم از همه تون = همه اصلاح طلبانی که غیر منصفانه از ناحق دفاع می کنند
اگر درج شد لطفا اصلاح بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
شما هم غیر منصفانه و به ناحق محکوم میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
و تمام اصولگرایانی که از س.ط دفاع کردند
مردم همه راميفهمن
آیا صداوسیما برای نشان دادن قاتلان بازداشتگاه کهریزک خبرنگارفرستاد؟
اتفاقا باید پوشش رسانه ای داد. خود طرف اعتراف کرده. برخی دارند از بیرون سیگنال میدهند که بزنه زیر همه چی. آخرش هم میگند کار احمدی نژاد بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
هرکی اعتراف کنه که قاتل نمیشه باید بتونه ثابت کنه و با شواهد مغایرت پیدا نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
ناشناس 17:50 خسته نباشی لطفا وکالت همه قاتل ها رو قبول کن. شاید بتونی اونها روه هم نجات بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ناشناس 19:35 از قوانین اطلاع نداری گناه کیه
طرف خودش اقرار کرده من قتل را مرتکب شدم حتی به بازداشتگاه نرفته بود که بگوییم شکنجه شده بعد عده ای می خواهند او را تبرئه کنند مجازات آقای نجفی بر اساس قرآن قصاص است قرآن که فقط برای فقرا نیست امیدوارم خانواده مقتول رضایت ندهند عدالت باید گردن این قلدرها را بشکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
هرکسی تو کوچه و خیابون میتونه بره اعتراف کنه
اعتراف چیزی را ثابت نمیکنه
خبر نگار صدا و سیما از کجا می دانسته نجفی می خواهد خودش را معرفی کند و به چه شعبه ای از نیروی انتظامی مراجعه کند که آنجا حضور داشته؟چرا نیروی انتظامی با صدا و سیما هماهنگ از قبل بوده؟
سناریو صدا و سیما بسیار خنده دار است. کجای دنیا اسلحه و ابزار قتل را به خبر نگار میدهند تا گلوله های آنرا بشمارد ؟؟؟؟؟؟
زشت ترین نوع جنایت آدمکشی وزشت ترین نوع آدم کشی »زن کشیه».وزشت ترهمه اینها انجام این جنایت توسط یک آدم قدرتمنده..قضیه مهم است!!!!!!کسی اون را مهم نکرده..بااین احتمالات آب دوغ خیاری نمی شه مردم را گول زد.
همین شماکه به صداوسیمامیتازین اگه به این موضوع نمی‌پرداخت هزارتابهونه دیگه میاوردین خب به عنوان مثلایه شخصیت سیاسی مهم کارش بایدموردتوجه باشه حتی رسانه های ایرانی خارجی این موضوع براشون مهم بوده
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
والا ما از اینکه خبر نگار صدا وسیما میزبان و بازپرس و قاضی بود و نیروی انتظامی مهمان تعجب کردیم .همین‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
نسوزی ناشناس، یکم آب یخ بخور
"مثلا یک شخصیت سیاسی مهم
طرف 12 سال وزیر بوده و بعدش هم سالهل مسئولیت سیاسی
اگر مجرم باشه حتما باید تاوان بده
اما لازم نیست بنده و شما روی جرم و اشتباه دبگران موج سواری کنیم
بهتره کلاه خودمن رو سفت بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
صدا و سیما سر جریان س .ط و قضایای خودیها جور دیگه ای عمل میکرد نمیدونم چرا فقط ازادبیان اینجور جاها در صداو سیما اجرا میشه
انکه باد بکارد طوفان درو کند خودش رو وارد جاسوس بازی و باج گیری کرده در نهایت هم کشته شده ،یک مقدار منطقی فکر کنیداز اول به قصد جاسوسی و ... وارد زندگی اقای نجفی شده و کل زندگی این ادم رو نابود کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
شما هم یه جورایی خانم مارپلی
خبرنگار از کجا میدانسته نجفی قراره بره اگاهی و یا چرا اگاهی به تلویزیون اطلاع داده همش تخلف است جرم است
شایدم دختر نجفی این کارو کرده و پدر مجبور به گردنگیری.البته دوربین های ساختمون و محله رو باید ریز به ریز چک کنن و مولظب باشن تقطیع نشده باشه.یعنی ثانیه به ثانیه چک بشه که تصاویر پشت سره هم باشه و کسی از خونه در نرفته باشه و یا وارد نشده باشه.به نظرم کار سختی نباشه اگر نجفی دروغ گفته باشه و گردن گرفته باشه فهمید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
پله، پله اظطراری و .....
اینهمه راه
مسلما خانم استاد زیادی زرنگ بوده که نجفی دیوانه شده بوده و این کار رو در لحظه انجام داده وگرنه میتونست سفارش بده بعدا در خیابان کس دیگری این کار رو انجام بده و به این راحتی متهم نشه
خیلی از عزیزانی که نظر دادن اصلا متن خبر رو نخوندن
این بنده خدا میگه قانون دادرسی بدرستی اجرا نشده و متهم به این نحو‌نبایستی در معرض عموم قرار میگرفت میتونستن دادگاه علنی برگزار کنن و صدا و‌سیما هم‌پخش زنده می کرد ولی ارتکاب جرم توسط نجفی شده دستاویزی برای صدا و سیما
به نظر من درست میگه در مملکت ما هزاران جرم و‌جنایت اتفاق میفته که صدا و‌سیما در مقابل اون ساکته و حالا این نجفی رو کرده دستمال عثمان
راستى جرا برخى ازسيلبرتى ها سکوت کردند ! اونها كه هميشه تو هر موضوعى كه به نفعشون بود نظر ميدادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
نگو سلبریتی بگو سودسوزاور که دردشون برای یه عده بیدرمان شده
دوربین های ساختمان نشان دهنده ی جنایت این قاتل( نجفی) است، شاید آن دوربین ها هم اصولگرا هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
الان همه جا دوربین هست، میخواین دادگاه و قاضی و ... رو همه رو جمع کنن؟
یعنی دوربین داخل واحد و داخل حمام را هم فیلمبرداری کرده که اینجور صریح داری حکم میدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
دوربین فیلم همه را میگیره نه فقط قاتل
اینگونه رفتار رسانه ها و برخی خبرنگارنماها مصداق اضمحلال اخلاق و ادب است .
فراموش نکنیم چند سال پیش همین رسانه ها باعث اعدام زن بازیکن تیم ملی فوتبال شدند که تا روز آخر می گفت بیگناهم .
شیوه ماست مالی وبه حاشیه بردن متن جنایت وخیانت توسط اصلاح طلبان
انتخاب:
یادداشت دو قاضی پیشین دیوان عالی کشور در مورد نحوه اطلاع رسانی پرونده محمدعلی نجفی؛
اطلاع رسانی جنائی یا عبور از نظم و اخلاق و حقوق؟ / مصاحبه با متهم و فیلمبرداری از او و حتی همراه بردن تلفن همراه در مجتمع های قضایی با ممنوعیت شدید مواجه است / چگونه اجازه عبور از مرز‌های مسلم نظم عمومی و اخلاق اجتماعی و نص صریح قانون داده شده.
چنین جنگ روانی وجنجال سازی از یک جنایت توسط یک باند وشخصی که خود را حامی پروپا قرص مردم به ویژه زنان میدانند بطوری که حضور انان در کنسرت و ورزشگاه ها و کشیدن قلیان در پارکها وانظار عمومی را ازنان شب واجبتر می دانند غیر ازسازمانهای جاسوسی امریکا وانگلیس ورژیم صهیونیستی برنمی اید که براحتی متن جنایت بعد از لذت جویی وقتل زمان حمام وغسل را با حاشیه مصاحبه وتهیه خبر عوض کنند.
آخرش هم این اصلاح طلبان نجفی را به روی دوش و با دسته گلی بر گردن از زندان بیرون می آورند با شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد
من همیشه معیار عدالت در ایران را اعدام دو جوان در بهمن 1391 قرار می دهم. ماجرای این دو جوان معروف است.

زورگیرانی که زود گیر افتادند!
اعدام دو زورگیر محکوم به مجازات محاربه در ملاء عام
دو پسر جوان که چندی پیش فیلم مربوط به زورگیر‌ی‌ و مورد ضرب و شتم قرار دادن یک شهروند تهرانی توسط آنها در تلویزیون پخش شد، پس از محکوم شدن به مجازات محاربه و افساد فی‌الارض در شعبه 15 دادگاه انقلاب و تایید این حکم در دیوان عالی کشور در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دادگاه رسیدگی به پرونده 4 متهم به زورگیری که بر اساس اظهارات نماینده دادستان تهران همگی آنها زیر 24 سال سن داشتند، صبح روز شنبه، 9 دی‌ در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد و طی آن هر چهار متهم محاکمه شدند.

شعبه 15 دادگاه انقلاب نیز حکم به اعدام متهمان ردیف اول و دوم با اتهام محاربه و حبس 10 سال و تبعید تا 5 سال برای متهمان ردیف سوم و چهارم این پرونده داد. این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شد و پس از استیذان از رییس قوه قضاییه بامداد روز یک‌شنبه یکم بهمن در خیابان بهشهر واقع در ضلع شمالی پارک هنرمندان و با حضور تعدادی از مردم تهران به اجرا درآمد.

حاشیه‌های مراسم اعدام
حضور ماموران پلیس و تعدادی از مردم که تقریبا صد نفر و غالبا جوان بودند در سحرگاه اول بهمن ماه، سکوت پارک هنرمندان را شکسته بود.

خیابان بهشهر حد فاصل ایرانشهر تا خیابان خردمند جنوبی به عنوان محوطه اجرای حکم دو زورگیر محکوم به مجازات محاربه انتخاب و با داربست محصور شده بود.

رفته رفته به تعداد جمعیت افزوده شد و شمار آنها به حدود سیصد نفر رسید. این بار و در بین نظاره‌گران یک مراسم علنی اعدام، زن جوان و کودک دیده نمی‌شد. لامپی از آپارتمان‌های مشرف بر محوطه اجرای حکم نیز روشن نبود و کسی برای مشاهده این صحنه از پنجره به بیرون سرک نکشیده بود.

ساعت پنج و چهل و هشت دقیقه آمبولانس پزشکی قانونی وارد محوطه اجرای حکم شدند.

دو دقیقه بعد خودروی حمل محکومان به این محوطه وارد شد و مسئولین داسرا برای اجرای حکم در محل حاضر شدند.

راس ساعت 6 دو محکوم به مجازات محاربه با چهره‌هایی بهت زده از خودرو پایین آمدند و بلافاصله خود را در مقابل نور فلاش عکاسان و سوالات پی در پی خبرنگاران دیدند. یکی از محکومین به خبرنگاران گفت "من بیگناهم" و دیگری گفت "من تنها خانواده‌ام را دوست دارم".

کمی بعد محکومین به سکوهای دو جرثقیل مستقر در محل اجرای حکم هدایت شدند و ضابطین اجرای حکم طناب دار را به گردن آنها آویختند.
نجفی میشه مظلوم
روزی ده ها نفر در ایران کشته میشود ،و از نام قاتل ،و مقتول بجر حروف اول نام ،و فامیلی چیزی دیده نمیشود ؟ بدون شک این قتل ،و جنایت یا بازی کثیف سیاسی در پس پرده دارد ، ، و یک انتقام گیری از حکومتگران ؟،،
قاتل میترا استاد ، اعمال و رفتار ناپسندش بود
درهر صورت اقای نجفی چه اسراری داشته که از افشای ان توسط این زن سوء استفاده چی ترسیده ان را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
هر کس در زندگی شخصی خود اسراری دارد
دکتر نجفی خود را قربانی کرد و درس سخت و پر هرینه ای به آقای قالیباف و یاران داد که در آینده نزدیک نتیجه را همه خواهند دید...
بله در حالت معمول جامعه درست ولی در شرایطی که هر نوع شایعه توی جامعه دست به دست میشه باید روشن گری کرد به خصوص در مورد افرادی که از نظر سیاسی دارای سمت هستند.

که 10 سال دیگه کاندید ریاست جمهوری نتونه بیاد جال جلاد و شهید رو عوض کنه.
مایه شرمساری است از یک رویداد شخصی بهره برداری سیاسی میکنند.
یک انسان کشته شده است و یک انسان دیگر متهم
از منظر شرعی هر کدام حق و حقوی دارند که دین مشخص نموده است.
متاسفانه بسیاری فقط از دینداری اسمش را به یدک میکشند و بس
روی مردای ایرانی رو سفید کرد.از حالا زنا باید برن دنبال سوراخ موش.ناز شصتش.
خدا عالم هست که حقیقت ماجرا چیست، منتهی این آقا هم مثل هزاران متهمی دیگری که تحت اختیار دستگاه قضا هستند در حال بازجویی است، به من و تو چه ارتباطی دارد که در زندگی دیگران دخالت میکنیم، بر فرض که ایشان مجرم هم باشند، طلب حق با خانواده ی آن خانم هست، ما چکاره هستیم که دیگران را قضاوت کنیم. این ماجرا نشان داد خطر در کمین همه ی انسان ها هست، دعا کنیم خدا همه را در پناه خودش نگهدارد.
نترس نماینده سابق . هنوز نجفی اسم تو رو بعنوان شریک جرم اعلام نکرده
یعنی این مملکلت چقد کاراگاه و کارشناس با مدرک علم غیب داره قاضی سرخود هم هستند از کامنت اول تا اخر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ای ول خیلی بامزه گفتی
می ترسید آبروی بر باد رفته برود.چگونه از آزادی دم می زنید ولی وقتی وقتی یکی از دوستانتان جنایت می کند دم از خفقان و لا پوشانی می زنید؟
به نظر من حق این زن مرگ بود. آقای نجفی تصمیم درستی گرفته بود و ایشان قطعا دچار عذاب وجدان نخواهد شد.
شبیه یک فیلم سینمایی بالی وود بود
زن های خیانتکارحقشون مرگه
پاسخ ها
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
مردهای خیانتکار چی؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
خدا هم حق نجفی رو کف دستش می زاره
رییس آگاهی باید برکنار بشه. متهم رو چند ساعت معطل نگه داشتن تا خبرنگار صدا و سیما بیاد ژست بگیره و گلوله بشماره. از این احمقانه تر؟ مگر میدونستی که قبل از قتل چندتا گلوله تو خشاب بوده ؟ یا تو کار شنود بودی جناب خبرنگار؟
در یک کلام.... بازی بچه گانه ای بود
احتمالا آقای دکتر نجفی دچار توطئه ای شده که خودش هم از آن بی اطلاع بوده و هست
مطمعنم نجفی نکشته ولی اگرم کشته اون زنه حقش بوده کسی که جفتک میندازه و با ناشایستگی میخاد در جایگاه بزرگان قرار بگیره حقش همینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
نجفی یک مورچه رو هم نمیتونه بکشه
آقای حقوقدان یعنی نجفی اینقدر نمی فهمد که کسی دیگر قتل را انجام داده و خودش گردن میگیرد یعنی پسرش اینکار را کرده و برای نجات پسرش اعتراف کرده آخه مرد حسابی ایشان که اولا پسر ندارد دوم این که دخترش هم دل آدمکشی ندارد آن هم با شللیک پنج نیر چون زن نمیتواند با این روش آدم بکشد احتمال شما باید خودت را به دکتر معرفی کنی تا از سلامت خودت مطلع شوی یا این که وجدانت را بیدار کنی تا اینجور اشتباهات فاحش و آشکار نکنی واقعا دینت را برای دنیای چه کسی به حراج گذاشتی نجفی کشته اعتراف کرده خودش میداند و خدای خودش و آن مقتول و خانواده داغدارش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
به همان دلیلی که برده و اسیر این زن شده بود به همان دلیل هم این قتل را گردن گرفت
ﺳﻼﻡ. ﻣﻦ ﺗﻮ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﺷﺮﻳﻒ ﺩاﻧﺸﺠﻮﻱ اﻳﺸﺎﻥ ﺑﻮﺩﻡ. ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﻮﺩﺏ و ﺁﺭاﻡ و ﺧﻮﺵ اﺧﻼﻕ ﺑﻮﺩ. ﺷﻨﻴﺪﻥ اﻳﻦ ﺧﺒﺮ ﻣﺜﻞ اﻳﻦ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺑﮕﻮﻳﻨﺪ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﻱ ﮔﺮﮔﻲ ﺭا ﺩﺭﻳﺪ. ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ اﺗﻔﺎﻗﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ اﻓﺘﺎﺩﻩ و ﺑاﻳﺪ ﻣﻨﺘﻆﺮ ﺗﻜﻤﺒﻞ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎﺕ ﺑﻮﺩ. ﻭﻟﻲ اﻳﻦ ﻛﻪ ﻛﺴﻲ ﻗﺘﻠﻲ ﺭا ﮔﺮﺩﻥ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑاﺷﺪ ﭼﻴﺰ ﺟﺪﻳﺪﻱ ﻧﻴﺴﺖ و ﻗﺎﺿﻲ ﺑﻪ ﺻﺮﻑ اﻋﺘﺮاﻑ ﺣﻜﻢ ﺻﺎﺩﺭ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
آخه کی میاد آبروی صدها دانشجوی بورسیه رو طوری ببره که دست به خودکشی بزنن؟ !
چند مورد به ذهن من میرسه.
1- یه فرض اینه که یکی از عزیزان نجفی قاتل هست و نجفی بخاطر حفظش قتل رو گردن گرفته. این فرض احتمالش کمه ولی نباید اسلحه را داد دست یکی دیگه تا جای اثر انگشت تشخیص داده نشه.
2- یه فرض اینه که قاتل خود نجفی هست.
3- اگر ادعا داره قتل عمدی نبوده و مقتول دستشو گردن نجفی انداخته. پس چرا 5 گلوله شکلیک شده؟
4- اگر نجفی ادعا داره می خواسته اونو بترسونه چرا اسلحه برده اونم اسلحه پری که ضامنش هم کشیده شده؟
5- حیف نجفی از اول تا آخر شاگرد اول بوده. عجب اشتباهی کرده.
6- این چیزا ربطی به اصلاح طلبی و اصولگرایی نداره. نه اصلاح طلبا باید بریزن از نجفی حمایت کنن و تقصیرو بندازن گردن مقتول. نه اصولگراها باید قند تو دلشون آب بشه.
آقا قتل کرده اعتراف هم کرده وهنوز یه صداهای دیگیری داره درمیاد تو چرا زورت گرفته که پخش نکن پخش نکن راه انداختی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
تو چرا زورت میاد خلاف قانون عمل شده
آقای دواتگری کم مانده که آن مقتول را قاتل و نجفی را یک قربانی بیگناه معرفی کنی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
در قربانی بودن نجفی که تردیدی نیست
اصلا" بغیر از روز اول دیگر صدا وسیما این خبر را پوشش نداده است نمی دونم چرا این آقایان اینقدر ترسیدن ومی خواهند حق را ناحق کنند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
صدا و سیما همون روز اول هم تخلف کرد
ای کاش صداوسیما این جدیت در کار خبری رو برای پرونده سعید طوسی هم داشت!
آینه چون نقش تو بنمود راست

خود شکن، آینه‌ شکستن خطاست!
میگن اگر برای ترسوندن بوده چرا ضامن را کشیده بوده خیلی راحت است داره میگه برای ترسوندن رفتم . احتمالا میخواسته تیر را بزنه تو پایش یا بزنه به در و دیوار بترسونه او را . چون درگیر شده دستش هم روی ماشه بوده در رفته خورده تو قلبش.
اقا سیب زمینی و پیاز چند شده
در حقانیت آقای نجفی همین بس، که همسر اولش او را مردی بسیار مؤدب می داند.
پروژه تطهیر نجفی شروع شده
هفت درو بستی نجفی / یه درو نبستی نجفی .
کوزه رو شکستی نجفی /
اگر صدا و سیما ورود نکرده بود و خبر را پوشش نمی داد اینا همه چیز را لا پوشانی می کردن اخه ساختمان دوربین داره و همه رفت و امد ها را ضبط می کنه کس دیگر از کجا امده ؟ این خانم یک اسرار مهمی افتاده دستش حق سکوت زیادی خواسته کشته شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل