بازدید 7050
۲

آیا تیم قلعه نویی توان غلبه بر پرسپولیس را داشت؟

کد خبر: ۹۰۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 30 May 2019

سپاهان دیشب در خانه مقابل پرسپولیس نیمه اول خوبی داشت اما به گواه کارشناسان از نیمه دوم تا انتهای مسابقه پرسپولیس برانکو تیم برتر میدان بود، با اینحال قلعه نویی ادعای دیگری دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این مسئله که آیا تیم او پیش از اخراج اصلاً توان غلبه بر پرسپولیس را داشت یا نه، گفت: چرا نداشت؟! در دقایقی از بازی هم ما برتر بودیم. وقتی بازیکنان ما با ذهنیت به بازی می‌آیند، تمرکز لازم را ندارند. به‌هرحال آن‌ها هم پرسپولیس بودند. از طرفی در بازی‌های دیگر آن‌ها در جام حذفی هم اتفاقاتی رقم خورد. بازی آن‌ها با نود ارومیه را ببینید. بازیکن آن‌ها به انگلیسی دو سه بار به کی‌روش در خصوص مادرش ناسزا گفت، اما داور این مسائل را ندید و گزارش هم نکرد. هر کاری خواستند کردند و به سینه داور زدند، اما آیا داور مسابقه جرأت دارد گزارش کند یا نه؟ در نهایت هم امیر قلعه‌نویی را محروم می‌کنند، چون می‌خواهد حرف حق بزند. ایرادی ندارد و ما عادت کرده‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همیشه این آقا باخت هایش را اینگونه توجیه می کند
منم اگه تیم قدری مثل پرسپولیس دستموازدوتاجام کوتاه میکردباعصبانبت برعلیه اش حرف میزدم وگناه شکست های پی درپی ام رابه گردن داور و تماشاگروفدراسیون و غیره وغیره می انداختم !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی