بازدید 5783
۱
گزارش

دودستگی درهیات‌مدیره‌استقلال/ماجدی:استراماچونی را قبول ندارم!

به من گفتند استراماچونی مربی خوبی است، ولی من گفتم این نظر شما است! من او را قبول ندارم. به همین خاطر است که گفتم من از عقد قرارداد با این مربی نه خبری دارم و نه می‌دانم که مدیران باشگاه به ترکیه رفته اند.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ 29 May 2019

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که برادرش حالا دستیار فرهاد مجیدی است، به شدت با گزینه ایتالیایی باشگاه مخالفت کرد تا گره فصل آینده آبی ها کورتر شود.

به گزارش تابناک ورزشی، میرشاد ماجدی که مدت زیادی نیست عضو هیات مدیره استقلال شده است، پس از انتصاب برادرش به عنوان دستیار مجیدی سرمربی موقت استقلال، حالا ساز دیگری کوک کرده و به مخالفت با گزینه سرشناس نیمکت استقلال می پردازد. وی در واکنش به مذاکره آبی ها با استراماچونی گفت: فتحی و معاون او فقط یک اسم به نام استراماچونی آوردند و تاکید کردند که با آن‌ها به ترکیه بروم، اما من گفتم این موضوع را نمی‌پذیرم، چون قرار بود رزومه چند سرمربی بررسی شود و بعد به یک اسم واحد برسیم.

میرشاد ماجدی در خصوص اظهار نظر اسماعیل خلیل‌زاده مبنی بر اینکه در نشست هیات مدیره مقرر شد ماجدی و خطیر نماینده تام الاختیار باشگاه استقلال در مذاکره با مربی خارجی باشند، گفت: اظهار نظر آقای خلیل‌زاده درست است و در نشست هیات مدیره این مسئولیت به من و معاون باشگاه استقلال با هماهنگی کمیته فنی محول شد، اما روی این موضوع بحث دارم.

وی افزود: اعضای هیات مدیره در آن جلسه‌ای که آقای خلیل‌زاده اشاره کرده است مقرر کردند که مربی تیم بر اساس تفاهم و توافق انتخاب شود اما تفاهمی در این باره وجود نداشت! مدیرعامل باشگاه و معاون او فقط یک اسم به نام استراماچونی آوردند و روی میز گذاشتند و تاکید کردند که من به همراه آن‌ها به ترکیه بروم و قرارداد را امضا کنم، اما من گفتم این موضوع را نمی‌پذیرم، چون قرار بود رزومه چند سرمربی بررسی شود و بعد به یک اسم واحد برسیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت: من که نه در پیدا کردن این مربی نقش داشتم و نه تحقیقی در مورد او کرده بودم چرا باید به ترکیه برای امضای قرارداد می‌رفتم؟ دوستان یک اسم آوردند و روی میز گذاشتند و گفتند با همین مربی ببندیم!

وی در خصوص اینکه آیا وی مخالف جذب مربی ایتالیایی است گفت: به من گفتند استراماچونی مربی خوبی است، ولی من گفتم این نظر شما است! من او را قبول ندارم. به همین خاطر است که گفتم من از عقد قرارداد با این مربی نه خبری دارم و نه می‌دانم که مدیران باشگاه به ترکیه رفته اند. ماجدی تاکید کرد: من از طریق رسانه ها می‌گویم از آنجا که در هیچکدام از مباحث روند انتخاب سرمربی خارجی استقلال خبری نداشتم به همین دلیل برای امضای قرارداد راهی ترکیه نشدم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شما حتما می خواهی مجیدی سرمربی باشه و برادرت هم دستیار حتما خخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی