بازدید 54716
۷

شرط برقراری گارانتی خودرو‌های سایپا

انجام سرویس‌های دوره‌ای خارج از نمایندگی‌های مجاز سایپا موجب ابطال گارانتی خودرو می‌شود
کد خبر: ۹۰۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 29 May 2019

قائم مقام مديرعامل سايپايدك از الزام انجام سرویس‌های دوره‌ای محصولات گروه سایپا در شبکه نمایندگی‌هاي اين خودروساز به عنوان شرط برقراري گارانتي خودرو خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از سايپانیوز، ايرج حسيني‌پژوه با اعلام این خبر گفت: انجام سرويس‌هاي دوره‌اي باعث افزايش طول عمر خودرو و پيشگيري از بروز خسارت‌هاي عمده، كاهش استهلاك، افزايش كارايي و ايمني سرنشينان مي‌شود.

وي افزود: حضور نیروهای متخصص و آموزش دیده، انجام تعميرات استاندارد مطابق با دستورالعمل شركت‌هاي توليد كننده خودرو گروه سايپا، استفاده از قطعات مرغوب با سطح کیفی استاندارد و گارانتی تعویض، پاسخ‌گویی نمايندگي‌ها در خصوص مشکلات احتمالی پیش آمده پس از انجام سرویس و افزايش رضايت مشتريان، از جمله مزایای انجام سرویس‌های دوره‌ای در شبکه نمایندگی‌هاي مجاز می‌باشد.

حسيني‌پژوه يادآور شد: انجام تعميرات و سرويس‌ها در خارج از شبكه نمايندگي‌هاي مجاز توسط عده‌اي از مشتريان كه موجب بروز صدمات و خسارات ناشي از انجام تعميرات غير استاندارد و نصب قطعات فاقد صلاحيت كيفي بر روي خودرو شده و در بسياري از موارد براي مشتريان محترم مشكلات فراوان ايجاد کرده است، گروه سايپا را بر آن داشت تا جهت پيشگيري، انجام سرويس‌هاي دوره‌اي در شبكه نمايندگي‌هاي مجاز را جزء الزامات گارانتي قرار دهد.

قائم مقام مديرعامل سايپايدك تصريح كرد: برنامه سرويس و نگهداري خودرو طبق كارشناسي‌هاي صورت پذيرفته تدوين و در دفترچه راهنماي مشتريان گنجانده شده كه در زمان تحويل خودرو به مشتريان محترم ارائه مي‌شود. لذا سرويس‌هاي دوره‌اي مانند تعويض روغن، فيلتر، لنت ترمز و كليه موارد اعلام شده در دفترچه مي‌بايست توسط نمايندگي‌هاي مجاز سايپا انجام شود و انجام اين سرويس‌ها در خارج از شبكه نمايندگي‌ها موجب باطل شدن گارانتي خودرو و قطعات مرتبط با سرويس‌هاي مذكور خواهد شد. همچنين مشتريان محترمي كه دسترسي به دفترچه راهنماي مشتري ندارند مي‌توانند از طريق سايت www.saipayadak.org اطلاعات لازم را دريافت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۳
انتشار یافته: ۷
اره خوبه چون مثلا تعویض روغن با یک برند ثابت داخل نمایندگی دو برابر بیرون هستش
اگر راست میگی هدفتون افزایش طول عمر خودرو می باشد سرویس های دوره ای را رایگان کنید نه اینکه هزینه هر سرویس دوره ای 80 تا 100 هزار تومان باشد ضمنا هیچ کاریی برا خودرو انجام نمی دهید.
ضعیف ترین مکانیک ها و بدترین خدمات در نمایندگی ها ارائه میشه یه لنت وشمع برات عوض می کنند و از یه ساعت بعدش مشکلات ماشین شروع میشه این هم ترفندیه که از یر بار گارانتی خارج بشن چون کسی یکبار بره نمایندگی عمرا دفعه ی دوم بره
فکر کردیم مدیر عامل شرکت بنز صحبت می فرمایند. واقعا گاری هم نیاز به گارانتی و سرویس دوره ای دارد. من از هرچه بگذرم از مسئولینی که مردم و بنده را از استفاده از خودروهای روز دنیا محروم کرده و مجبور به استفاده از محصولات این دو گاری ساز می کنند و ارابه مرگ تحویل مردم بدبخت می دهند نخواهم گذشت. قطعا خدا هم نخواهد گذشت. باشد بزودی خواهند دانست.
كدام گارانتي كدام قطعه با كيفيت اگر قطعات كيفيت داشت اين همه ماشين صفر جهت تعميرات به نمايندگيها برنمي گشت اينها هم دارن نون دوني باي خودشان درست ميكنند تازه اگه ماشينت قطعه بخواد همان روز ندارند كه بهت بدن ميگن برو تابهت زنگ بزنيم درصورتيكه همان قطعه بيرون ارزونتر ميخري وهمان روز هم ماشينت درست ميشه ديگه ترس درجاده موندن را هم نداري .
خجالت نمیکشید فقط40هزارکیلومتر پرایدرو گارانتی کردین
خوب مشخصه آشغاله کیفیتش وگرنه150هزارتا گارانتیش میکردین
باید در کارخونه هاتونو گل گرفت
۲روز پیش ساینا بردم گارانتی برای جلوگیری از روغن ریزی انجام دادن کاسه نمد میل لنگ به گفته خودشان تعویض کردن اما الان بازم روغن ریزی دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار