بازدید 6113

ایرانیان تحت هیچ شرایطی به آمریکا باج نمی‌دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر شکست راهبردی آمریکا در مواجه با ایران، گفت: ترامپ برای حفظ ژست آمریکایی در مقابل سایر کشورها پیگیر مذاکره با ایران به هر طریقی است.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 28 May 2019

محمدابراهیم رضایی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به موضوع مذاکره ایران و آمریکا، گفت: ترامپ تصور می‌کرد در راهبرد و برنامه اعمالی خود، می‌تواند ایرانیان را تسلیم کند و باب مذاکره باز کند اما در حال حاضر متوجه شد که ایران نه تنها تسلیم خواسته‌های آمریکا نشد بلکه در تلاش است تا شکاف‌های اقتصادی را از میان ببرد.

سیاستمداران ایرانی تحت هیچ شرایطی به آمریکا باج نمی‌دهند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت و انسجام داخلی در کشور رو به افزایش است، تصریح کرد: سیاستمدارن ایرانی در تلاش هستند تا تحت هیچ شرایطی به آمریکایی‌ها باج ندهند و باب مذاکره را باز نکنند تا آمریکایی‌ها بدانند که جمهوری اسلامی ایران قدرتمندانه برنامه‌های خود را اجرا خواهد کرد.

آمریکا با برداشت شکست از اقدامات خود دنبال مذاکره با ایران هستند

وی افزود: آمریکایی با برداشت شکست از اقدامات خود در تلاشند تا باب مذاکره با ایران را باز کنند، به همین جهت هم هر روز نوع جدیدی از مذاکره با ایران را مطرح می‌کنند و به مرور اهداف خود را تغییر می‌دهند تا این اقدام عملی شود.

رضایی معتقد است: آمریکا در هر حال و به هر صورتی می‌خواهد که مخاطب جمهوری اسلامی باشد حتی اگر مورد سرزنش قرار گیرد، در این راستا پیشنهاد تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ایران را هم مطرح کردند زیرا نگرانی عمیقی هیات حاکمه آمریکا را فرا گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هیات حاکمه آمریکا نگرانند که طرح فشار حداکثری به ایران با شکست مواجه شود، آنها به خوبی دریافتند که شکستشان قطعی است به ویژه در شرایطی که ایران با کشورهای دیگر به دنبال برقراری روابط تجاری است.

پیگیری ترامپ برای مذاکره با هدف حفظ ژست آمریکایی در دنیا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شواهد و قراین نشان از شکست راهبردی آمریکا در منطقه و مواجه با جمهوری اسلامی است، آمریکا هم با هدف نجات و امید و حفظ ژست آمریکایی در مقابل دیگر کشورها پیگیر مذاکره با ایران است اما ایرانیان به خوبی و با بی‌اعتنایی جدی به خواسته های مذاکره مفید و اثربخش عکل کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل