نبض خبر؛

سندرز: جنگ با ایران فاجعه مطلق خواهد بود

کد خبر: ۹۰۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 23 May 2019
تعداد بازدید : 1334
بازدید 6497
۴
نمایندگان مجلس و سنای آمریکا روز سه‌شنبه 21 مه در نشستی محرمانه در جریان اطلاعات طبقه‌بندی شده دربارۀ ایران قرار گرفته و آن را مورد بررسی قرار دادند. آقای سندرز سناتور ایالت ورمونت پس از پایان نشست به جمع‌ خبرنگاران آمد و نکاتی را درباره تنش کنونی میان ایالات متحده و ایران مطرح کرد. برنی سندرز همچنین به جنگ آمریکا و عراق اشاره کرد و افزود: «مردم آمریکا نسبت به دروغ‌هایی که در جنگ ویتنام به آنها گفته شد، آگاهند. ما به جنگی رفتیم که تنها بر پایه یک دروغ در نهایت به کشته شدن پنجاه و نه هزار نفر منجر شد. در سال 2003 نیز در مورد دسترسی احتمالی عراق به سلاح کشتار جمعی به ما دروغ گفته شد. آنجا هم ما چهار هزار نیروی نظامی‌مان را از دست دادیم. صدها هزار نفر از مردم منطقه نیز کشته و یا مجبور به ترک خانه‌هایشان شدند. فکر می‌کنم که جنگ با ایران یک فاجعه مطلق خواهد بود، چیزی به مراتب بدتر از جنگ با عراق. امیدوارم مردم آمریکا به این دولت بگویند که ما به جنگ ایران نخواهیم رفت.» موضع گیری این سناتور ارشد آمریکا را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اگر،اگر،، اگر،،آمریکا یک درصد هم خطای محاسباتی کنه یعنی خری یت کنه وبه ایران حمله کنه احتیاجی به موشک یا صلاح پیشرفته نیست و مردم ما کمتر از مردم ویتنام نیستند ،همه در انتظار شهادت و سالها در آرزو وانتظا رمقابله با شیطان بزرگ آمریکاهستند بطور رودرو هر کدام از جوانان این دهه ورزمندگان قدیمی در آرزوی رویارویی با این جور سومه فساد فی الارض هستند وچنان درسی به آنها خواهیم داد کل لشگرها وگردانهای آمریکایی این سری پوشک عوض کنند فقط با کلا شینکف
اصلا به حرف امثال سندرز گوش نکنید .این تو توهمه. تو آمریکا مردم بهش میگن crazy berni ، فکر میکنه آمریکایی ها رو میتونه بسمت سوسیال دموکرات ببره. مردم آمریکا همه از اجداد دزد و گانگستر ها و یا جویندگان طلا بودند و عاشق اسلحه و الکل و جنگ و سرمایه داری هستند. اصولا رفتار شناسی کاملا متفاوتی از ایرانی ها و شرقی ها دارند. باید اندیشکده ها یی برای شناخت انها داشت که ما نداریم ولی آنها دارند.
اینها همه سیاه بازیه و همشون با هم همدست هستن و همه چیز را از قبل با هم یعنی با ترامپ هماهنگ کردند که این پدر سوخته سندرز جلو خبرنگارها اینجوری صحبت کنه و دائماً صحبت جنگ را پیش بکشه که در عین حالی که خودشو مخالف ´جنگ نشون بده از طرفی هم این حس را به مردم ایران القا کنه که آخ آخ الان یک جنگی توی راهه برو پیرمرد خودتو سیاه کن .
با عرض سلام وخسته نباشید اگر آمریکا با ایران جنگ کنه اتم میزنه اگر زد چه سر ایران پیش میاد ما باید به کجا موشک بزنیم