بازدید 5345

واژگونی اتوبوس خط مترو قیطریه در بزرگراه امام علی (ع)

کد خبر: ۹۰۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 23 May 2019

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب از واژگونی اتوبوس خط مترو قیطریه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رازقی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب اظهار کرد: در ساعت ۰۶:۵۷ مورخ صبح دیروز، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) لاین کندرو، پس از رسیدن به موقع سرکلانتر شمال و عوامل منطقه ۲۸ پلیس راهور فاتب مشاهده می‌کنند که اتوبوس خط مترو قیطریه به صورت نیمه واژگون در محل است.

سرهنگ رازقی ادامه داد: عوامل راهور حاضر در موقعیت پس از ایمن سازی محل وقوع حادثه، با همکاری نیرو‌های امدادی در محل و با حضور جرثقیل سنگین پلیس راهور فاتب در محل، اتوبوس را به منتهی الیه لاین کندرو منتقل می‌نمایند و اتوبوس را به حال عادی باز می‌گردانند.

وی گفت: با بررسی‌های کارشناسان حاضر در موقعیت مشخص شد علت حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس بوده که راننده قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و به همین دلیل اتوبوس به حالت نیمه واژگون به پهلوی راست در می‌آید.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت: در این حادثه خوشبختانه به کسی آسیب نرسید و راننده هم که در این حادثه دچار ناراحتی و آسیب جزیی شده بود، در محل مداوا مداوا شد.

سرهنگ رازقی در پایان گفت: علی‌رغم توصیه‌های مکرر پلیس مبنی بر عدم رانندگی رانندگان، در مواقع خستگی باز هم شاهد حوادثی این چنینی هستیم که البته با حضور به موقع پلیس راهور در محل و همکاری و تلاش بسیار خوب و بی دریغ نیرو‌های امدادی، این حادثه به خیر و خوشی به پایان رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر