بازدید 11353
۲

جام جهانی قطر با همان ۳۲ تیم برگزار خواهد شد

کد خبر: ۹۰۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 23 May 2019

فدراسیون جهانی فوتبال فیفا اعلام کرد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور ۳۲ تیم برگزار خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به طور رسمی اعلام کرد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور ۳۲ تیم برگزار خواهد شد.

فیفا امیدوار بود که با کمک چند کشور دیگر بتواند جام جهانی قطر را با حضور ۴۸ تیم برگزار کند اما اختلافات سیاسی قطر با چند کشور حاشیه خلیج فارس باعث شد این ایده ناکام بماند.

بیست و دومین جام جهانی است که از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در کشور قطر برگزار خواهد شد. این اولین باری خواهد بود که کشوری عربی از خاورمیانه میزبانی این مسابقات را برعهده خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میشد با فیفا و قطر مذاکره کرد و چند بازی را در ایران اجرا کرد، آهان نه امکانش نیست در ایران ورود خانمها به استادیوم ممنوعه و اینو فیفا نمی پذیره، مایه تاسفه
از همون اول هم که اسم ایران به عنوان میزبان مشترک مطرح شد، مشخص بود که اعراب حاشیه خلیج همیشه فارس این اجازه رو به فیفا نمی دهند. البته روابط عربستان و امارات و بحرین با قطر هم یکی از بزرگترین موانع این افزایش تیم ها بود. هر چند که حتی اگه فیفا با افزایش تیم ها هم موافقت می کرد باز هم بعید بود میزبانی مشترک رو به ایران بدهند. متاسفانه سال های سال هست که فوتبال ایران نتونسته میزبان جام ملتهای اسیا باشه و معلوم نیست که این افتخار دوباره کی به ایران برسه. دوست ندارم تو این مطلب وارد بحث های سیاسی بشم اما در هر صورت سیاست ما و صد البته سیاست خارجی کشور راه رو برای میزبانی ایران فراهم نکرده و حنی مانع تراشی هم کرده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی