بازدید 4971

هدف گذاری‌های شرکت بیمه معلم در سال ۹۸

کد خبر: ۹۰۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 22 May 2019

تخصیص تقویم آموزشی برای نمایندگان بیمه معلم و ایجاد پنل کاربری ویژه بیمه گذاران از طرح‌های اجرایی این شرکت در سال ۹۸ است.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، کاوه قاضی معاون برنامه ریزی و توسعه بازار این شرکت درباره هدف گذاری‌های بیمه معلم در سال ۹۸ گفت: در سال جدید نمایندگان بیمه معلم صاحب تقویم آموزشی می‌شوند و همچنین ایجاد پنل کاربری ویژه بیمه گذاران انجام خواهد شد.

قاضی افزود: برنامه استراتژیک بیمه معلم که به عنوان برنامه برتر از میان ۲۸ شرکت زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان شناخته می‌شود، که در سال ۹۸ نیز با اهداف متناسب با نیاز روز بازار و جامعه پیاده سازی خواهد شد.

قاضی خاطرنشان کرد: بیمه معلم تسری بیشتر برنامه استراتژیک خود را در سال ۹۸ در دستور کار قرار داده و در این جهت کنترل کمی استراتژی‌ها در سال جاری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی گفت: نحوه اجرای برنامه‌های هر یک از واحد‌های سازمانی در قالب کارنامه عملکردی پیاده سازی خواهد شد و بیمه معلم در سال ۹۸ برنامه استراتژیک خود را بصورت استانی تدوین می‌کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم اذعان داشت: یکی از استراتژی‌های شرکت بیمه معلم در سال جاری، توسعه خدمات بیمه در بستر الکترونیک است، در این راستا چند پروژه از سال گذشته آغاز شده، که یکی از مهمترین آن‌ها توسعه سامانه مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بوده است.

وی در پایان افزود: از دیگر برنامه‌های سال ۹۸ بیمه معلم در این زمینه، ایجاد پنل کاربری ویژه بیمه گذاران در بستر وب، اپلیکیشن‌های تلفن همراه و نرم افزار‌های استارت آپی است، تا کاربران از این طریق بتوانند خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه معلم را به صورت الکترونیکی به سهولت دریافت کنند.

از مزیات ایجاد پنل کاربری تامین نظر سهامداران، خدمات بیمه الکترونیک به سهامداران بیمه معلم و همچنین جامعه بزرگ فرهنگیان است، هدف اصلی از فراهم سازی این بستر ارتقای کمیت نمایندگان بیمه معلم از ۱۵۰۰ نفر به ۲۰۰۰ نفر در شبکه فروش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی