بازدید 4594
سوژه

ویلموتس تا تعیین نحوه انتقال پول، قرارداد را امضا نمی‌کند!

کد خبر: ۹۰۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 22 May 2019

فدراسیون فوتبال ایران بعد از گذشت چندین ماه و مذاکره با چندین گزینه نام آشنا، بالاخره با مارک ویلموتس بلژیکی به توافق رسید و قرار بود با سفر دیروز مهدی تاج به بروکسل، قرارداد با این مربی در سفارت ایران در این کشور اروپایی به امضا برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، سه شنبه به شب رسید اما خبری از امضای قرارداد نشد و همین موضوع شایعات بهم خوردن توافق را جدی کرد تا اینکه برخی رسانه ها از عدم تمایل ویلموتس به زندگی تمام وقت در ایران نوشتند. با وجود سفر تاج به بلژیک، برخی رسانه‌های این کشور در گزارشاتی که امروز منتشر کردند از اختلافات دو طرف در مذاکرات جدید و نهایی گفتند و احتمال به هم خوردن توافق را مطرح کردند. حالا برخی رسانه های داخلی می گویند اختلافی در مذاکرات ایجاد نشده و تنها موضوع نگران کننده برای ویلموتس موضوع انتقال پول قراردادش است.

تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد باعث نگرانی ویلموتس شده و در حال حاضر تنها اختلاف او و فدراسیون ایران نحوه انتقال پول دستمزدش است.  

این در حالی است که رسانه‌های بلژیکی اعلام کرده بودند که این مربی نمی‌خواهد در ایران اقامت داشته باشد و به نوعی مربی پروازی باشد، اما حالا ادعاهای جدید نشان می‌دهد ویلموتس مشکلی با این موضوع ندارد و می خواهد خانواده اش را نیز به تهران بیاورد . او تنها نگرانی‌اش موضوع انتقال پول به حسابش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی