بازدید 4787

دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب شد

کد خبر: ۹۰۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ 19 May 2019

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی معاون آموزشی دانشگاه الزهرا (س) را به سمت دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب کرد.

به گزارش مهر به نقل از وزارت علوم، مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی مهدی سیف برقی، معاون آموزشی دانشگاه الزهرا (س) را به سمت دبیر پنجمین همایش ملی آموزش منصوب کرد.

در حکم شریعتی خطاب به سیف‌برقی آمده است:

همانگونه که مستحضر هستید در بهار هر سال و در دهه سرآمدی آموزش؛ همایش ملی آموزش در سطح ملی، برگزار می‌شود لذا با عنایت به برگزاری باشکوه همایش مذکور در چهار سال اخیر در تعدادی از دانشگاه‌های مطرح کشور (تربیت مدرس، تهران، شهید بهشتی و صنعتی شریف)، بدین‌وسیله جناب‌عالی را به سمت دبیر پنجمین همایش ملی آموزش، منصوب می‌کنم.

امید است با تلاش مستمر و بهره‌گیری از تجارب صاحب‌نظران و استفاده از ظرفیت‌های دیگر دستگاه‌های متولی امر آموزش؛ خاصه وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز آموزش و پرورش که تفاهم‌نامه مشترکی را برای پاسداشت دهه مزبور با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد کردند، شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش پنجم در اردیبهشت ۱۳۹۹ در دانشگاه الزهرا (س) باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان