بازدید 26649
پایان لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران با ناکامی تراکتور کهکشانی و آقای گلی مشترک دو مهاجم خارجی؛

هت‌تریک قهرمانی پیاپی پرسپولیس با برانکو / بودیمیر با اولین گل در لیگ، جامِ دوازدهم را به نام قرمزها کرد! / پدیده در تبریز به اولین سهمیه آسیایی مشهد لبخند زد

پرسپولیس در یکی از فشرده‌ترین و رقابتی‌ترین ادوار لیگ، برای سومین بار پیاپی، قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد تا پنج بار در فرمت جدید مسابقات و جمعا دوازده بار در تاریخ رقابت‌های باشگاهی ایران، فاتح لیگ شود که بیش از هر تیم دیگری است. گل برتری پرسپولیس را بودیمیر، هموطن برانکو به ثمر رساند که تنها گل داخلی او در این فصل بود! سپاهان و استقلال نیز با پیروزی، رتبه‌های دوم و سوم را اشغال کردند و پدیده با برد در تبریز احتمال زیاد سهمیه آسیا را بالاتر از تراکتور گرفت.
کد خبر: ۸۹۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 16 May 2019

پارس جم 0 - پرسپولیس 1 / سپاهان 2 - استقلال خوزستان 0 / استقلال 2 - سپیدرود 1 / ماشین سازی 1 - پدیده 2 / فولاد 2 - تراکتورسازی 2 / نفت مسجدسلیمان 2 - ذوب آهن 2 / نساجی 1 - پیکان 0 / سایپا 0 - نفت آبادان 3

پرسپولیس با هدایت سرمربی کرواتش پارس جم را مغلوب کرد و برای سومین مرتبه پیاپی فاتح لیگ برتر فوتبال ایران شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ پرسپولیس با این پیروزی ارزشمند خارج از خانه ۶۱ امتیازی و موفق شد بالاتر از سپاهان، استقلال تهران و پدیده مشهد قهرمان لیگ هجدهم شود. این سومین قهرمانی متوالی سرخپوشان با برانکوی کروات بود. تنها گل این دیدار را بودیمیر مهاجم نه چندان گلزن کروات به ثمر رساند تا تنها گل داخلی فصلش را برای کسب جام زده باشد.

پرسپولیس در یکی از فشرده ترین و رقابتی ترین ادوار لیگ، برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد تا پنج بار در فرمت جدید مسابقات و جمعا دوازده بار در تاریخ رقابت های باشگاهی ایران، فاتح لیگ شود که بیش از هر تیم دیگری است. گل برتری پرسپولیس را بودیمیر هموطن برانکو به ثمر رساند که تنها گل داخلی او در این فصل بود! سپاهان و استقلال نیز با پیروزی رتبه های دوم و سوم را اشغال کردند و پدیده با برد در تبریز احتمال زیاد سهمیه آسیا را بالاتر از تراکتور گرفت.

استنلی کی روش بازیکنی که این فصل به همراه امیر قلعه نویی به سپاهان آمده بود موفق شد با به ثمر رساندن 16 گل همراه با لوسیانو پریرا معروف به شیمبا بازیکن فولاد خوزستان عنوان آقای گلی را مشترکا به دست بیاورد. شیمبا در شب آخر با کی روش در کفش طلا شریک شد.

لحظات حساس هفته پایانی لیگ برتر ایران

ورزشگاه جم / دقیقه 95: علی علیپور باز هم پشت دفاع جم با رحمان احمدی تک به تک شد ولی نتوانست این گلر باتجربه را دریبل بزند و توپ عالی از دست رفت.

ورزشگاه آزادی / دقیقه 90: سانتر وریا غفوری و ضربه قیچی برگردان منشا از بالای دروازه سپیدرود به اوت رفت.

ورزشگاه آزادی / دقیقه 78: شوت خطرناک باقری از روی ضربه ایستگاهی را ملکی به طور ناقص دفع کرد و در ریباند بازیکنان استقلال نتوانستند از فرصت به دست آمده گل سوم را بزنند.

ورزشگاه نقش جهان/ دقیقه 80: ارسال کرنر از محمد کریمی روی سر سیاوش یزدانی فرود آمد و ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

ورزشگاه آزادی / دقیقه 75: شوت نوک پای خسرو حیدری از داخل محوطه جریمه سپیدرود با بدشانسی کاپیتان استقلال به اوت رفت.

ورزشگاه جم / دقیقه 70: علی علیپور پشت دفاع جلو کشیده پارس جم فرار کرد و صاحب توپ شد اما رحمان احمدی از دروازه خارج شد و بیرون محوطه با تکل علیپور را درو کرد تا مانع از گلزنی او شود ولی تنها با یک کارت زرد جریمه شد. خورشیدی این فرصت را موقعیت حتمی گل تشیخص نداد.

ورزشگاه جم / دقیقه 56: پرتاب بلند اوت دستی توسط پارس با دفع نامناسب مدافعان پرسپولیس همراه شد که توپ سوم را گودرزی پشت محوطه تصاحب کرد و با شوتی سرضرب دروازه پرسپولیس را به خطر انداخت ولی ضربه اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

ورزشگاه نقش جهان/ دقیقه 51: در یک ضد حمله خطرناک فرید کریمی از تعلل مدافعان سپاهان استفاده کرد و با یک شوت محکم دروازه سپاهان را تهدید کرد.

ورزشگاه نقش جهان/ دقیقه 49: پاس بلند محمد کریمی پشت مدافعان خوزستان رسید که پور حمیدی با خروجی به موقع اجازه نداد گل سوم سپاهانی ها را نداد.

ورزشگاه جم / دقیقه 52: خطای میانه میدان را پرسپولیسی ها سریع و غافلگیرانه شروع کردند اما شوت نعمتی از پشت هجده قدم به زاویه بسته توسط گلر پارس جم به کرنر رفت.

ورزشگاه آزادی / دقیقه 51: شوت خوب شنانی با فاصله کمی از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد و تبدیل به گل نشد.

ورزشگاه آزادی / دقیقه 47: ارسال پاتوسی از ضربه آزاد و ضربه سر علی کریمی با کمترین فاصله از کنار تیرک دروازه سپیدرود به اوت رفت.

ورزشگاه جم / دقیقه 41 گل پرسپولیس توسط بودیمیر: سانتر کوتاه و عرضی ترابی، درون محوطه جریمه با غافلگیری مدافعان جم توام شد تا بودیمیر نفوذ کرده و رحمان احمدی بهت زده را با یک نیش پا تسلیم کند.

ورزشگاه نقش جهان/ دقیقه 40 گل دوم سپاهان توسط پورقاز: ارسال نه چندان بلند به درون محوطه جریمه با ضربه پشت سر پورقاز به تیر دوم دروازه خوزستانی ها رفت و گل دوم رقم خورد.

ورزشگاه نقش جهان/ دقیقه 33 گل سپاهان توسط کی روش: ارسال بسیار تندو تیز شهباززاده به داخل محوطه جریمه به کی روش استنلی رسید تا آقای گل لیگ سرضرب دروازه استقلال خوزستان را به زیبایی باز کند.

ورزشگاه جم / دقیقه 31: ارسال ضربه ایستگاهی توسط ترابی به سد دفاعی خورد و پشت شش قدم می رفت تا به ضربه تمام کننده علیپور بینجامد اما مدافعان پارس توپ را دور کردند.

ورزشگاه نقش جهان/ دقیقه 26: ارسال ضربه ایستگاهی از محسن مسلمان با ضربه کی روش همراه شد که به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت.

ورزشگاه آزادی / دقیقه 22 گل دوم استقلال توسط تبریزی: پاس در عمق روح‌الله باقری در بین سه مدافع سپیدرود به مرتضی تبریزی رسید که این بازیکن با مهار توپ و ضربه بغل پا که به پایه تیرک عمودی دروازه برخورد کرد، گل دوم استقلال را زد.

ورزشگاه جم / دقیقه 18: ارسال بلند از جناح راست روی دروازه بیرانوند با ضربه سر پورامینی از کنار دروازه راهی اوت شد.

ورزشگاه نقش جهان/ دقیقه 17 : شوت سجاد شهباززاده از درون محوطه جریمه با پا‌ی مدافعان حریف مسیرش عوض شد و راهی به دروزاه نیافت.

ورزشگاه آزادی / دقیقه 16 :سانتر عالی و زیبای غفوری از جناح راست زمین و ضربه پشت سر باقری را ملکی از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

ورزشگاه جم / دقیقه 8: نفوذ عماد میرجوان تا پشت شش قدم و دریبل های او می رفت تا به گل اول پارس بینجامد اما با دخالت شجاع شوت آخر آرام به دستان بیرانوند رسید.

ورزشگاه آزادی / دقیقه 6 - گل استقلال توسط مهدی قائدی: پاتوسی در سمت راست زمین توپ را در اختیار روح‌الله باقری قرار داد که او تبریزی را در محوطه شش قدم صاحب موقعیت کرد، پاس کات‌بک او با شوت زمینی  قائدی همراه و کوروش ملکی آن را برگشت داد، ولی در ریباند ضربه بغل پای قائدی گل شد.

20:35 / ترکیب پارس جم برای رویارویی با پرسپولیس

با تصمیم مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی، جمی ها امشب با ترکیب زیر از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد. تارتار در این دیدار مهم که سرنوشت قهرمان لیگ برتر را مشخص می‌کند، پارس جنوبی را با سیستم ۱-۳-۲-۴ به مصاف پرسپولیس فرستاده است: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، سعید محمدفرد، سیدمحمد ستاری، میثم‌ نقی‌زاده، حسین پورامینی، روح‌الله سیف‌اللهی، شهرام گودرزی، محمد نوری و هادی میرجوان

 

20:30 / انفجار ورزشگاه تختی با ورود برانکو

برانکو ایونکوویچ لحظاتی پیش وارد ورزشگاه تختی شهر جم شد و هواداران به شدت او را مورد تشویق قرار دادند. برانکو به سمت هواداران تیم پرسپولیس رفت و به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ داد. تقریبا سه چهارم ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس است. جالب اینکه زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو هم به همراه او وارد زمین و مشغول فیلم‌برداری از تماشاگران پرسپولیس شد!

 

20:04 / اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل پارس جم

با تصمیم برانکو سرخپوشان پایتخت که برای قهرمانی به یک مساوی نیاز دارند در این بازی با ترکیب زیر به میدان می روند؛ علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور

 

20:03 / اعلام ترکیب استقلال مقابل سپیدرود 
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، تیمش را برای بازی مقابل سپیدرود با ترکیب سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، وریا غفوری، روزبه چشمی، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، مهدی قائدی، روح الله باقری و مرتضی تبریزی به مصاف سپیدرود می‌فرستد. جالب اینکه خسرو حیدری در شب خداحافظی اش هم در ترکیب اولیه آبی ها در یک بازی تشریفاتی قرار نگرفت!

 

20:00 / مجیدی دانشگر را از استقلال کنار گذاشت

بازیکنان استقلال شب گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان به اردوی پیش از دیدار با سپیدرود نرفتند که همین موضوع باعث عصبانیت فرهاد مجیدی شد.بازیکنان استقلال بعد از پرداخت مبلغی از قراردادشان امروز راهی اردو شدند. فرهاد مجیدی از بازیکنان استقلال به دلیل اعتصاب گلایه کرد و عدم حضور در اردو را اشتباه خواند. همچنین سرمربی آبی‌ها به دلیل اینکه محمد دانشگر دیر به اردو اضافه شد، نام او را از لیست دیدار با سپیدرود خط زد.

 

20:00 / ذوب آهن با تیم دوم در بازی حیاتی مسجدسلیمان

منصوریان در بازی حساس انتهای جدولی تعدادی از بازیکنان باتجربه و فیکس خود را به مسجدسلیمان نبرده و در ترکیب اصلی هم از جوان‌های جویای نام تیمش استفاده کرده که این موضوع گرچه حق سرمربی است، یقینا حاشیه ساز خواهد شد. مهمترین غایبان ذوب در بازی امروز ارسلان مطهری، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، رشید مظاهری و سید محمدرضا حسینی هستند. ذوب آهن هفته آینده بازی حساس سرگروهی آسیا را در کربلا مقابل النصر عربستان برگزار خواهد کرد.

ترکیب ذوب آهن در بازی امشب: معراج اسماعیلی، هادی محمدی، وحید محمدزاده، حمید ملکی، مجتبی مقتدایی، زیبر نیک نفس، رضا رحیمی، ماریون سیلوا، مهران درخشان مهر، کریستین اوساگونا و رضا حبیب زاده.

19:50 / ترکیب سپاهان برای گلباران قعرنشین در شب نفسگیر

امیرقلعه نویی ترکیبی هجومی برای شکست پرگل تیم سقوط کرده استقلال خوزستان به میدان فرستاد تا در صورت لغزش و شکست پرسپولیس در جم، بار دیگر در شب پایانی لیگ، جامی جدید فتح کند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، عزت پورقاز، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، محسن مسلمان، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و کی روش استنلی

ساعت ۲۱:۳۰ امشب هشت دیدار همزمان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می شود اما اغلب چشم ها به ورزشگاه کوچک تختی شهر جم است تا شاهد لغزش یا موفقیت پرسپولیس با هدایت برانکو در راه کسب سومین قهرمانی متوالی اش در لیگ برتر باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، ظرفیت ورزشگاه ۱۲ هزار نفری شهرستان جم از ساعت پنج عصر امروز پر شده است که مشتاقاته برای تماشای مسابقه حساس دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی پر سکوها را پر کرده اند. 

19:30 / سهمیه ویژه برای هواداران تیم مهمان

استقبال مردم فوتبالدوست استان بوشهر و شهرستان جم سبب شد که درب های ورزشگاه از ساعت ۱۳ باز شود و فروش بلیت که قرار بود از ساعت ۱۷ انجام بگیرد از ساعت بازگشایی در ورزشگاه آغاز شده است. طبق قانون تنها ۱۰ درصد از سکو‌های ورزشگاه تختی جم باید در اختیار میهمان قرار می گرفت اما به دلیل مراجعه بسیار هواداران بومی پرسپولیس به ورزشگاه، این سهمیه به ۵۰ درصد افزایش یافته است و مابقی جایگاه ها به هواداران پارس جنوبی جم تعلق دارد اما مسئولان گفتند اگر طرفداران پارس همین سهمیه را هم پر نکنند به تیم میهمان اختصاص خواهد یافت.

گزارش لحظه به لحظه تابناک از شب آخر لیگ برتر فوتبال / تکمیل ورزشگاه جم چهارساعت مانده به بازی سرنوشت

خیابان‌های منتهی به ورزشگاه تختی جم مملو از جمعیت و هواداران پرتعداد پرسپولیس مقابل ورزشگاه است. تا این ساعت هواداران تیم‌های پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم هر کدام به تشویق تیم‌های خود می‌پردازند و جمی‌ها در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه در حمایت از تیم خود مشغول هستند و هیچ توهینی به تیم رقیب شنیده نمی شود. 

 

اعتراض مدیرعامل استقلال به پخش بازی این تیم از شبکه شما

استقلال امشب شانس قهرمانی ندارد و به همین خاطر دیدار این تیم در جدول پخش بازی های مهم هفته پایانی به شبکه شما سپرده شده است. امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه در خصوص پخش دیدار استقلال و سپید رود از شبکه شما گفت: این موضوع بسیار عجیب و به نظر دور از ذهن است. بازی استقلال مقابل سپیدرود در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می شود و با وجود همزمانی مسابقات، رسم معمول این است که این بازی به صورت زنده از شبکه ۳ و یا شبکه ورزش پخش شود. متاسفانه در هفته‌های مختلف در مورد پخش زنده بازی‌های استقلال کم لطفی‌های زیادی صورت گرفته، که کیفیت پخش یکی از آن‌ها بوده و حالا هم صحبت از پخش توسط شبکه غیر مرتبط با ورزش به میان آمده. باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را در این خصوص بیان میکند و انتظار دارد با توجه به لزوم احترام به هواداران میلیونی استقلال مدیران تلویزیون برای پخش زنده بازی هفته آخر این باشگاه تصمیمی منطقی و اصولی اتخاذ کنند.

 

18:00 / بلیت ده هزارتومانی، باب میل سوداگران بازارسیاه

قیمت بلیت تماشای بازی پارس جنوبی‌جم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه تختی جم تنها ۱۰ هزار تومان تعیین شده است که رقم مناسبی است و حتی با ارقامی بسیار گرانتر از این هم استادیوم پر می شد. در این میان بسیاری از سوداگران بازار سیاه بلیت، مترصد خریدن بلیت و خارج شدن از ورزشگاه بودند تا در ساعات واپسین باقی مانده تا شروع بازی آن را به قیمتی چند ده برابر نرخ ارزان آن بفروشند. متأسفانه تعیین نرخ ارزان برای تماشای بازی های مهم هم این مشکل را دارد. دقیقا به همین دلیل نیروی انتظامی تلاش می کرد افرادی که بلیت را تهیه می کنند مستقیما وارد ورزشگاه شده و راهی برای خروج نداشته باشند!

گزارش لحظه به لحظه تابناک از شب آخر لیگ برتر فوتبال / اعلام ترکیب امشب پرسپولیس و استقلال / تکمیل ورزشگاه جم چهارساعت مانده به بازی سرنوشت

17:00 / تصویری از پیراهن پرسپولیس در جشن قهرمانی

پرسپولیس امشب در حالی به مصاف پارس جنوبی در جم خواهد رفت که با گرفتن حتی یک امتیاز برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر می‌شود. پیراهن جشن قهرمانی قرمز‌ها با عدد ۱۲ که به نشانه دوازدهمین قهرمانی پرسپولیس در تاریخ لیگ‌های ایران است طراحی شده ...

16:00 / دو سکوی قهرمانی قرمز و زرد در دو شهر 

در میان تیم هایی که امشب به میدان می روند تنها دو تیم پرسپولیس و سپاهان می توانند با رسیدن به عنوان قهرمانی به کار خود در بازی های لیگ هجدهم پایان دهند. به همین دلیل دو سکو برای قهرمانی در هر دو حالت ساخته شد و در دو ورزشگاه جم و اصفهان آماده است که تصاویرشان را می بینید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۷
حوصله داری تابتاک. دیگه کی اعصاب فوتبال ایرانو داره. فوتبال بزن بزن و کتک کاریو و دعوا به درد بچه مدرسه ای ها میخوره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
جام را وزیر هفته ها قبل دودستی تقدیم قرمزها کرد
گل افساید و حرفهای تارتار گواه این است
ناشناس
| France |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
سومین قهرمانی پی درپی پرسپولیس محبوبترین تیم ایران و اسیا ومقام سومی براستقلال دومین تیم پایتخت! برطرفدارانشان مبارک باد !!!!
ناشناس
| France |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
قابل توجه استقلالی هایی که میگفتند گل سالم مارامردودکردندواستقلال راازجام محروم کردند حتی اگران بازی راهم میبردید بابرد امروزپرسپولیس بازهم قهرمان نمیشدید!
سهیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
این دولت یه کار سالم انجام نمیده
حتی قهرمانی فوتبال هم راتتی شد
مبارک وزیر و پرسپولیس
ناشناس
| France |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
به کوری چشم حسودان درجام حذفی هم قهرمان میشیم
ناشناس
| France |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
پرسپولیس دوستت داریم (:
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
دیگه قهرمانی که به خودپرسپولیسیاهم نچسبید ازبس حق خوری شد تاقهرمان شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
ماشایسته قهرمانی بودیم اونهایی هم که نمیتونن این موفقیت بزرگ روببینن اب روبریزن جایی که میسوزه (:
ناشناس
| France |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
طبق نظرکارشناسی چندداور مجرب گل پرسپولیس به پارس جم کاملاصحیح وسالم بود ومدافع پارس افسایدراپرکرده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
تا اطلاع ثانوی لطفا نه استقلالی ببینیم و نه صداشونو بشنویم
خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
قهرمانش کردند و گرنه حق سهمیه آسیا را هم نداشت
ناشناس
| France |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
هرکی شک داره صبرکنه پسر باجناق اقای حداد عادل بره فردوسیپور برمیگرده بررسی میکنه
ناشناس
| Canada |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
دوست ناشناس 23:10 بدون شک طرفدارهای دیگر تیم ها مانند استقلال، سپاهان و یا تراکتور از قهرمانی پیرپولیس خوشحال نیستن. این موضوع قابل احترام درک هست اما اینکه تعصب کور جایگزین منطق و عقل بشه به هیچ عنوان پذیرفته نیست. در خصوص گل پرسپولیس هم به هیچ عنوان افساید نبود. اگه بدون تعصب صحنه گل رو ببینید کاملا متوجه می شین که بازیکن پارس افساید رو پر کرده بود. بعد هم خیلی خیلی خنده داره اگه ضعف تیم های خود رو به پای وزیر پرسپولیسی و یا عراقجی پرسپولیسی بنویسید. تیم های شما(استقلال، پدیده، شپاهان و تراکتور )تو این فصل بازی های مستقیم خود رو چلوی پرسپولیس یا واگذار کردن و یا نهایتا مساوی کردن. پس به جای این حرف ها به تیم خود نگاه کنید و سعی کنید فصل بعد با اقتدار وارد بازی ها بشین. در خصوص پارس جنوبی هم حرف های خنده دار زیادی زدین. چطور انتظار دارین وقتی استقلال و سپاها و یا تراکتور نتونستن پرسپولیس رو شکست دهند، اون وقا پارس جنوبی با اون امکانات و بازیکن ها بتونه پرسپولیس رو شکست بده. چطور وقتی پرسپولیس در اواخر فصل افت کرد و نتونست نتایج خوبی بگیره، تیم های شما هم افت کردن.تو این چهار، پنج بازی آخر تمام تیم های پدیده، استقلال، سپاهان و تراکتور این شانس رو داشتن تا با بردن بازی های خود از پرسپولیس سبقت بگیرن و بتونن قهرمان بشن.متاسفانه این برای ما عادت شده، وقتی نتیجه نمی گیریم زمین و زمان رو مقصر جلوه می دیم تا ضعف خود رو پنهان کنیم. این فقط مربوط به فوتبال نیست. این موضوع یه جورایی در فرهنگ ما جا افتاده و نهادینه شده. فرقی نمی کنه طرفدار پرسپولیس باشیم یا سپاهان. در آخر هم ما هوادارها و طرفدارهای تیم ها بایستی همگی هم صدا درخواست نصب و راه اندازی سیستم وی ای ار را داشته باشیم تا فصل بعد اشتباهات داوری به حداقل برسه. اگه خاطرتون باشه برنامه نود در اوایل نیم فصل دوم (اگه اشتباه نکنم) تمام اشتباهات تاثیر گذار داوران رو بررسی کردن و مشخص شد که چه تیم هایی متضرر شدن و چه تیم هایی از این اشتباهات نفع بردن. بدون شک داوری های ما همانند دیگر بخش های مختلف مملکت دارای ضعف ها و کمبودهایی هست. اما اگه انصاف داشته باشیم باید زمانی که همین اشتباهات داوری به نفع تیم ما هست رو هم گوشزد کنیم نه اینکه صرفا اون چیزی که ما به اون تعصب کور داریم رو ببینیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
الهی.انشالله سال بعد
تبریک به همه پرسپولیسی ها
قهرمانی تان مبارک

ولی خواهشا ایندفعه تو جام باشگاههای آسیا گند نزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
تبریک به پرسپولیسیها قرمان کردنتون مبارک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
هفته هاست دارن نتایج رو مهندسی می کنن و تو دلت
خوشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
لیگ فوتبال ایران هیچ اعتبار و ارزشی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
هفته گذشته که دو تا پنالتی رو برا پرسپولیس نگرفتن. اشتباهات جزئی از فوتباله. مگه چند فصل قبل که با تفاضل گل قهرمانی رو از دست دادیم، نه به خاطر اشتباهات فاحش داوری بود که توی بازی با ذوب آهن و سایپا داوران دقایق آخر با پنالتی های اشتباه تیم رو به باختن دادن. مگه همین فصل، چن هفته پیاپی نبود که پنالتی های پرسپولیس گرفته نمیشد؟ برنامه های لیگ رو هم طوری چیده بودن که رمق برا بازیکنای پرسپولیس نمونده بود و بدلیل خستگی بازیهای آسیایی رو از دست دادیم. امسال بیشترین هزینه برا استقلال شده بود و تا نیم فصل هم پرسپولیس پنجره نقل و انتقالات روش بسته بود. حالا هفته قبل یه اشتباه در بازی استقلال رخ داد، همه چیز شد تبانی؟ آخه انصاف هم خوب چیزیه. نتایج مهندسی دیگه واقعا تهمته. پرسپولیس بعد از چن هفته مساوی تونست ببره که اگه مساوی هم میگرفت هم قهرمان بود. تازه گلی هم که زد میگین مشکوک به آفساید بوده که بازم بحث تبانی با تارتار زیر سوال میره. پرسپولیس مزد انضباط و تلاش و ثبات تیمی و مربی آشنا با فوتبال ایرانی رو گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
گریه نکن انشالله سال بعد
ناشناس
| Canada |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
دوست عزیز 15:24 خودتون رو ناراحت نکنین. متاسفانه جو خیلی خیلی بدی بر علیه پرسپولیس راه افتاده بود. به دلیل اینکه این تیم دو فصل قهرمان شده بود و تو اسیا هم به فینال رفت، و البته همه جا از توان و قدرت این تیم با پنجره های بسته صحبت می شد، به هوادارها و تیم های رقیب برخورده بود که چرا این همه در مورد پرسپولیس صحبت میشه.متاسفانه این تیم های رقیب به جای اینکه روی تیم و باشگاه خود متمرکز بشن، سعی کردن با سمپاشی و بزرگ نمایی جنگ های روانی رو شروع کنند تا داوران بازی های پرسپولیس رو با سخت گیری بیشتری داوری کنند.واقعا خیلی خیلی مضحک و حنده داره اگه اعتقاد داشته باشیم که دولت، نظام، فدراسیون، کمیته انظباطی، کمیته واوران و ... همه می خواستن پرسپولیس قهرمان بشه!!!!! خوب این عزیزانی که همچین اعتقادی دارن میشه لطف کنند و بفرمایید به نظر شما چه سودی برای فدراسیون داره که مثلا پرسپولیس قهرمان بشه؟ یا مثلا چه سودی برای وزیر داره ؟ همین استقلال رو نگاه کنید!!! همین وزارت مه متهم به پرسپولیسی میشه!! چقدر هزینه برای استقلال کرد؟ چه قراردادی رو با شفر بستن؟ چرا استقلال مربی خود رو برکنار کرد؟ نکنه اعتقاد دارین وزیر پرسپولیسی به شفر دیکته می کرد که با حاسیه های تیمشون برخورد نکنه؟ چرا رحمتی رو دیگه بازی ندادین؟ خواهشی دارم به جای تهمت زدن به این و اون روی تیم خود تمرکز داشته باشید. همین اقای مجیدی که میان در اون سطح اسم اقای عراقچی رو میارن!!! دیگه نباید انظار داشت یه تماشاچی معمولی مثل من اون حرف ها رو تکرار نکنه. واقعا خیلی خنده داره اگه اعتقادداشته باشیم چون مثلا اقای عراقچی تو یه برنامه گفتن من پرسپولیسی هستم، پس تمام داوران، فیفا و فدراسیون به خط بشن و سعی کنند تا این تیم قهرمان بشه. واقعا متاسفم برای تعصب کوری که دارین.
پرسپولیس
سپاهان
ماهمیشه قهرمانیم (:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
بله با امدادهای غیبی چرا نشید!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
حکایت شما حکایت اغازاده هاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
فقط خداکنه توی آسیا به تور محمدان بنگلادش نخورید....خخخخ
ناشناس
| France |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
مقام سومی استقلال مبارک خخخخخحخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
بله ما هم تایید می کنیم با این وضع اگه رئال مادرید و بارسلون هم تو لیگ ایران بازی کنن باز شما قهرمان می شین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
سرور کیسه کشا ییم
پیشاپیش قهرمانی وسناریو از قبل تعیین شده قهرمانی قرمزها تیم وابسته را تسلیت میگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
سوزش
خخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
هر چ میخوای مزخرف بگو
قهرمان شدیم
تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
اگر اینگونه و ناجوانمردانه بتوانید قهرمان شوید به کمک داوران از اول لیگ
مراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
22:30 عزیز
حرف جالب شما مثل حرف های یک دزده که میگه
پول رو بردم و گیر نیافنادم
تمام
تنها
| Germany |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
کجات دردمیکنه عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
به قول بزرگی که فرمودند: آب رو بریز همونجات که می سوزه
۱۲امتیاز پرسپولیس از تیم های یحیی و تارتار
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
با یک باخت قهرمان شده از استقلال هم ۴ امتیاز گرفته. این سوزش چقدر زیاده
رسوایی داوری در 2 هفته پایانی .... گل پرسپولیس صددرصد آفسایدبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
حرف مفت نزن چندتاداوردرجه تاییدکردندکه گل کاملاصحیح وسالم بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
بسوووووووز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
پس یه رسوایی کارشناسی داوری هم اضافه شد . مگه خودت چشم نداری یا آفساید نمی دونی چیه . خوب معلوم بود که آفساید بود احتیاج به نظر کارشناس مجرب و... نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
حتی خود بازیکنان پارس جنوبی توی زمین هم به گل اعتراض نکردند. اونوقت شما میگی صددرصد آفساید؟
تابی ۱۲امتیاز تیم پرسپولیس مربوط به دوباخت پدیده با سرمربیگری گل محمدی و ۲باخت پارس جنوبی با سرمربیگری تارتار آیا در این ۴بازی اینها نمی توانستند اندازه ماشین سازی ظاهر شوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
ماشین سازی نمیتونست جلو سپاهان بازی شرافتمندانه ای داشته باشه؟ از مصاحبه بازیکناشون بعد از بازی با سپاهان میشد نتیجه گیری کرد که فقط برا باختن رفتن بودن توی زمین
تنها
| Germany |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
تمام امیتازات استقلال از تیم های قعر جدولی مانند استقلال اهوازه از بالای جدولی چی هیچ
ناشناس
| Sweden |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
بازی دیشبو دیدی؟؟ اصلا شما چرا نتونستین مارو ببرین؟؟؟؟؟
اصفهان ، نصف جهان است ......................................... اگر تبریز نباشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
؟تبریز کجاست
این مقام بدست آمده برای پرسپولیس رو به تمامی دست اندرکاران در وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، و علی الخصوص کمیته داوران و شخص حسین هدایتی که زحمت فراوانی در طول فصل کشیدن تبریک می گویم
پرسپولیس با این شکل لوگو مال استان فارس و شهر شیرازه نه تهران.که اسمشم به غارت بردن.پرسپولیس تو ایران فقط مال شهر شیرازه نه تهران .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اسمشون پیروزی بود
مراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
اسم اش از اول پرسپولیس بود
برخی کردنش پیروزی
بعدا برش گردوندند به پرسپولیس
آفرین پرسپولیس،چه گل خوشگل آفسایدی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آفرین به داور و کمک داور و کمیته داوران و کمیته اخلاق و فدراسیون و وزارت ورزش و.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
تیم مزخرفیه این تیم
تنها
| Germany |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
حسود هرگز نیاسود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
اگر اندکی سوار فوتبالی داشتی سوزشتو جور دیگه ای ابراز میکردی تا مضحکه نشی
امیدواریم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران شاهد تکرار اعمال غیر انسانی عده ای اوباش و
مخل امنیت جامعه در محیط مقدس ورزش نباشیم
واقعا برانکو مربی بزرگیه بهش میگفتن پروفسور ولی خیلی توانمندتر از یک پروفسور است سه بار قهرمانی با پرسپولیس سه سال موفقیت در ایران بحران زده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
انگار بحران فقط برای پرسپولیس بوده!!!
جمع کنید بابا همش آفساید و پنالتی و تبانی و یحیی و تارتار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
حتی اگر پرسپولیس رو قهرمان جهان هم بکنه هرگز بخاطر سنک اندازی ها وکارشکنی هایش در راه تیم ملی فوتبال ایران اون رو نمی بخشم و حلالش نمی کنم
سرو گردن بودیمر جلوتر از مدافع پارس جنوبی قرار داشت گل کاملا آفساید بود
نمی خوام تهمت بزنم ولی تواین دو هفته همه اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس و به ضرر بقیه مدعی ها بوده . به هرحال آدم مشکوک می شه و فکرای بد می کنه ....
به برانکو میگن یک انسان موفق بهتره تا ویلموتس برنگشته برانکو رو سرمربی تیم ملی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
خوبه، فقط فدراسیون فوتبال آسیا مثل فدراسیون فوتبال ایران نیست که به تیم های مقابل ایران دیکته کنه حتما ببازید یا اگر ایران گل در موقعیت آفساید زد و یا دقایق اضافه تر بر اضافه گل زد داورها قبول کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
فعلا که ویلموتس اومده و شکر خدا تیم سرمربی داره. فقط یه آبدارچی کم داره که متاسفانه برانکو در حد اون هم نیست
مبارک باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
اخه چیزی که از دل تبانی و تقلب و هزاران حقه بازی در امده چه طور میخواد مبارک باشه
یوهوووووووووو پرسپولیسو عشقه جوووووووووووون عاشقتم . هت تریک قهرمانی به همه پرسپولیس دوستان ( برترین تیم تاریخ فوتبال ایران ) مبارک .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
یوهو گور پدر فوتبال جوانمردانه یوهو ما زرنگیم ما ادم داریم تو فدراسیون و کمیته در هر صورت ما قهرمانیم
پدیده تیم شایسته گمنام...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
اگه این همه اختلاس در مشهد نبود شاید قبول می کردیم نتایج پدیده هم واقعی است
تبریک به یحیی و تارتار با تقدیم ۱۲ امتیاز ناقابل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
همچین فغانی که ۴امتیاز از سپاهان گرفت ضمن اینکه ۲گل پ سپولیس در دو هفته پایانی هردو مردود بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
پس 50 امتیاز بقیش کی داد؟
همین منطق دارین که هیچی نمیشید
خخخخخخخخ
سومین قهرمانی پرسپولیس بر وزیر ورزش فدراسیون و سازمان لیگ مبارک باشه تا 1400خیالتون بابت قهرمانی راحت باشه منچستر و بارسا و رئال و بایرن هم که بیان تو لیگ ایران بازی کنند باز قهرمانی مال پرسپولیسه!!!
واقعا باید تاسف خورد به این فوتبال و درود به داوران
تبریک به پرسپولیس و تیم شایسته پدیده
تمام داوری ها به نفع پرسپولیس و یک اشتباه داوران علیه این تیم نکردند!!!!!!!
اگر وی ای ار بیاید پرسپولیس عمرا دیگر قهرمان شود همان طور که دیگه رئال مادرید قهرمان نشده
پرسپولیس قهرمان نشد آن را قهرمان کردند در کل لیگ بخصوص هفته قبل به کمک داوری
فغانی
قهرمان واقعی سپاهان است که با همه حق خوری ها و داوری های ناجوانمردانه تا این حد بالا آمد بهتر است برای فصل بعد تیمهای شهرستانی یک مجمع یا گروه منسجم تشکیل دهند و اجازه ندهند در طول فصل با ناداوری زمینه قهرمانی تیم های تهرانی خصوصا پرسپویس را فراهم کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
اتفاقا سپاهان هم به ضرب و زور تاج و ماتاجه که هر سال می اد بالا
مبارک اقایان سلطانی فر و عراقچی و همچنین وزارت ورزش و هیات داوران باشه
بقول يه بنده خدايى آب رو بري..........همه تيمها با هوادارانشون هر تبانى وبلايى خواستند سر پرسپوليس اوردند.باز هم نتونستند .پرسپوليس متعلق به همه مردم ايرانه،چون يه تيم مردميه.حالا هى بريد سوسه بياييد
جالبه یه ادم با درجه هوشی متوسط به پایین متوجه مهندسی نتایج می شه ولی باز یه تعداد با اب و تاب انها را دنبال می کنند و هیجان زده می شوند یعنی این افراد فقط بردن تیمشان مهمه حالا به هر طریقی که باشه. در غیر این صورت اگه متوجه تقلب (فیکسیشن) نباشند وای به حال این جماعت با این درجه هوشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
دوست عزیز، این چیزی که شما داری اسمش هوش نیست. بهش میگن پارانویا. اگه زودتر به فکر درمانش نباشی برات خیلی مشکل ساز میشه
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
دوست عزیز حالا پارانویا یا هر چی ولی تو ذاتت خرابه ذات بد را نمی شه درمان کرد
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
شما که پارانویا ندارید و فکر می کنید باهوشید انشالله نابینا که نیستید
متاسفانه از اولین روزهای شروع بازیهای لیگ برتر ، قهرمانی !!! پرسپولیس ، مسجل و تثبیت شده بود . بعضی مسئولین از فدراسیون گرفته تا دیگران بهر شکل ممکن ، حق تیمهای شهرستانی را باشکال مختلف ضایع کردند تااین نتیجه را ایجاد کنند . حالا پشت پرده چه دلیلی دارند خدا میداند و آنها ، با هزینهء کلان از بیت المال .
خدایش با چ رویی میگید هتریک کثیف؟ اونم ب فینالیست آسیا
ب جای توهم برید فکر چاره باشید همه چیزم از شوت فرچیپ شروع شد
تبریک به وزیر ورزش سازمان لیگ فدراسیون فوتبال وکمیته داوران که همگی با هم کاپ انسانیت وشرف را هم بردندکار به جایی رسید که وقتی مربی تراکتور با هموطن خود از حق کشی وفساد فوتبال صحبت کرد او بدون امضا قرداد برای فکر بیشتر تهران راترک کرد
حیف که قهرمانی قرمز ها با اما و اگر های زیادی همراه شد و بدل نچسبید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
مسئله همینه نچسبیده به خود پرسپولیسی ها هم نچسبیده . دل چرکینند
قهرمانی زورکی و دور از انصاف پرسپولیس ، بزور هزینه کلان از بیت المال و پشتیبانی بعضی از مسئولین و فدراسیون ، هیچ ارزشی ندارد . وای بحال تیمهای شهرستانی !
بعد هی میگن فدراسیون اصفهانی ! سه ساله پرسپولیس قهرمان شده(فقط سال اول حقش بود) ، سال قبلش هم اس خوزستان
اونوقت همین پهلون پنبه ها جفتشون هم تو اسیا دور اول حذف شدن
خود پرسپولیسیها هم می دونن که قهرمانی تیمشون پشیزی نمی ارزه این رو دیروز در سطح شهر به خولی می شد فهمید.سلطانی فر و تاج و اصفهانیان و شکوری همگی صاحب سمت در پرسپولیس بودن و حمابتهاشون از پرسمولیس روح بازی جوانمردانه رو از بین برد
برای اینهای که موی سر میکارند یک پیغام همیشگی دارم هیچی طبیعیش نمیشه برای انها هم که خوشحالند پرسپولیس قهرمان سه باره لیگ ایران شده یک پیغام دارم کاشکی پهلوان میماندید
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
به شما اقای ناشناس وتمامی کسانی که از قهرمانی پرس پولیس می سوزه !امسال بارندگی خوب بوده برید کنار سدها انقدر به اب بزنید تا درمان شوید ؟/حسود هرگز نیاسود؟/
قهرمان کردن زور زورکی پرسپولیس ، نماد فساد در ایران را به حسین هدایتی و همکارانشان در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و کمیته انظباطی مخصوصا و بطور ویژه کمیته داوران تبریک عرض میکنیم ، خسته نباشید دلاوران . و جا دارد به جامعه اصیل فوتبال ایران هم مرگ روح جوانمردی و پهلوانی را تسلیت عرض کنیم .
مدیرعامل محترم استقلال زمانی که تیم ها همزمان بازی می کنند، معمولا بازی هایی که حساسیت بیشتری دارند رو از شبکه سه پخش می کنند. نکنه انتظار داشتین بازی تیمی که قراره قهرمان بشه رو پخش نکنن بعد بازی تیم استقلال رو که در خوشبینانه ترین حالت می تونست دوم بشه رو پخش کنند. این هم از اون حرف های خنده دار این روزهای ایران هست.
این قهرمانی پرسپولیس 2 قهرمانی گذشتشون رو هم لوث کرد و زیرسوال برد ...
چگونه است در ان سالی که چشم سرباز احمدی در اصفهان ان جور شد از سپاهان کسر امتیاز شد و امسال داستان برعکس شد و ۲۰۰ نفر از هواداران سپاهان را لت و پار کردند هیچ امتیازی از پرسپولیی کم نشد؟؟؟؟
ان سال پرسپولیس با این تکنیک اول شد و امسال با این وضع داوری های تابلو
بعنوان یک استقلالی این قهرمانی پرسپولیس را به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال تبریک می گویم. ابر و باد و مه و خورشید و فلک جمع شدن تا قهرمان بشه (قبول کردن گل آفساید- قبول نکردن گل صحیح اسقلال).
متاسفم برای همه شما که سر این فوتبال اینقد کل کل میکنید !!!!!! وای!! وای!!! وای!!!!بر شما !!!!! اخه اینها چی دارن که براشون اینقد خود خوری میکنید !!!! بنظر من فوتبال ایران اصلا بدرد نمیخوره وفکر کردن بهش یعنی عمر هدر دادن !!!!!!! جمع کنید این بساط مسخره را !!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل