۲۷۲۸۳بازدید
فوتو نیوز؛
تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر. می‌خواهیم با بخش خبری «فوتو نیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رو در رو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوششان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 15 May 2019
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی: در صورت تایید کارشناسان این سازمان مبنی برجعلی بودن برخی بقاع فاقد سند و شناسنامه معتبر، پس انجام مراحل قانونی این اماکن تخریب و یا تغییر کاربری داده خواهند شد.
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی: در صورت تایید کارشناسان این سازمان مبنی برجعلی بودن برخی بقاع فاقد سند و شناسنامه معتبر، پس انجام مراحل قانونی این اماکن تخریب و یا تغییر کاربری داده خواهند شد.
پورمحمدی: امروز مردم ما در رفاه و وضعیتشان از اروپا بهتر است. فقر ایران، فقر گرسنگی نیست بلکه فقر تمتع و رفاه و فقر اشتغال مطلوب است چرا که نوع توقعات بر اساس مطالبات جدید است.
پورمحمدی: امروز مردم ما در رفاه و وضعیتشان از اروپا بهتر است. فقر ایران، فقر گرسنگی نیست بلکه فقر تمتع و رفاه و فقر اشتغال مطلوب است چرا که نوع توقعات بر اساس مطالبات جدید است.
رئیس‌جمهور روسیه: از ایران خواسته‌ایم علی‌رغم تمامی اقدامات آمریکا، به توافق هسته‌ای با قدرت‌های جهان پایبند بماند. ایران یکی از شفاف‌ترین برنامه‌های هسته‌ای را دارد.
رئیس‌جمهور روسیه: از ایران خواسته‌ایم علی‌رغم تمامی اقدامات آمریکا، به توافق هسته‌ای با قدرت‌های جهان پایبند بماند. ایران یکی از شفاف‌ترین برنامه‌های هسته‌ای را دارد.
داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش: جوانان گمنام این مملکت در مرزهای شرقی و غربی مظلومامه جانشان را برای این خاک می‌دهند. ورزشکاران ما نباید برای چند ریال کمتر یا بیشتر مشکل ایجاد کنند. ورزشکاران ما شرایط خاص مملکت را درک کنند.اگر کسی مدال را برای پاداش و سکه و نه برای بالا بردن پرچم کشورش گرفته برای این آب و خاک به میدان نرود بهتر است.
داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش: جوانان گمنام این مملکت در مرزهای شرقی و غربی مظلومامه جانشان را برای این خاک می‌دهند. ورزشکاران ما نباید برای چند ریال کمتر یا بیشتر مشکل ایجاد کنند. ورزشکاران ما شرایط خاص مملکت را درک کنند.اگر کسی مدال را برای پاداش و سکه و نه برای بالا بردن پرچم کشورش گرفته برای این آب و خاک به میدان نرود بهتر است.
پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در واکنش به انتشار کلیپی از درگیری صاحب یک موتور سیکلت با مامور پلیس راهور در خیابان از شکایت این پلیس از موتورسیکلت سوار متخلف خبر داد.
پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در واکنش به انتشار کلیپی از درگیری صاحب یک موتور سیکلت با مامور پلیس راهور در خیابان از شکایت این پلیس از موتورسیکلت سوار متخلف خبر داد.
رئیس دانشگاه تهران: در حوزه مقابله با بی حجابی اقدام جدیدی صورت نگرفته، بلکه یک سری آئین‌نامه‌های سابق اجرایی می‌شود. انتظامات دانشگاه بر اساس وظایف قانونی خود اخیراً یک‌سری اقداماتی را انجام داده و گشت ارشادی در دانشگاه مستقر نکردیم. قوانین نیز تغییر نکرده و فقط وظایف خود را در این حوزه انجام دادیم.
رئیس دانشگاه تهران: در حوزه مقابله با بی حجابی اقدام جدیدی صورت نگرفته، بلکه یک سری آئین‌نامه‌های سابق اجرایی می‌شود. انتظامات دانشگاه بر اساس وظایف قانونی خود اخیراً یک‌سری اقداماتی را انجام داده و گشت ارشادی در دانشگاه مستقر نکردیم. قوانین نیز تغییر نکرده و فقط وظایف خود را در این حوزه انجام دادیم.
اجرای طرح رمز دوم یک‌بار مصرف که قرار بود از ابتدای خردادماه سال جاری اجرایی شود، برای مدتی به تعویق افتاد.
اجرای طرح رمز دوم یک‌بار مصرف که قرار بود از ابتدای خردادماه سال جاری اجرایی شود، برای مدتی به تعویق افتاد.
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان: آنچه که الان در جریان است یک جنگ روانی است. البته اگر آمریکایی‌ها تصمیم بگیرند هر نوع اقدامی علیه ایران انجام دهند، مشخص است که با یک واکنش جدی از سوی ما مواجه خواهند شد. ما هیچ تمایلی برای آغاز چنین درگیری مسلحانه‌ای نداریم، نه با آمریکا و نه با هیچ کس دیگری. ولی کاملا آماده‌ایم از ملت خود در برابر هر تهاجم خارجی دفاع کنیم.
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان: آنچه که الان در جریان است یک جنگ روانی است. البته اگر آمریکایی‌ها تصمیم بگیرند هر نوع اقدامی علیه ایران انجام دهند، مشخص است که با یک واکنش جدی از سوی ما مواجه خواهند شد. ما هیچ تمایلی برای آغاز چنین درگیری مسلحانه‌ای نداریم، نه با آمریکا و نه با هیچ کس دیگری. ولی کاملا آماده‌ایم از ملت خود در برابر هر تهاجم خارجی دفاع کنیم.
رییس بانک مرکزی: می خواستند نرخ ارز را افزایش دهند؛ نتوانستند. روزی شایعه می‌کنند قرار است جنگ یا مذاکره شود تا نرخ ارز را بالا و پایین کنند. مردم نباید با توجه به این متغیرها به ارز نگاه کنند.
رییس بانک مرکزی: می خواستند نرخ ارز را افزایش دهند؛ نتوانستند. روزی شایعه می‌کنند قرار است جنگ یا مذاکره شود تا نرخ ارز را بالا و پایین کنند. مردم نباید با توجه به این متغیرها به ارز نگاه کنند.
اشتراک گذاری
برچسب ها
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۱۱۴
انتشار یافته: ۱۶۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
اینطوری که امام زاده آنچنانی باقی نمی ماند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
کلی از درآمد اوقاف کم میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
از کجا بدونیم جعلیه؟ مگه کلا چند تا امامزاده داریم و ایا همشون به ایران اومدن چرا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
از کجا بدونیم جعلیه؟ مگه کلا چند تا امامزاده داریم و ایا همشون به ایران اومدن چرا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
الان نون تو رستوران و يا كافي شاپ است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
تو اوا امام زاده حقیقی پسدا کن بعد جعلی ها را نابود در هیچ کجای دین امام زاده معنی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
تبدیل شوند به مرکز استراحت مسافران...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
تکلیف مردمی که یک عمر نذر این امامزاده ها کردن چی میشه؟
زینال بندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
۹۹ درصد امامزاده ها جعلی و باید تخریب شوند ولی در این مورد بحث درامد زایی و اشتغال باید مد نظر باشد
زینال بندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
۹۹ درصد امامزاده ها جعلی و باید تخریب شوند ولی در این مورد بحث درامد زایی و اشتغال باید مد نظر باشد
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
این اقدام نشانه جدیت در مبارزه با خرافات و سود جویی برخی افراد هست
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
٩٩ درصد امامزاده هاي كشور جعلي ان و بايد تخريب بشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
عمرا اگه خراب کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
لطفا بفعه من را خراب نکنید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
بیشتر جعلین!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
بالاخره ژنهای خوب تکلیفشان روشن شد.خدا پدر و مادرتان را رحمت کند که این شائبه ها را از ساحت شیعه علوی رفع می کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
اولیش نزدیک پاسارگاد زده شده ... یا علی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
یعنی باید حداقل 80 درصد امام زاده ها تخریب شوند !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
متاسفانه دیگر دیر شده است. سالیان سال است که مردم ایران را مرده پرست (به جای خدا پرست) با آمده حالا با تخریب چند گنبدک و قبر نمی توانید اذهان این مردم را به راه راست هدایت کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
آی خدا خیرتون بده
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
اکثریت آنها جعلی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
مگر امامزاده جعلی هم داریم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
مگر جعلی داریم این همه سال نذر و نیاز و استجابت دعا میکردن اللگی بود ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
چرا خراب حداقل مدرسه یا یک چیز دیگر کنید
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
یعنی الان این چند هزار امام زاده همگی معتبرن؟به آمار قبل انقلاب تا الان یک نگاه بندازید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
این بهانه ای نشه بر سوء استفاده عده ای
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
عمراٌ . اگر حتی یک امامزاده جعلی را خراب کردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
واقعادلشودارین امامزاده هاروحذف کنین !!!!!!
امیر محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
خدا رو شکر خدا را در محضر خویش دیدید.
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
تبدیل بشه به خوابگاه و استراحتگاه ملت لم بدنو حالشو ببرن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
سخنان امام و هر بزرگی باید با توجه به شرایط زمان و مکان آن سخن فهمیده شود همان‌طور که درباره معصوم چنین عمل می‌کنیم
نبی زندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
باسلام چه ضری این مراکزدارنددرآن مکانها که خلافی صورت نمی گیرد بلکه باعث تقویت روح انسانها هم شده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
واقعا بهترين كار ضد خرافاته اما سخت چون تعداد جعليها بسيار زيادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
از سی و سه هزار امامزاده سی و دو هزار تا جعلی هستند که باید تخریب شوند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
اگر اين كارو انجام بدن كه خيلي خوبه! ولي بعيده!!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
در سفری که به عتبات عالیات برای زیارت رفتم میخواستم سفر زیارتی ام تکمیل گردد به بغداد و به زیارت نواب آقا امام زمان (عجج ) و بعد به زیارت شیخ کلینی . مسئول این آرامگاه به من کتاب زیارتگاه های کشور عراق به تفکیک هر استان را هدیه نمود افسوس خوردم چرا در کشور ما همچنین کتابی نیست که این امکان ثبت ملی شده باشد اداره اوقاف چرا باید هرزگاهی باخبر ساز شدن امامزاده‌های جعلی روبرو گردد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
اون موقع درآمد یک عده از بین می رود.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
فرق امام زاده جعلی با اصلی چیست؟ عوض مرده پرستی ، خداوند حی و قیوم را بپرستیم. و به قرآن عظیم پناه ببریم. آیا حضرت پیامبر (ص) که بنا به فرموده قرآن الگوی حسنه است، مرده می پرستیدند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
یکیش تو محله ما هست قدمتش به ۳۰ سال هم نمی رسه.مردم برای زیارت به محله کناری میرفتن که مشکلاتی ایجاد شد و بر لج اونها شب یه زنی خواب دید و سریع اونرو تاسیس کردن.اسمش رو گذاشتن امامزاده لجو
ناشناس
|
France
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
اگر یک کار درست در زمینه ارزشمندی اسلام انجام داده باشد همین است
علی بی غم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
بشنو باور نکن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
نودنه درصدش
saber
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
حجت الاسلام پور محمدی ظاهرا زیاد روزه گرفتن تو گرما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
این پوتین خودش میتونه یک کشور بالای 80 میلیونی رو با تحریم کامل اداره کنه که اونوقت انتظار موندن در برجام رو از ایران داره؟
ما بشینیم نو برجام و هر روز بیشتر تو باتلاق فرو بریم و این همراه کشورهای حاشیه خلیج فارس از افزایش فروش نفتشون لذت ببرن؟
ما الان واقعا چیزی برای از دست دادن نداریم.باید انتحاری عمل کنیم.این ها مارو مسخره کردن.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
کسی از دوستان می‌دونه آقای پورمحمدی در کدام نقطه از کره زمین زندگی میکنند؟
ناشناس
|
Italy
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
سلاااااااااااااام ترشی نخوری یچیزی میشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
شاید آقای پور محمدی سطح رفاه مردم اروپا را با سطح رفاه خودش سنجیده است.!!!
یا اینکه باید بپرسیم ایشان در کدام نقطه اروپا زندگی کرده که سطح رفاه شان پایین تر از مردم ایران بوده است ؟
احتمالا حکایت همان ضرب المثل عامیانه است که میگوید :
تومون خودمونو سوزنده ،بیرونمون مردومو. (:
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
رفاه زن شما و دختر گرامیتون و پسرتون شاید از اروپا بالاتر باشه شایدم اروپا باشن مردم عادی خیلی بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
خودتون شکمتون سیره از گرسنگی مردم خبر ندارید
نات
|
United States
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
به نظرم منظورشون این بود که وضع مسئولین کشور بهتر از وضع مسئولین اروپا هستش.
پیر مرد 27 ساله
|
United States
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
طرف به زندگی خودش واطرافیانش نگاه می کنه فک می کنه همه ی مردم اونجوریه وضع واوضاعشون ایرانیا وضعشون از اروپایی ها بهتره !!!!!!به ضرس قاطع می گم وضع واوضاع مردم افغانستان بهتر از ایرانه اره پس به خاطر همونه که اروپاییا صف بستن برا اومدن به ایران شده قاچاقی با کشتی از اراه دریا رو جونشون قمار می کنن و70 درصد احتمال مرگ به جون می خرن که فقط برن از ایران خوشی زده زیر دلشون حقوق یک روز کارگر اروپایی مساوی با یک ماه کارگر ایرانی حقوق کارگر ایرانی درماه 150 دلار حقوق کارگر دراروپا حداقل 3هزار دلار
میرزایی : از کرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
آقای پورمحمدی . بین مردم نیستی که بفهمی مردم چه میکشند
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
آقای داورزنی شما، همقطاراتون و مدیران کشور هم حقوق و پاداش نگیرید و فقط برای خدمت به مردم کار کنید. حقوق شما چند برابر حداقل حقوقه؟ 30 برابر 50 برابر؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
یا معنی رفاه برای مردم ( و نه خودت و اطرافیانت) را نمی شناسی و یا نمی دانی اروپا کجاست! راستی چرا سیل مهاجرت از ایران به اروپا و امریکا و کاناداست و نه بر عکس؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
پور محمدی فکر می کند همه مردم مثل خودش و دوستانش زندگی می کنند
سیدحسنی3نیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
آمریکا با ایران کاری ندارد
آمده سر گاو پیر شیرده را ببرد و ببرد
حضور آمریکا یعنی خداحافظ عربستان
سکوت و دقت نیاز ایرانیان است امروز
و
ترامپ تاجر ی کهنه کار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
ببخشيد ! جسارتاً ! اين " مردم شما " كي ها باشن ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
پیشنهاد میکنم که فطریه امسال خود را برای مردم اروپا که گرسنه هستند بفرستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
الله اکبر از آقای پورمحمدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اینا کجا زندگی میکنن؟؟؟به خدا اگر مسئولین از مردم خبر داشته باشند این افراد مسئول مردم نیستند فقط مسئول زندگی خودشان هستند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
واقعا ما چقدر بد بختیم که مسئولینی با طرز فکر آقای پور محمدی داریم. ایشون اگه فقط چند ماه با حقوق پایه کارگری گذر عمر کنند اونوقت معنای واقعی فقر رو درک میکنند
امیر مهدی
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اره اگه وضعیت معیشت مردم ما بهتر بود که پناه جویان تو مرز بوسنی یخ نمی زدن
چی میگین شماها، چرا من از درک فرمایشات و سخنان گوهر باره شما عاجزم
ناشناس
|
France
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
شما که هیییچ تمایلی به اغار درگیری ندارید چجوری چرا شعار مرگ میدادید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اقای پور محمدی یا نمی دونه اروپا کجاست یا نمیدونه وضع مردم ایران چظوره. .
اینقدر نمک روی زخم مردم نریزید. نهج البلاغه رو بخونید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
خودت میگی "گشت" از اسمش معلوم است که درحال گشت است ویکجا مستقر نمیشود.میگی نه .برو از حداد عادل بپرس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
امروز یا دیروز؟؟
مردم یا شما؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
بله یخچال جناب پور محمدی پر از گوشت و مرغ و ماهی و میوه های رنگارنگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پور محمدی !!!
جنابعالی کی اروپا تشریف داشتید ؟؟؟؟

جهت مدیریت تشریف برده بودید ؟؟؟!؟!؟؟!؟!؟!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
ملتی که پراید را 50 میلون میخرن و گوشت 100 هزار تومان ملتی فقیر مالی نیستن مشخصه چون اروپاییان حاضر نیستن گران شدن چند سنتی شیر را تحمل کنند و نمیخرن اما ما منتظر باز شدن سایت شرکتهای خودرو سازی هستیم تا با هر قیمت داده شده ماشین بخریم ما فقیر فرهنگی هستیم
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
دو طرف سرم از حرف های آقای پور محمدی درد گرفته چون دارم شاخ در می آورم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پورمحمدی باتوجه به وضع خودش راست میگویدوخبرازحال مردم ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
الحمدالله ما در کشور از لحاظ اقتصادی نبودن فقر ، نبودن فحشا، نبودن، اعتیاد، نبودن فروش اندام انسان از ناچاری، نبودن دزدی، نداشتن چندین میلیون پرونده در قوه قضاییه، کشته نشدن هزاران نفر سالیانه در جاده ها، نداشتن بیکاری بالا، داشتن درآمد سرانه بالا در منطقه، نداشتن بالاترین فساد اداری و اختلاس و رانت بازی، نداشتن روابط فامیلی در حد گسترده، ندادن آمارهای غیرواقعی، داشتن کمترین زندانی، و بسیاری از توفیقات دیگر که فرصت گفتن آن نیست همه نشان از الگو بودن ما برای دیگران است. همه کشورها در حسرت داشتن مسئولین و مدیریت زبانزد هستند.
چگونه تشکر کنیم؟!!! ملت که شرمنده شما هستند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
به آقای پورمحمدی باید گفت سیر از گرسنه خبر نداره لطفا با این حرفها نمک به زخم مردم نپاشید و در این روزهای سخت اگر کمکی نمی توانید بکنید بهتر است سکوت اختیار کنید ظاهرا ایشان با این اظهار نظر نشان دادند یا حقوق نجومی دارند و یا در این مملکت زندگی نمی کنند و کاملا نسبت به شرایط اقتصادی ایران و اروپا ناآگاهند.
ناشناس
|
Singapore
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اگر گینس سخنان آقای پور محمدی را با عنوان " عجیب ترین سخنانی که یک انسان تا به حال توانسته بزند."ثبت نکنددر حق ایشان جفا کرده است.
آرمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
سلام حاج آقا پور محمدی وضع شما آری خیلی خوبه ما نه روز بر روز هم بدتر میشم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
جناب پور محمدی احتمالا خیلی وقته خرید ارزاق عمومی نکرده اند و با مردم هم رو در رو حرف نزده اند و ظاهرا هیچ خبری از اوضاع وحشتناک گسترش فقر در کشور ندارند .!؟
و یا کاملا دوست دارند اعصاب مردم را خرابتر کنند
امیر
|
Finland
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
ماشا الله آقای محمدی دقیقا درست میفرمایید!!! اما کدام مردم؟!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پورمحمدی مردم ایران گرسنه اند. منظور شما از مردم ما چه کسانی هستند؟با این حقوقها امورات مردم نمی گذره پدر و مادرها شرمنده بچه ها هستند و گرانی بیداد می کنه.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پورمحمدی مردم ایران گرسنه اند. منظور شما از مردم ما چه کسانی هستند؟با این حقوقها امورات مردم نمی گذره پدر و مادرها شرمنده بچه ها هستند و گرانی بیداد می کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
میشه یکی صحبت اقای پورمحمدی را به معنی کنه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پورمحمدی با چه استدلالی میگی امروز مردم ما در رفاه وضعیتشام ار اروپا بیشتراست. آیا منظورتون از مزدم صاحبان حقوقهای نجومی دولتیه یا آن افرادی که برای 2کیلو گوشت یخزده باید ساعتها توصف بایستند یا بیکاران؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
جناب پوتین شکر خوردی.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
ظاهرا نفس آقای پور محمدی از جای گرم بلند میشه و چون ایشان مشکل معیشتی ندارند همه را به کیش خود میخوانند، آقای محترم اشتغال مطلوب کدومه؟ من دو فرزند تحصیل کرده بیکار دارم که حاضرند با حداقل حقوق قانونی در هر کاری مشغول شوند و نمی توانند کار پیدا کنند. شما در چه فکری هستید و ما چگونه زندگی میکنیم؟ خدا خیرت بده مدتها بود اینقدر نخندیده بودم.
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
در اروپا حداقل حقوق ساعتی ۱۰ یورو است . گوشت گردرون و سر دست بدون قلوه گاه کیلویی ۸ یور است یعنی اگر یک کارگرساده با حقوق ۸ساعت میتونه مقدار ۸ کیلو گوشت بخره که معادل یکماه حداقل حقوق درایران است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
الان فهمیدم هر وقت می گن مردم ما منظورشون قشر کارگر و بی کار و .... نیست چون این اقشار مشکل تامین کالری و پوشاک دارند
وطنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
بعضی مطمئنیددر ایران زندگی می کنند ؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
تعریف جدید "رفاه و وضعیت مردم" = در آمد کم و هزینه زیاد- 40 درصد زیر خط فقر- مقام اول افسردگی ، عصبانیت ، غمگینی ،اعتیاد، اختلاس، اضطراب، رشوه ، و ..................................................................................
با این تعریف: رفاه و وضعیت مردم ایران بهتر از اروپاست.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پور محمدی احتمالا منظورشان وضعیت خانواده خودشان وامثال ایشان است نه اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
همه چی آرومه من چقدر خوشحالم ... بچه هام تو خارج به خودم می بالم
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
لطفاً یک نفر نقشه را بچرخاند تا آقایان اروپا را با آفریقا اشتباه نگیرند.
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
چون خاطر پوتین خیلی عزیزه نمی شه رو شو زمین زد !
آره دولت مردان ما اینقدر با مرام هستند .
کشور را روی این تعارفات اداره می کنند !
من که نفهمیدم با دنیا چند چندیم !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پور محمدی معنای فقر برای شما چیست ؟ لطفا سری ب حومه شهر و شهرستانها بزنید.بله مطمئنن فقر در میان شما و همکارانتان نداشتن لکسوس و ویلای لواسانه ک با فقر مردم ک نداشتن نون شبه متفاوته.
ناشناس
|
Australia
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پورمحمدی چه حس مالکیتی دارید روی مردم؟!! بعدش هم شما از رفاه اجتماعی، آموزشی و... مردم اروپا خبر دارید؟! بخاریه که آتیش می گیره تو مدارس اینجا!! دانش آموزها ی مناطق محروم تو طویله و چادر درس می خونن!! الان نصف مردم گیاهخوار شدن!!! بعد شما اینو می گید؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پور محمدی مردیم از رفاه.ممنون بابت شفاف سازی از خودت
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
چرا آقای پورمحمدی و یا امثال ایشان مردم را نااگاه فرض کرده اند!
لابد بعدش هم منت میذارند که ما مردم در رفاه موندیم و بچه های بیچاره اونها رفته تو فقر اروپا زندگی می کنند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
خوب ملت که در رفاه هستن از اروپا هم که وضعشون بهتره ، علی برکت الله

هر کاری خواستن کردن ، قیمت ها چند برابر شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
خداوند متعال قبل از اینکه پیامبراسلام را مسئول نبوت و سرپرستی مردم قرار بدهد او را دچار انواع سختی ها و مشکلات کردند و در حین نبوت هم یادآوری دوران یتیمی او را به او گوشزد می کردند تا درد مردم را بفهمند و عدالت را اجرا کنند و شبیه لوپی چهاردم که وقتی به او گفتند مردم نان ندارند نگوید چرا بیسکویت استفاده نمی کنند! مسئولین و سیاسیون ما هم بدلیل اینکه سختی نکشیده و در حال رفاه هستند نمی توانند اوضاع مردم را درک کنند و فکر می کنند اوضاع مردم بهتر از اروپایی ها است و نمی فهمند که مردم دچار دو مشکل هستند اول دچار فقر که قابل تحمل است دوم بی عدالتی و فاصله طبقاتی که قابل تحمل نیست و در اروپا بسیار کمتر از ایران است. فاصله طبقاتی در ایران بقدری بالا است که در پایین شهر مسکن چندصد میلیون و در بالای شهر جند ده میلیارد است و همین موضوع در بقیه موارد از ماشین و ... هم صدق می کند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
لطفاً نظرات را منتشر کنید. سانسور کار خوبی نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اقایان مسئول چرا موقعی که میخواهند در باره مردم حرف بزنند به زندگی خود و نزدیکانشان نگاه میکنند ایا مردم ایران زندگی لاکچری دارند و از اروپایی ها رفاه بیشتری دارند اقای پورمحمدی هنگام عبور با انوموبیلتان کمی شیشه را پایین بکشید و صفهای طولانی برای خرید مایحتاج را ببینید و اگر به خود زحمت بدهید و از چند نفر سئوال کنید میشنوید که میگویند چه مدت است که گوشت و مرغ نخورده اند و حتی برای خرید سیب زمینی و پیاز هم مشکل دارند لطفآ واقع بین باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اقای پورمحمدی منظور شما از مردم ما دقیقآ مردم کجاست چون ما که هرچه به اطرافمان و به مردم کشور نگاه میکنیم فقط فقر روزافزون میبینیم شاید منظورتان ان ۴ درصدیها هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اقای داورزنی با عرض معذرت حرف شما من را یاد این ضرب المثل میاندازد همسایه ها یاری کنید تا من شوهرداری کنم
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
چی بگم .....
فقر دلار آمریکا و...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
پور محمدی : : امروز مردم ما در رفاه و وضعیتشان از اروپا بهتر است. فقر ایران، فقر گرسنگی نیست بلکه فقر تمتع و رفاه و فقر اشتغال مطلوب است چرا که نوع توقعات بر اساس مطالبات جدید است.
واقعا زیبا گفت اروپا در فلاکت غرق شده جوانانش تحصیل کرده و بی کارن ولی خدا روشکر از جیب پدرانشون می‌خورند و غمی ندارد، و محتاج نیستن،
سوال اینجاست واسه این تحلیل زیبا حتما حقوق بهتون، حیفه به تحقیقات ادامه بدین و شفاف سازی کنید تا ملت شریف بیشتر استفاده کنن
دارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
فقرکیلویی چتده؟فقیرهرچی بخوای داریم...
ناشناس
|
United States
|
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
دلار از ١١٠٠٠ تومن شده ١٥٠٠٠ تومن بعد رييس بانك مركزي ميگه ميخواستن قيمت دلار رو زياد كنن نتونستن؟!!!اين آقا حالش خوبه ٤٠٠٠ تومن افزايش قيمت ديگه به چشم آقايون دلتي نمياد انگار!!!
ناشناس
|
United States
|
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
مدیران شرایط خاص مملکت رو درک کنند
م ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پورمحمدی، من برام سواله چه چیزی باعث میشه آدمی که در بدنه مسولیت ، به درجه ای برسه که اینقد از درک مردم بی خبر باشه.

خدا رو هزار مرتبه شکر که امورات مردم به من محول نیست. چون نتیجش اینی میشه که می بینیم.
ناشناس
|
Australia
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
مرد ما از اروپایی ها ؟؟؟؟ این مردم کجا هستند بقیه هم برن پیش اون ها یه لاتاری هم برای اروپایی های بد بخت بزاریم برنده شن بیان ایران زندگی کنند به فامیل هاشون که گرفتار اروپا هستند فخر بهتر زندگی کردن بفروشن .
فقط یک سوال پس چرا دولت اروپا را به باز کردن مرز ها تهدید می کنه یعنی همه اروپایی ها پیاده میرزن تو ایران؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
هر کس به خودش نباید اجازه بده در هر حوزه ای اظهار نظر کنه. پورمحمدی مگه اقتصاد دانه که راجع به رفاه مردم ایران حرف میزنه؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
نه بابا
بله وضعمون بهتره
آقازادگان ایرانی خیلی مرفه تر از اروپایی هستن
خیلی وقته تعریف شما از مردم آقازادگان خودتونه
ممنونم که شفاف کردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقا راست فرمودن به نظر من هم ما ایرانی ها فقر مادی نداریم! در واقع ما فقر فرهنگی و اطلاعاتی داریم . چون اگه این طور نبود ناکارامدان را مصدر کار انتخاب نمی کردیم
حسین
|
Ukraine
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
در مورد گفته آقای پور محمدی که وضعیت ایرانیان از مردم اروپا بهتر است ، حداقل حرف ایشون رو می تونم با تجربه مستقیم تایید کنم دستکم در مقایسه با مردم اروپای شرقی و بالکان ، کشورهای مانند اوکراین ، بلاروس ، آلبانی ، مقدونیه ، کرواسی ، یونان و حتی روسیه و صد البته بهتر هست به نسبت این صربستان که فقط نامش اروپایی هست ، کسانی که برای مدتی در این کشورها زندگی کرده باشند به حرف من می رسند ، هم گرجستان هست !!!
آریو برزن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
واقعا نمی دونم نشر اکاذیب دیگه به چی می گن؟این آقای پورمحمدی کجا داره زندگی می کنه؟واقعا یه روز بیاد بین مردم زندگی کنه اون موقع حالش پرسیدن داره
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
ظاهراآقای پورمحمددررفاه کامل هستنداگرلطف کنندمدتی بامردم باشندتارفاه فوق العاده مردم را شاهدباشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
امروز مردم ما در رفاه و وضعیتشان از اروپا بهتر است!!
فقط سکوت!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
پور محمدی: امروز مردم ما در رفاه و وضعیتشان از اروپا بهتر است


کدوم مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اگه منظور پورمحمدی از مردم، خودشونه کاملا درست گفته ولی اگه منظور از مردم، یعنی ما باید بگو ایشون اشتباه گفتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پورمحمدی درست میگن وضع خانواده خود و فامیلشان از اروپا یی ها بهتره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
امثال پورمحمدی برخلاف 80درصد ملت دررفاه کامل هستند مدعی وضعیت خوب اقتصادی هستند
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
بعله بعضی ها رفاهشان از اروپایی ها هم خیلی خیلی بیشتر است مردم هم آنها را خوب می شناسند
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پور محمدی هیچ چیز بدتر از آن نیست که یک مسئول از شرایط مردمش بی خبر باشد
babi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
فکر کنم اروپا رو با موزامبیک و سومالی اشتباه گرفته اند...
ناشناس
|
Thailand
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پور محمدی راست میگه!

اگه مردم در رفاه نباشند پس باستی در ایران چه می کند ؟

اگر مردم ثروتمند نباشند که نمی توانند برای پراید پنجاه میلیونی صف ببندند.

اگر مردم ثروتمند نباشند که نمی توانند در آپارتمان های صدها میلیون تومانی زندگی کنند.

اگر مردم ثروتمند باشند که نمی توانند دلار ١٥٠٠٠ تومانی بخرند.

اگر کارگران و کارمندان ما ثروتمتد نباشند که نمی توانند هر سه، چهار روز از قصابی سر خیابان شان شقه شقه گوشت ١٢٠,٠٠٠ تومانی بخرند و بندازند رو کول شان و ببرند خونه.

بازم بگم !؟

یکی آقای پور محمدی رو از خواب ناز بیدار کنه.
آریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
البته منظور جناب پورمحمدی از ما ؛ مسئولین و دولت و آقازاده هایشان هست !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
قطعا جناب پورمحمدی منظورشان ازکلمه مردم خودشان واطرافیانشنان است ,,
اموزگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
۱- باتوجه یه رفاه بسیار بالای مردم ایران از جناب پور محمدی تقاضا میشود چند ملیون از فقرای اروبا برای صواب دنیا واخرتشان در ایران بپذیرند۲-امروزه میتوان از طریق ژنها نه تنها مردگان را ریشه یابی کرد بلکه سن دقیق افراد را هم م با دقت محاسبه لذا روش مناسبی برای تشخیص امامزاده ها است
مرفه بی درد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
بله وضعیت ما از اروپا که چه عرض کنم تودنیا ایرانیها مرفه ترین مردم دنیا هستند.خودشون خبر ندارند.اون آمارفقروفلاکت هم مال کشور جیبوتیه
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
ختما این اقای محترم زندکی خود و اطرافیان را گفته اند واقعا متاسفم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
. از کدام رفا حرف میزنی؟ مردی که نان شب زن و بچه هایش را نمی تواند در بیاورد در چه رفاهی زندگی میکند؟
این گونه حرف زدن مایه شرمساری و نشان از رفا ه مسئولین و عدم اطلاعا انها از وضعیت مردم دارد؟
پور محمدی باید از مردم عذرخواهی نماید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
خوش به حال مردم شما ! حتماً اقازاده ها رو مي فرماييد ديگه .
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
پورمحمدی: امروز مردم ما در رفاه و وضعیتشان از اروپا بهتر است.
وی همچنان افزود ملیونها اروپایی خواهان ورود به ایران هستند که ما فقط توان پذیرش نخبگان و سرمایه داران آنها هستیم وی در ادامه گفت هرروز چندین جوان اروپایی خود را از پل ها به پایین می اندازند و یا خود رو زیر مترو و قطار می اندازند تا خودکشی کنند. مردم اروپا به شدت افسردگی گرفتن توان خرید خانه و خودرو ندارند هرروز صبخ زود میرن داخل صف خرید گوشت و شکر و پوشک بنزین و ماکارانی و غیره تا آخر شب . ریال ایران هر روز افزایش پیدا میکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
نظر شما درباره آقای پورمحمدی ؟؟
م.ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پور محمدی احتمالا منظور تان از مردم ما خانواده و اطرافیان خودتان است....
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای داور زنی شما هم شرایط مملکت رو درک کنید .مربی خارجی نگیرید .مسافرت خارج برای تماشای بازیها نروید.نیمی از حقوق خود را ببخشد. اگه چند شغله هستید استعفا بدهید. سکه به مسئولین ندهید.فقط مردم و ورزشکاران درک کنند.
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقاي پورمحمدی فكر كنم شما با توجه به زندگي خودتون ميفرماييد نه قربان ؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
-
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
حكم خداوند متعال اجرا شود مهم است نه اينكه در مقابل چند متجاهر به اسم دانشجو بهراسيم! در يك مملكت اسلامي دانشگاه بايد مظهر سازندگي و بالندگي در همه سطوح باشد وقتي الان در مقابل ناهنجاريهاي يك عده دانشجو و دانشجو نما كوتاهي شود فردا از ميان آنان كارشكناني در عرصه هاي بزرگتر پديد خواهد آمد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
چه وضع خوبی؟
شغل داریم؟حقوق مناسب میگیریم؟هزینه های زندگی پایینه؟
امسال کاری کردید که علاوه بد افزایش آمار طلاق،افزایش فقر و رو آوردن مردم بیشتر به کمیته امداد شدین!
حتی خیلیها قید اطدواج زدن و قید بچه دار شدن هم زدن
یکم بین مردم بی بضاعت هم باشید.خواهشن...
مملکت با این همه ثروت و موقعیت عالی جغرافیایی اگر نداشتیم
الان از ونزوءلا هم بدتر میشیدم با این مسءولینی که داریم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
جناب پور محمدی .. زندگی مردم در خیلی از روستاها شهرستانهای کوچک ،مدرسه های سیستان بلوچستان
همین پایین شهر تهران خودمون نگاه کن ، کجای اروپا همچین صحنه های میبینی، که مردم که فقیر تمتع هستند
شاید شما از خیابان پاسداران به پایین تا حالا نیومدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
پلیس باید قدرت کامل داشته باشه
بعنوان یک دانشجو میگم اینو.پلیس باید خق شلیک و حق استفاده از وسایل دفاعی رو داشته باشه تا هرکسی بخودش جرات درگیری نده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
جناب پورمحمدی البته اگرمنظورتان ازمردم فرزندانتان واقازاده هاست صدالبته دردنیابهترین وضعیت رادارندامااگرمنظورتان مردمعادیست بهتره چشم وگوشتان رابازکنیدتافلاکت راواضح وروشن ببینید مدیون دوعالمیداگرنشرندهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای بورمحمدی نفست از جای گرم میاد ! ما رو با اروبایی ها مقایسه نکن با همین کشورهای گوگول مگولی حاشیه خلیج فارس مقایسه کن بعد ببین اوضاع مان جطوره ؟ !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
ای کاش من هم رو داشتم که میتوانستم یک مدیر خدوم بشوم...
ناشناس
|
Thailand
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
حتی خانم های خانه دار هم می دانند اگر پول شان را بشکل پول ملی (ریال تحت سرقت ارزش) نگهداری کنند، یک عمر دسترنج خانواده مدام بنحوه افتضاح کم ارزش شده و سرانجام معادل ارزش یک کیلو پیاز میشود.

دورغ میگم !؟
سیاه نمایی می کنم !؟
یا شما از ارزش پول ملی را پنهان می کنید !؟
آقای مدیر کل بانک مرکزی بفرمائید ارزش آن چهار صفری که می خواهید بردارید، چه شده است؟
چهار صفر پول ملی را بر میدارید برای بسترسازی سرقت مجدد اختلاسگران از ارزش پول ملی
اگر اینگونه نیست بفرمائید ارزش یک واحد ریال ایران معادل چیست ؟
چرا آن اتفاقی که طی چهل سال برای ارزش چهار صفر پول ملی ایران افتاده برای هیچیک از کشورهای منطقه (نفت خیز و غیر نفت خیز) نیافتاده حتی برای عراق و افغانستانِ
ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
چندسال اروپا زندگی کردی؟؟؟؟؟
میدانی در کشورهای اروپایی رهن خانه 99ساله است؟؟؟
میدانی سالی 1درصد فقط هر ساله افزایش کرایه و اجاره دارند؟؟؟
میدانی بخاطر شرایط خوب رهن کمتر کسی فکر خرید خانه هستش؟؟؟
میدانید با حداقل حقوق در آنها همه در شرایط مطلوب میتوانند زندگی گنند؟؟
میدانید مثل ایرانیه فلک زده فکر فردا نیستند چون میدانند مسولان به وظیفه خود عمل میکنند؟
میدانید با قیمت پراید ماشین فرانسوی و آلمانی خوب سوار میشوند؟؟؟؟
میدانید ..
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آیا حضرت آقای پورمحمدی از خیابان انقلاب به بالا زندگی میکنند؟
شاید هم ایشان در اوشون یا لواسانک تشریف دارند.
آیا ایشان تلویزیون و یا روزنامه هم نمیخوانند؟
چقدرمسولین از جامعه ایران بیگانه هستند؟
رضا تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پورمحمدی یا نمیدانند رفاه چیست، یا نمیدانند اروپا کجاست، یا کلا ایران را نمیشناسند یا هرسه مورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
گزینه چهار درست است
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
با توجه به آمار خودشان 50 در مردم زیر خط فقر زندگی می کنند و ضمنا ناراحتی بیشتر مردم وجود ناعدالتی و نبود مساوات و پشت پا زدن به شعارهای اول انقلاب می باشد .
خدای هست
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
و اقعا ملت خوش بختن که جوان ایرانی ارزوی پراید سوار شدن داشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
پورمحمدی جان. این که مثل روز روشنه که وضع رفاه و وضعیت شما مسولین و ژنهای برترتون از اروپا و البته همه دنیا بهتره
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
جناب پورمحمدي
حتما توقع دارين
در گذشته زندگي كنيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
برخی مسولین انگار حالشان مساعد نیست
یک بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
حرف رایگان زدن آسان است !!!!!جناب پورمحمدی از وام کارکنان وزارت کشور و پول خرید اتوبوس و........چه خبر!!!!!
کاشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اقای پور محمدی گاهی اوقات کانال های ایران را تماشا کنید وبرنامه ایران گردی وگزارشات سیل زدگان را ببینید شاید نظرتان عوض شود
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پورمحمدی درست میگه چون اون کارگر بیچاره که (تازه اگه بتونه کاری گیر بیاره) حقوقش کفاف اجاره خونه رو هم نمیده، ایشون جزء مردم نمی‌دونه
ایشون فقط خودش و سایر مسؤولین رو مردم می‌دونه و وضعیت رفاهی خودشون از اروپا هم بهتره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
معلم قراردادی با سیصد هزار تومان حقوق که شش ماه است پولی به وی پرداخت نشده گوشت نمی خورد .نان خالی را برای فرزندش با مشکل تهیه می کند.مستاجر است.مادر به پسر 40 ساله اش که در خانه مجرد و بیکار است میگوید بچه ! شما سیری حال 60 درصد جوان بیکار و بدون در امد را نمی دانی.
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
جناب اقای پورمحمدی رفاه مردم ما از کل جهان بهتر است .....
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اقاي پور محمدي فكر كنم منظور ايشان از اروپا اتيوپي و گينه بي سائو و تانزانياو كشورهايي از اين قبيل است. وگرنه ايني كه من از اروپاي امروز ميبينم و از شهر مونيخ المان - ايالت بايرن اين موضوع را مينويسم حتي يك ادم معمولي اينجا بسيار مرفه تر از يك ثروتمند امروز ايران زندگي ميكند.
اقاي پور محمدي :اميدوارم با مطالعه بيشتري از اين به بعد حرف بزنيد و پارامترهاي رفاه اجتماعي و درامد و بيمه سلامت و امكانات دانشگاهي و فضاهاي عمومي شامل پاركها و سرانه فضاي سبز و ... را در محاسبات خود بياوريد.
چون با اين محاسبات شما بعيد نيست كه دفعه بعد بفرماييد اوضاع يك معلم مدرسه در زاهدان از شيخ محمد بن راشد ال مكتوم ( حاكم امارات) بيشتر است!!!؟!؟
دستجردی - اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
حاج آقا پور محمدی گل گفتی اما دیر گفتی حالا با اروپائیها که درخواست پناهندگی به ایران دارند چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
حاجی یعنی باید فقیر گرسنگی هم باشه تو کشوری با این همه منابع؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اقایان فقط از دید خود صحبت میکنند
محمد ولی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
آقای پور محمدی فقط آشپزخانه خودش وبستگانش را می بیند که مملو از اطعمه واشربه است .اگر در دامنه جامعه وبخصوص در شهرها وروستاها ی دور افتاده ایران قدم رنجه فرمایند در خواهند یافت که نه اینکه خبری از رفاه نیست بلکه بسیاری بری نان شب معطل هستند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اقاي پور محمدي همه را با خود و امثال خود قياس ميكنند ، همين اقا اگه ميتونه فقط سه ماه با حقوق يك و نيم ميليون تومني يك كارگر بصورن اجاره نشيني زندگي كنه تا مزه رفاه رو بچشه !متاسفانه اكثر مسيولين و سران مملكت از همين دسته افرادند كه هنوز مزه محروميت و فشار را نچشيدهاند و دايما دم از مقاومت و صبر ميزنند ،
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
تکلیف مردمی که یک عمر نذر این امامزاده ها کردن چی میشه؟
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
فوتونیوز
برچسب منتخب
محمد مرسی حادثه چرنوبیل شیرمحمدعلی بلندی های جولان میشل پلاتینی فرودگاه امام خمینی جیسون رضائیان ترمینال سلام