بازدید 5022
۲

جلسات فشرده ویلموتس با روسای ورزش و فدراسیون درتهران

کد خبر: ۸۹۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 14 May 2019

جدی‌ترین گزینه هدایت تیم‌ملی فوتبال وارد تهران شده و تاکنون مذاکرات و دیدار‌هایی با مقامات فدراسیون فوتبال و مسؤولان ورزش در تهران داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، مارک ویلموتس، مربی بلژیکی که جدی‌ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای نشستن روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال است، دیشب (دوشنبه) با دو همراه وارد ایران شد. ویلموتس از زمان حضورش در ایران جلساتی با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و مسؤولان ورزش داشته تا برای قبول هدایت تیم‌ملی به توافق نهایی و امضای قرارداد برسد.

پیش از این رسانه‌های بلژیکی از توافق نهایی ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران به مبلغ سالی ۱.۳ میلیون دلار خبر داده بودند. فدراسیون فوتبال ایران تاکنون رسماً درباره مبلغ و مدت قرارداد این مربی بلژیکی اظهارنظری نکرده است. این مربی بلژیکی سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های ملی بلژیک و ساحل عاج را دارد. با توجه به حضور این مربی در تهران و مذاکرات پیوسته احتمالاً به زودی و رسماً به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
به نظرم باید مربی خوبی باشه. ولی من نظرم روی مربی خای اسپانیایی هست
چی شد؟ از زیدان عبور کردیم؟
تیم رو بدین دست علی دایی با 1/4 این مبلغ هم کار میکنه و تو این اوضاع خراب اقتصادی پولتونو دور نریختین. چون تیم ملی خودمونو میشاسیم. 8 سال کار زیر دست کی روش هیچ تاتیری نداشت. باخت به ژاپن با اون کیفیت رو میگم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها