بازدید 3619

درخشش بانوان بسکتبالیست دوقلوی دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۹۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱ 14 May 2019

خواهران دوقلوی بسکتبالیست دانشگاه آزاد اسلامی همراه کیمیا یزدیان‌طهرانی توانستند در مسابقات دانشجویان آسیا مقام نایب‌قهرمانی را به‌دست آوردند.

به گزارش آنا، پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال ۳ در ۳ دانشجویان آسیا در کشور تایوان از ۱۶ الی ۲۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با ترکیب چهار ورزشکار عازم این رقابت‌ها شد.

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات توانست مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند سمیه ثابت زاده و سمانه ثابت زاده خواهران دوقلو دو بازیکن تیم دانشگاه آزاد اسلامی هستند و این دو خواهر هر دو دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی هستند

سمیه ثابت‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: چندین اردو پیش از مسابقات برگزار شد. پس از شرکت در این اردوها چهار بازیکن فعلی تیم بسکتبال سه نفره دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدیم.

وی درخصوص پنجمین دوره مسابقات دانشجویان آسیا اظهار کرد: امسال مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود خوشبختانه گروه‌بندی که در مسابقات صورت گرفت خوب بود. ما با تمام تلاش خود توانستیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سمانه ثابت‌زاده نیز با بیان اینکه بسکتبال یک ورزش دانشگاهی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بستری را برای رشد ما فراهم کرد و ما توانستیم در این بستر خود را به همه ثابت کنیم. ما از مسئولین این دانشگاه برای حمایت های انجام شده تشکر می کنیم. پیش از این مسابقات نیز ما توانستیم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نیز مقام قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: دختران ایرانی در تمامی عرصه‌ها برای جهانیان حرفی برای گفتن دارند‌. ما بیست و سوم تیرماه نیز عازم مسابقات یونیورسیاد ایتالیا هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که در آن مسابقات نیز بدرخشیم.

ثابت‌زاده که در این مسابقات دانشجویان آسیا مقام قهرمانی آسیا در پرتاب پنالتی را نیز از آن خود کرده است، در این خصوص گفت: یک نفر به نمایندگی هر تیم در مسابقات پرتاب سه امتیازی یا پرتاب پنالتی شرکت کرد. با اعتماد هم‌گروهی‌ها من نیز به نمایندگی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در این بخش شرکت کردم. در روز اول و دوم توانستم بیشترین پرتاب را گل کنم و توانستم این قهرمانی را به‌دست آورم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر