بازدید 7896
۲

صادرات سیر ایران به روسیه و آسیای میانه

معاون وزیر جهاد کشاورزی ایران از خرید توافقی سیر از کشاورزان و برنامه ریزی برای صادرات این محصول به روسیه و آسیای میانه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ 10 May 2019

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران  حسین شیرزاد معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در بازدید از مزارع سیر استان زنجان پس از هماهنگی با مدیر تعاون روستایی و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و تماس با استاندار زنجان، دستور خرید توافقی سیر را ابلاغ کرد تا از روند نزولی قیمت این محصول جلوگیری شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: ایجاد مراکز خرید سیر و جلب همکاری اتحادیه های استانی بویژه استان آذربایجان شرقی جهت صادرات سیر به آسیای میانه و روسیه از دیگر راهکارهای توسعه محصول سیر کشور است که در دستور کار این سازمان قرارگرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کاری نکنید که دیگه کسی سیر کاشت نداشته باشه محصولات سیر تا موقعه ای که برسه پدر کشاورز رو در میاره، خواهشا تصمیم درستی برای خرید سیر انجام دهید
لطفا مسئولین محترم در اتاق بازرگانی و وزارت جهاد کشاورزی به این نکته توجه کنند .که صادرات سیر درحال حاضر به سود کشور میباشد.
1. سیر جزئ ِکالای اساسی نبود ه وسهمی در سبد خانوار ندارد
2ِ صادرات سیر. ارز خوبی را به کشور به همراه دارد
3ِ. اقتصاد تعدادی از کشاورز ان به فروش سیر صادراتی بستکی دارد که بیشتر از نیاز کشور تولید شده
4ِِ. سیر یکی از محصولات کشاورزی است که به آب خیلی کمی نسبت سایر محصولات داردِ. که این برمدیریت آب های زیرزمینی کمک میکندِ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر