بازدید 11109
۲

جوابیه شرکت رامک خودرو به خبر «تابناک»

بدون شک تجمعات مختلفی که در جهت اعتراض مشتریان عزیز نسبت به طولانی شدن زمان تحویل خودرو و ممنوعیت واردات وثبت سفارش‌ها و... شد، امری است طبیعی و این نگرانی و دغدغه مشتریان گرامی، قابل درک است، اما...
کد خبر: ۸۹۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 09 May 2019
در پی درج خبری با عنوان «دورشدن آرزوی مشتریان رامک خودرو، با سوارشدن بر قیمت ارز»، شرکت رامک خودرو جوابیه‌ای ارسال کرده که وفق قانون عینا درج می‌گردد.
 
به گزارش «تابناک»، متن این جوابیه که واحد رسانه این شرکت تهیه کرده و مشتمل بر پنج بند است، به شرح زیر است:

۱- ضمن سپاس فراوان ازآن رسانه محترم نسبت به اشاره منصفانه این نکته مهم که "شرکت رامک خودرو" در این شرایطی که برای فعالان اقتصادی و شرکت‌های وارد کننده خودرو فراهم شده است، یک شرکت کلاهبردار نبوده و عدم تحویل به موقع خودرو‌های مشتریان گرامی به جهت شرایط حاکم، قوانین و مسائل مختلف رخ داده است که هم اکنون این مجموعه تمام همت و سعی خود را برای حل این موارد که بخش مهمی از ان به جهت قوانین خلق الساعه دولت برای جلوگیری از تحریم‌های بین المللی بوده است بکار گرفته که ان شاالله به زودی بتوانیم شاهد برون رفت از این دوران سخت، باشیم.

۲- شایان ذکر است در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه خارجی و محدودیت‌های شدید داخلی برای بحث واردات خودرو‌های خارجی ایجادشده، شرکت رامک خودرو با توجه به وظیفه ملی خود مبتنی بر نگاه کلان کشور و نگاه مقام معظم رهبری در امر مهم تولید و ورود به بخش تولید از یک سال گذشته همزمان با شرایط سخت و بحران‌های اقتصادی و... تمام همت خود را بکار گرفت تا با کسب مجوز‌های لازم از کمپانی مادر و مجوز‌های داخلی از وزارت صنایع و اقدام لازم برای انتقال دانش و تکنولوژی در ایران، بستر لازم را برای ایجاد کارخانه و خط مونتاژ تعدادی محصولات سانگ یانگ کره جنوبی در شهرک صنعتی کاوه فراهم نماید و به لطف الهی امروز تمام بستر لازم فراهم شده است و به زودی تولید آزمایشی این محصول محقق خواهد شد. در این راستا صبوری آحاد مشتریان گرامی، کمک دولت و رسانه‌های محترم جهت تسریع این مهم، کارگشا و بسیار موثر می‌باشد تا انشاله به زودی، شاهد مقوله‌ی تولید و تحویل خودرو‌های مردم عزیز ایران، باشیم.

۳- بدون شک تجمعات مختلفی که در جهت اعتراض مشتریان عزیز نسبت به طولانی شدن زمان تحویل خودرو و ممنوعیت واردات وثبت سفارش‌ها و... شد، امری است طبیعی و این نگرانی و دغدغه مشتریان گرامی، قابل درک است، اما لازم به ذکر می‌باشد بسیاری از این تجمعات که اسباب خوراک سیاسی برای رسانه‌های معاند گردیده و شبکه‌های آن سوی مرزها، پیاپی با انعکاس اینگونه اعتراض‌ها و تجمع‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند! پر واضح می‌باشد در شرایطی که دولت و شرکت رامک خودرو با تلاش‌های فراوانی که انجام شد، سعی در حل مشکل و ترخیص خودرو‌های موجود در گمرک را داشته اند و همزمان مقوله تولید و مونتاژ را نیز با قدرت درحال پیگیری و اقدام هستند! شبکه‌های معاند با سواستفاده و فضاسازی لازم از سوی همین تجمعات معترضانه که بخشی از آن‌ها توسط مشتری نما‌ها و دلالان بازار، برنامه ریزی و برپا می‌گردد، تلاش در تشویش افکار عمومی و تحریک مشتریان و فضاسازی سیاسی دارند که تقاضا داریم هوشیاری لازم را به خرج دهند تا در دام فرافکنی و بازی‌های این گروه از مشتری نماها، نیافتند.

۴- گفتنی است از زمان اعلام ممنوعیت واردات خودرو از سوی دولت، شرکت رامک خودرو، طی چند اطلاعیه رسمی راهکار‌های مختلفی برای تعیین تکلیف وضعیت مشتریان گرامی و روند قرارداد‌های آنها، اعلام و پیشنهاد نمود و همچنان در جهت اجرای آنها، آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

۵- در بخشی از خبر درج شده در آن سایت، اشاره گردید تعدادی مدیران شرکت رامک خودرو در بازداشت هستند که اینگونه نیست و مدیران این شرکت (تمام اعضای هیئت مدیره و دیگر مدیران بخش‌های مختلف) در محل کار خود حضور دارند و تلاش وافر برای حل مشکلات ترخیص و روند تولید، دارند و بدون شک دورنمای تولید و حل معضلات فراهم شده، روشن می‌باشد و این مهم ان شاالله با صبوری مشتریان عزیز و همکاری دستگاه‌های مرتبط و رسانه‌های محترم، محقق خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
چقد صبوری آخه ،سوء استفاده از صبر هم حدی داره.
با سلام خواهشمندم هرچه زودتر تکلیف ما رو روشن کنید ما برج ۸ ۹۶ ثبت نام کردیم واقعا دیگه خیلی عصبی شدیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر