بازدید 8118

جزئیات پذیرش بدون آزمون دانشگاه سوره

کد خبر: ۸۹۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ 06 May 2019

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره نحوه پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه سوره را تشریح کرد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره، عبدالکریم عطارزاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در ارتباط با نحوه پذیرش بدون آزمون دانشجو در این دانشگاه با بیان اینکه چند سالی است با هدف حذف تدریجی کنکور، پذیرش بدون آزمون در برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه سوره انجام می‌شود، گفت: سازمان سنجش فرصتی را از 20 اسفند 97 تا 6 شهریور 98 در نظر گرفته که داوطلبان بر اساس اولویت‌های خود رشته و دانشگاه مدنظر را انتخاب کنند.

وی افزود: داوطلبانی که مایل به تحصیل در رشته های بدون آزمون مقطع کارشناسی (پیوسته) دانشگاه سوره هستند می توانند با مراجعه به صفحه «سامانه پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۳۹۸» در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند. اسامی، مدارک و سوابق تحصیلی این افراد پس از جمع بندی، توسط سازمان سنجش به دانشگاه سوره اعلام و پس از بررسی و بر اساس ظرفیت رشته ها داوطلبین پذیرفته می شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره با تاکید بر اینکه پذیرش بدون آزمون در دانشگاه سوره مختص تحصیل در مقطع کارشناسی است و علاقه مندان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید در کنکور سراسری شرکت کنند، افزود: به غیر از رشته‌های سینما، گرافیک و نقاشی که صرفا پذیرش با کنکور سراسری است، دانشگاه سوره در رشته‌های معماری داخلی، مهندسی شهرسازی، مهندسی معماری، روابط عمومی، روزنامه نگاری، مدیریت فرهنگی هنری، ادبیات نمایشی، طراحی صحنه، کتابت و نگارگری، نمایش عروسکی و هنر اسلامی بدون آزمون برای مهر 1398 دانشجو می پذیرد.

ورود به صفحه «سامانه پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۳۹۸» در سایت سازمان سنجش از اینجا امکان‌پذیر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر