بازدید 3649

توجه به اردو‌های دانشجویی معرفتی، سیاسی

کد خبر: ۸۹۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 06 May 2019

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد خواستار توجه بیشتر به اردوهای دانشجویی معرفتی، سیاسی و هنری شد.

به گزارش فارس، به نقل از دانشگاه آزاد، رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد خواستار توجه بیشتر به اردوهای دانشجویی معرفتی، سیاسی و هنری شد.

وی گفت: در حال حاضر قریب به یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند و ضرورت دارد برای توسعه مخاطب، به اردوهای دانشجویی معرفتی، سیاسی و هنری توجه بیشتری شود.

وی برگزاری اردوهای معرفت افزایی را به منظور توانمندسازی دانشجویان بسیار اثربخش دانست و خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله تابستان ۹۸ فصل بلوغ اردوهای معرفتی و فرهنگی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، تطهیر نظام ستمشاهی، تحریف تاریخ و تولید هجمه علیه جمهوری اسلامی را در فضای مجازی در دستور کار خود قرار داده است، افزود: شناسایی فعالان فضای مجازی در حوزه گفتمان دینی و گفتمان انقلاب اسلامی و برگزاری گردهمایی توانمند سازی و شبکه سازی برای آنان، از جمله برنامه‌های اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در تابستان امسال است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آرایش دشمن، آرایش جنگی و تهاجمی است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های مناسب دانشگاه و استفاده از تجارب صاحبنظران، افرادی تربیت کنیم که در جنگ نرم، با مهارت به مواضع دشمن حمله و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی