بازدید 5711
گزارش

شایعه‌سرمربی‌ایرانی برای تیم‌ملی بخاطردلار و واکنش‌ِتاج

کد خبر: ۸۹۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 06 May 2019

پس از نشست مهدی تاج و اعضای هیات فوتبال استان قم خبری بیرون آمد که تاج خطاب به آن‌ها گفته است، به دلیل مشکلات ارزی، مربی آینده تیم ملی ایرانی خواهد بود!

به گزارش تابناک ورزشی، این خبر از سوی یکی از اعضای مجمع به گوش خبرنگاران رسید و آن‌ها هم سریعا این خبر را منتشر کردند. این در شرایطی است که بعد از جدایی کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال مکررا از انتخاب یک سرمربی خارجی برای تیم ملی فوتبال خبر داده و حتی مهدی تاج در معرفی گزینه نهایی خلف وعده نیز کرده است.

هواداران فوتبال در ایران که هشت سال حضور کی روش در تیم ملی را با تمام داستان هایش مثبت می‌دانند، امیدوارند گزینه بعدی نیز یک سرمربی خوب و شناخته شده برای پیشرفت بیشتر فوتبال ایران باشد. در همین راستا امیرمهدی علوی در خبری که روی سایت فدراسیون منتشر شده، حرف‌های منتسب به تاج را تکذیب کرد. البته این تکذیبیه اطلاعات بیشتری از آینده تیم ملی ندارد و حتی دقیقا مشخص نیست که کدام حرف‌ها منتسب به تاج است. اما با توجه به شیوع گسترده موضوع مربی ایرانی، می‌شود مطمئن بود که همین حرف تاج تکذیب شده است.

شایعه سرمربی ایرانی برای تیم ملی بخاطر دلار و واکنش تاج

خود مهدی تاج هم بعد از پایان مجمع در شهرستان محلات بار دیگر وعده داد که به زودی سرمربی خارجی تیم ملی فوتبال معرفی می‌شود. گفتنی است تاج از اسفندماه گذشته همین جمله را تکرار می کند. وی با تاکید بر استفاده از سرمربی خارجی برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان تصریح کرد: سرمربی تیم ملی بزرگسالان بزودی معرفی می‌شود و با توجه به تحلیل‌های موجود جانشین کی روش قطعاً از بین گزینه‌های خارجی خواهد بود، چرا که اعتقاد داریم همچنان باید در جایگاه اول آسیا بمانیم.تاج با اشاره به شرایط تیم امید و صعود ملی‌پوشان از مرحله اول گفت: سرمربی تیم ملی امید و حتی بقیه رده‌های پایه نیز از بین گزینه‌های داخلی انتخاب می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد آرایش مناسب در مقابل هجمه‌های دشمن گفت: آنچه با مدیران تیم‌های لیگ برتری مطرح شد این بود که در حوزه فوتبال هم، باید کار‌های خودمان را با در نظرگرفتن محدودیت‌ها پیش ببریم، بر همین اساس در خصوص نحوه بکارگیری بازیکن و مربی خارجی موارد مختلفی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و حفظ کرسی‌های بین‌المللی، ایجاد آرامش در ورزشگاه‌ها و تمرکز بر دو هفته پایانی لیگ برتر نیز از جمله مباحثی بود که تصمیم گیری در مورد آن‌ها را به جلسه هفته آینده در حضور وزیر ورزش و جوانان موکول کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انجام تعهدات مالی فدراسیون فوتبال به سرمربی پیشین تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال تمامی تعهدات خود را در قبال کی‌روش انجام داده و فقط قسط آخر که مبلغ ۹۰۰ هزار دلار است به حساب او نرفته و بر همین اساس کارلوس کی روش از فدراسیون شکایت کرده است.

تاج افزود: دلیل شکایت کی‌روش از فدراسیون فوتبال عدم پرداخت به موقع مطالباتش بوده که البته قسط اول پرداخت شده و باقی مانده نیز پرداخت می‌شود.رئیس فدراسیون فوتبال در پایان از شکایت فدراسیون فوتبال به فیفا خبر داد و گفت: با توجه به برخی مسائل فدراسیون فوتبال نیز شکایت خود را از کی روش تقدیم فیفا کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر