بازدید 4593
۳

سپاهان، با ماشین تبریزی ها به ۳ امتیازی پرسپولیس رسید

کد خبر: ۸۹۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ 03 May 2019

سپاهان به رتبه دوم لیگ برتر بازگشت و رقابت برای قهرمانی داغ‌تر شد

به گزارش تابناک ورزشی، پایان دیدارهای هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های بالای جدول به یکدیگر نزدیک شدند. با برتری 2 بر صفر سپاهان اصفهان مقابل ماشین‌سازی تبریز، روز سوم هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به پایان رسید. با این شرایط سپاهان نیز به رتبه دوم جدول رسید و تیم‌های بالانشین به یکدیگر نزدیک شدند تا در دو هفته پایانی رقابت داغی برای قهرمانی شکل بگیرد.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر:

چهارشنبه، 11 اردیبهشت‌ماه
تراکتورسازی یک - پرسپولیس یک
استقلال تهران 4 - استقلال خوزستان 2

پنجشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه
فولاد خوزستان یک - پیکان یک

جمعه، 13 اردیبهشت‌ماه
نساجی قایمشهر یک - نفت آبادان 2
نفت مسجدسلیمان یک - سپیدرود رشت یک
پارس جم صفر - ذوب‌آهن اصفهان 2
سپاهان اصفهان 2 - ماشین‌سازی تبریز صفر

یکشنبه، 5 اردیبهشت‌ماه
سایپا - پدیده شهر خودرو، ساعت 18:15، ورزشگاه شهدای شهر قدس

با توجه به نتایج هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر، پرسپولیس در صدر جدول 57 امتیازی شد، سپاهان به امتیاز 54 رسید و به رتبه دوم جدول صعود کرد و استقلال نیز با 53 امتیاز در رتبه سوم ایستاد. تراکتورسازی تبریز اکنون در رتبه چهارم جدول 50 امتیازی است و پدیده شهر خودرو نیز با یک بازی کمتر و 49 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پرسپولیس یک تیم حکومتیه که تو دوسال اخیر با حمایت حاکمیت و داوری تونست دوبار قهرمان لیگ شه و متاسفانه سمبل فوتبال ناپاک هست.
قشنگ بازی را ساخته بودن واسه برد سپاهان
چرا در تهران باید گزارشگران بیطرف باشند اما در شهرستانها گزارشگران کاملا یکطرفه!!!!!!!!!!!!................. در حالیکه به گواه تصاویر تلویزیونی و صحنه های ثبت شده توسط عکاسان تماشاگران اصفهانی هفته قبل در ورزشگاه آزادی آشوب و اغتشاش به پا کردن................ مامورین نیروی انتظامی را کتک زدن .... سر شکستن .... و حتی آنها را به داخل تول پرت کردن................صدها صندلی را شکسته و به داخل زمین پرت کردن..............خبرنگاران و اورژانس را با سنگ هدف قراردادن.................گزارشگر اصفهانی از تریبون می فرماید هفته قبل تماشاگران اصفهانی مظلوم!!! واقع شدن و هر بلائی را که می خواستند سرشان آوردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جل الخالق!!!!!!!!!!!!................................... آیا این تریبون، تریبون ملی است یا تریبون شخصی یک باشگاه؟؟؟ ................ آیا این جز تشویق آشوب و اغتشاش گران است؟؟؟............آیا موضع مسئولین صدا و سیما در برابر این تخلف آشکار سکوت است؟؟؟؟............آیا این همان فرهنگسازی است که مجریان محترم ورزشی صدا و سیما بارها و بارها در برنامه های ورزشی دم از آن می زنند؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار