بازدید 4203
۱

یک شاکی عجیب برای استقلال رسید:حق رشد حسینی!

کد خبر: ۸۹۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 01 May 2019

باشگاه ریشه دار برق شیراز چند سالی است از سطح اول فوتبال ایران دور شده و حتی در دسته‌های پایین‌تر نیز فعالیت خاصی انجام نمی‌دهد. تیم برق جدید شیراز هم تنها در دو-سه سال از هم پاشید. باشگاه قدیمی برق شیراز حتی در لیگ دسته دوم نیز حضور ندارد. با این وجود مسئولان این باشگاه با طرح شکایتی از باشگاه استقلال به دنبال دریافت حق رشد سیدحسین حسینی هستند!

حسینی که این روز‌ها در ترکیب استقلال تهران خوش می‌درخشد و یکی از ستاره‌های آبی‌های پایتخت است، دوران نوجوانی و جوانی خود را در باشگاه برق شیراز گذرانده و حالا با گذشت چند سال از حضور او در استقلال مسئولان باشگاه شیرازی به یاد دریافت مبلغی از استقلال افتاده اند!

ناصر محزون، وکیل باشگاه برق شیراز با اعلام این خبر گفت: «سید حسین حسینی در سال ۸۶ در حالیکه ۱۶ سال داشته، عضو جوانان برق شیراز بوده و تا سال ۹۱ تحت تعلیم و آموزش این باشگاه بوده است. او در همین سال به باشگاه استقلال تهران پیوسته و اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با این باشگاه منعقد کرده است. از این رو طبق قانون استقلالی‌ها باید حق آموزش (رشد) این بازیکن را در سال ۹۱ به باشگاه برق پرداخت می‌کردند که متاسفانه در این زمینه اقدامی انجام ندادند و ناچاراً شکایت مان را در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ثبت و تقاضای رسیدگی به این موضوع را کردیم.»

باید دید واکنش کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و البته مسئولان استقلال به این شکایت جالب چه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عجب فوتبالی داریم ما کاکو خو 8 سال صبر کردی یه ده سالم صبر می کردی طرف بازنسشته بشه بعد یه پول یهویی می گرفتی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار