بازدید 3490

مصرف گُل در تهران رو به افزایش است

کد خبر: ۸۹۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 29 April 2019
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: بیشترین کشفیات پلیس در حوزه مواد مخدر مربوط به ماده مخدر تریاک است، این درحالی است که آمار‌ها نشان می‌دهد مصرف تریاک نسبت به مواد مخدر دیگر مثل شیشه بیشتر است، ولی متاسفانه در شهر تهران مصرف گل روبه افزایش است.

به گزارش میزان، سرهنگ محمد بخشنده گفت: بیشترین کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ چه امسال و چه در سال‌های گذشته مربوط به ماده مخدر تریاک بوده است.

وی در ادامه تشریح کرد:از ۲ تن و ۶۰۰ کیلو موادمخدری که از ابتدای سال کشف و ضبط شده بیش از یک تن آن تریاک بوده و این بدین معناست که بیش از ۸۰ درصد کشفیات و مصرف را تریاک به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر تهران بزرگ اضافه کرد: متاسفانه در شهر تهران مصرف ماده مخدر گل روبه افزایش است این درحالی است که افزایش مصرف شیشه پایین آمده است.

بخشنده در ادامه گفت: بذر ماده مخدر گل از کشور هلند وارد ایران شده و متاسفانه کاشت ماده مخدرگل به راحتی در آپارتمان‌ها و گلخانه انجام می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: برخورد با افرادی که حامل این بذر‌ها باشند کار آسانی نیست، به طور مثال فردی چهار عدد بذر این ماده مخدر را همراه دارد به راحتی قابل شناسایی نیست وحتی داخل یک آدامس هم می‌تواند جاساز کند.

وی افزود:در زمینه مبارزه با افرادی که اقدام به وارد کردن بذر ماده مخدر گل به کشور می‌کنند کشفیاتی در فرودگاه داشته ایم، اما متاسفانه برای گل مجازات جداگانه‌ای نداریم و در صورت دستگیری افراد طبق همان قانونی که برای حشیش و تریاک است با آن‌ها برخورد می‌شود. هرچند باید به این نکته نیز اشاره کرد که پلیس مبارزه بامواد مخدر درحال پیگیری است تا برای ماده مخدرگل قانون مجازات مجزایی تصویب شود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر