بازدید 5471

قصور پلیس فتا و امنیت در برخورد با عامل قتل طلبه همدانی

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: پلیس فتا و امنیت در برخورد با عامل قتل طلبه همدانی سهل‌انگاری و قصور کردند.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ 28 April 2019

محمد کاظمی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد قتل طلبه همدانی، گفت: قاتل از اراذل و اوباش همدان بوده و عکس ها و فیلم هایی با انواع سلاح های گرم در فضای مجازی منتشر کرده بود و در واقع در منطقه به عنوان یک فرد شرور معروف بوده است.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین پلیس فتا باید با اقدامات پیشگیرانه مناسب به این موضوع ورود و اسلحه ها را از قاتل اخذ و بر اساس قانون برخورد می کرد.

پلیس فتا و امنیت در برخورد با عامل قتل طلبه همدانی سهل انگاری و قصور کردند

کاظمی با تاکید بر اینکه پلیس فتا و امنیت در برخورد با عامل قتل طلبه همدانی سهل انگاری و قصور کردند، ادامه داد: به طور قطع اگر قاتل توسط پلیس فتا و امنیت احضار و سلاح ها کشف می شد شاید قتلی رخ نمی داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، از تلاش نیروی انتظامی همدان برای شناسایی قاتل سپاسگزاری کرد و گفت: اینکه پلیس توانسته ظرف کمتر از 24 ساعت مخفیگاه قاتل را شناسایی کند جای تقدیر دارد.

وزیر ارتباطات خواستار کمک گرفتن از فضای مجازی برای پشتیبانی پلیس در مسائل امنیتی و انتظامی است

وی در مورد اظهارات آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اینکه باید پلیس را در امر امنیت در فضای مجازی، یاری کنیم و از ابتدای سال تدوین برنامه تقویت توان فنی پلیس را آغاز کرده‌ایم، گفت: وزیر خواستار این است که از فضای مجازی برای پشتیبانی پلیس در مسائل امنیتی و انتظامی کمک بگیریم البته راهکارهای فنی آن باید توسط این وزارتخانه تامین شود.

برای دسترسی به قوانین مورد نیاز برای کنترل فضای مجازی راه درازی در پیش داریم

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه برای دسترسی به قوانین مورد نیاز برای کنترل فضای مجازی راه درازی در پیش داریم، یادآور شد: بسیاری از کشورهایی که سال های سال از فضای مجازی استفاده می کنند هنوز نتوانسته اند قوانین مصوب مورد نظر را داشته باشند و به طور قطع به دلیل اینکه ما به تازگی وارد این فضا شده ایم زمان می برد تا قوانین مورد نظر را تصویب کنیم و پلیس بتواند از این فضا برای کنترل مجرمان استفاده کند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چنین حوادث و جنایتی در هر کشوری رخ می دهد و امری اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد: ما نمی توانیم بالای سر هر انسانی یک پلیس برای جلوگیری از تخلف بگذاریم بلکه برای پیشگیری از چنین جنایاتی باید آموزش های مناسب ارائه و از ظرفیت مردم برای شناسایی اراذل و اوباش استفاده شود البته پلیس اجتماعی نیروی انتظامی باید اراذل و اوباش را دعوت و ارشاد و راهنمایی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل