بازدید 3019

افتتاح ایستگاه دوچرخه در خوابگاه شهید بهشتی

کد خبر: ۸۹۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 26 April 2019

طرح استفاده رایگان دانشجویان مجتمع خوابگاهی امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ایستگاه دوچرخه سواری در روزهای آتی محقق می‌شود.

به گزارش ایسنا، به کوشش شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با حمایت‌های معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، ایستگاه دوچرخه سواری مجتمع خوابگاهی امام علی (ع) افتتاح می‌شود.

علیرضا حاتمی دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: برای نخستین بار دانشجویان مجتمع خوابگاهی امام علی (ع) می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای از امکانات ایستگاه دوچرخه سواری تازه تأسیس به منظور رفت و آمدهای خود در بیرون از خوابگاه استفاده کنند.

وی ادامه داد: این اقدام جهت افزایش روحیه نشاط و ورزش در بین دانشجویان و در راستای کاهش آلودگی هوا صورت خواهد پذیرفت.

عضو شورای صنفی مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور افزود: این ایستگاه به صورت پایلوت و پس از تدوین شیوه نامه دقیق و حقوقی توسط شورای صنفی و تأیید آن در شورای عالی ورزش دانشگاه، به زودی شروع به کار خواهد کرد که امیدواریم در صورت موفقیت این طرح، شاهد گسترش دیگر ایستگاه‌ها در سطح سایر خوابگاه‌های دانشگاه نیز باشیم.

همچنین علیرضا حاتمی اظهار کرد: چندین طرح رفاهی و عمرانی دیگر در سایر دانشکده‌ها و خوابگاه‌های تابعه دانشگاه با پیگیری شورای صنفی در حال اتمام است که امیدواریم در کنار سایر فعالیت‌هایی که در طول یکسال اخیر انجام شده است به زودی و با بهره برداری از این طرح‌های جدید، یادگاری‌هایی خوب از این دوره شورای صنفی و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برای دانشجویان باقی بماند.

گفتنی است طرح تردد با دوچرخه در خوابگاه‌های دانشجویی، برای نخستین بار در کل کشور، توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرایی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر