بازدید 2369

هشدار دانشگاه علامه درباره سواستفاده موسسات

کد خبر: ۸۹۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 23 April 2019

دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص سو استفاده از اعتبار دانشگاه علامه طباطبایی توسط برخی مؤسسات و افراد سودجو هشدار داد.

به گزارش مهر، دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وعده پذیرش تحصیل در دانشگاه علامه طباطبایی توسط برخی مؤسسات و افراد سودجو، به اطلاع می‌رساند؛ دانشگاه علامه طباطبایی در هیچ یک از مقاطع تحصیلی پذیرش بدون آزمون نداشته و پذیرش در این دانشگاه تنها از طریق برگزاری آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور و یا احراز شرایط پذیرش استعداد درخشان منطبق بر آئین نامه وزارت علوم ممکن است.

همچنین دانشگاه علامه طباطبایی تاکنون به هیچ مؤسسه یا فردی اختیار و صلاحیت پذیرش دانشجو تفویض نکرده و ثبت نام در این دانشگاه تنها از طریق ارتباط مستقیم با دانشگاه ممکن و معتبر است.

بر این اساس فعالیت سودجویانه مؤسسات تحت عناوین مختلف، با وعده فراهم کردن امکان ادامه تحصیل در دانشگاه علامه طباطبایی، سو استفاده از اعتبار این دانشگاه برای رسیدن به اهداف سودجویانه و اقدام به کلاهبرداری از شهروندان محسوب می‌شود.

این اقدام سودجویانه از طریق مراجع قانونی دانشگاه در حال پیگیری است و خواهشمند است افرادی که با هرگونه ارتباط از طریق ارسال پیامک، تماس تلفنی و … با مورد مشابهی مواجه شدند مراتب را به مدیریت حقوقی و یا مدیریت حراست دانشگاه اطلاع دهند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس