بازدید 2075

تغییر زمان برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت

کد خبر: ۸۹۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 22 April 2019

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی تغییراتی در برگزاری آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت (MHLE) ایجاد شده و به دلیل رعایت شرایط هموطنان آسیب دیده از سیل، پنجاه و دومین دوره آزمون که قرار بود ۲۹ فروردین ماه برگزار شود، به ۱۲ اردیبهشت ماه موکول شده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران امکان برگزاری آزمون الکترونیک را در تاریخ جدید ندارد، لازم است بیش از نیمی از داوطلبانی که حوزه «تهران- کامپیوتری» را انتخاب کرده‌اند، آن را به «تهران-کاغذی» تغییر دهند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرده است، با توجه به اینکه این اقدام فقط به منظور تسهیل امور برای هموطنان ساکن استان‌های سیل زده انجام شده است، از داوطلبان درخواست می‌شود به پیوند Edit Registration Form در سایت مرکز سنجش مراجعه کنند و حوزه آزمون تهران را از کامپیوتری به کاغذی تغییر دهند.

به گزارش مفدا، محتوای علمی، ضوابط و زمان هر دو روش الکترونیک و کاغذی، یکسان است و سایت این مرکز تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت هم زمان با ثبت نام، برای ویرایش فرم ثبت نام نیز باز خواهد بود.

مرکز سنجش آموزش پزشکی ضمن سپاس و قدردانی از یاری و همدلی داوطلبانی که در این اقدام نوع دوستانه با این مرکز همکاری می‌کنند، اعلام کرده است که در صورت کاهش نیافتن تعداد متقاضیان حوزه «تهران- کامپیوتری» تا پایان مهلت بالا، مرکز سنجش آموزش پزشکی به ناچار و به صورت تصادفی (Random)، آزمون تعدادی از داوطلبان را از کامپیوتری به کاغذی تغییر خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر