بازدید 3925

زمان بررسی درخواست میهمانی دانشجویان

کد خبر: ۸۹۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 21 April 2019

سازمان امور دانشجویان در اطلاعیه‌ای درباره میهمانی دانشجویان دانشگاه‌ها اعلام کرد: دانشگاه‌های مبدأ موظفند تا ۲۰ خرداد درخواست دانشجویان را بررسی کنند.

به گزارش فارس، سازمان امور دانشجویان در اطلاعیه‌ای درباره میهمانی دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی اعلام کرد: زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال را برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از طریق سامانه سجاد اعلام می‌شود.

بر این اساس دانشگاه‌ها و مؤسسات موظف‌ هستند زمان شروع ثبت درخواست‌های میهمانی و انتقال را با استفاده از ابزارهای مناسب (سایت دانشگاه، تابلوهای اطلاعات آموزشی در تمام دانشکده‌ها و پردیس‌های هر دانشگاه یا موسسه و...) به اطلاع دانشجویان برسانند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: دانشگاه‌های مبدأ موظف‌ هستند تا ۲۰ خردادماه امسال درخواست دانشجویان را بررسی کنند و در صورت داشتن شرایط از ابتدای خرداد تا ۱۵ تیرماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریزنمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال کنند.

دانشگاه‌های مقصد نیز موظف‌ هستد حداکثر تا پایان مردادماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یادشده اعلام کند.

همچنین در این اطلاعیه درباره وظایف متقاضی آمده است: دانشجو باید با اطلاع کامل از شرایط آیین‌نامه میهمانی و انتقال درخواست خود را مبنی بر نوع آن (۲ نیمسال میهمانی، تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام‌شده (اول اردیبهشت تا سی‌ویکم اردیبهشت) ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره موردتقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا مؤسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه‌شده اسکن و ضمیمه تقاضا کند.

متقاضیان برای ثبت درخواست ابتدا باید در سامانه سجاد ثبت‌نام کند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه کند همچنین متقاضی میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه‌شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه‌شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

دانشجویان متقاضی انتقال توأم با تغییر رشته نیز از طریق سامانه سجاد بخش شورای بررسی موارد خاص مبدأ و مقصد اقدام کند و متقاضیان محترم همچنین در صورت داشتن هرگونه سؤال یا مشکل درباره سامانه از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را ارسال کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل