بازدید 2910

برگزاری اولین المپیاد ورزشی خاص در دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۹۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 21 April 2019

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: برای اولین بار المپیاد ورزشی خاص در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا سارنگ مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات درباره المپیاد ورزشی که در این دانشگاه آغاز به کار کرده است اظهار کرد: برای اولین بار المپیاد ورزشی درون دانشگاهی در واحد علوم تحقیقات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این المپیاد دانشجویان هم رشته با یکدیگر تیم‌های مختلفی را تشکیل می‌دهند و در لیگ های گوناگون با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سارنگ درباره مزیت این المپیاد ورزشی نسبت به دیگر المپیادها بیان کرد: در سایر المپیادهای دانشگاهی چند دانشجو از رشته‌های مختل یک دانشگاه گرد هم جمع می شوند و مسابقات جنبه رسمی ندارد؛ اما در المپیاد ورزشی که ما برگزار کرده‌ایم دانشجویان از یک رشته واحد با یکدیگر تشکیل تیم می‌دهند و مسابقات به صورت کاملا حرفه‌ای برگزار می‌شود.

تشکیل ١٨ تیم ورزشی در المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد

مدیرکل تربیت بدنی واحد علوم تحقیقات تصریح کرد: در مجموع ۱۸ تیم دانشگاهی تشکیل شدند که از اواسط اسفند مسابقات خود را آغاز کردند و روز ۱۴ اردیبهشت‌ماه اختتامیه مسابقات برگزار و برندگان مشخص می‌شوند.

سارنگ با اشاره به برگزیدگان این المپیاد ورزشی بیان کرد: اول هر گروه ورزشی مشخص می شوند و به آنها مدال و جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مسابقات ماه مانند المپیک به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود گفت این مسابقات کاملا حرفه ای و اصول ارزشی در آنها رعایت شده است.

نقش پررنگ بانوان در المپیاد ورزشی

سارنگ درباره نقش بانوان در این دوره از المپیاد گفت: بانوان نقش پررنگی را در این المپیاد ورزشی داشتند و در رشته‌های شنا والیبال فوتبال دستی، دومیدانی، دارت و تنیس روی میز شرکت کردند.

مدیرکل تربیت بدنی واحد علوم تحقیقات تصریح کرد: هدف ما این است تا از ظرفیت دانشجویان ورزشکار به بهترین نحو استفاده کنیم؛ این مسابقات محفلی است تا آنها به تیم‌ها و لیگ‌های برتر معرفی شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل