بازدید 3960

قانون پرداخت مالیات تنها متعلق به پزشکان نیست

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه قانون پرداخت مالیات تنها متعلق به پزشکان نیست،گفت: اجباری شدن کارت خوان تنها در مطب ها صحیح نیست بنابراین نباید تنها یک قشر خاص را تحت فشار قرار دهیم.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 20 April 2019

منوچهر جمالی سوسفی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت اجباری شدن کارت خوان در مطب های پزشکان،گفت: اگر بطور واقع بینانه خواستار اجرایی شفافیت مالیاتی در حوزه اشتغال هستیم می بایست تمام صنوف اقتصادی در حوزه اشتغال برای شفافیت مالیاتی از کارت خوان استفاده کنند.

قانون پرداخت مالیات تنها متعلق به پزشکان نیست

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید تنها یک قشر خاص را در پرداخت مالیات هدف قرار دارد بلکه باید تمام اصناف در برابر قانون یکسان دیده شوند تصریح کرد: در تمام شهرستان های کشور سازمان نظام پزشکى لیست و آمار همه پزشکان را دارند.

وی ادامه داد: دریافت مالیات از تمام پزشکان در حال حاضر به درستى صورت می‌پذیرد وحتی در برخی مواقع برخی از پزشکان گله مند هستند بیش از حد مجاز مالیات پرداخت می کنند.

تمام اقشار و صنوف اقتصادی ملزم به استفاده از کارت خوان شدند

جمالی سوسفی افزود: تمام اقشار و صنوف اقتصادی جامعه الزامی است که کارتخوان داشته باشند و از همین رو قانون مذکور برای همه افراد باید لازم الاجرا باشد تا به نوعی به جامعه القا نشوند که تنها یک قشر خاص آن هم پزشکان که در همه حال یاور مردم در حوادث غیر مترقبه از جمله سیل بودند، مالیات را در زمان مقرر پرداخت نمی کنند و از همین رو به یاد داریم که پزشکان در 8سال دفاع مقدس در حوزه ارائه خدمات درمانی یاور رزمندگان اسلام بودند .

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: بطور مثال هم اکنون جامعه پزشکان بسیجی ،رایگان بیماران را ویزیت می کنند بنابراین نباید خدمات چشمگیر پزشکان خیر نادیده گرفته شود بنابراین نباید به نوعی اعتماد پزشکان را با سیاست های غیر منطقی در اخذ مالیات سلب کنیم .

پایان پیام

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل