بازدید 3235

دیوان محاسبات تبانی کارفرمایان پروژه های تخریبی ناشی از سیل را بررسی می کند

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید دیوان محاسبات تبانی کارفرمایان پروژه های تخریبی سیل اخیر را بررسی می کند.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 17 April 2019

هادی قوامی عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ارتباط با طرح های عمرانی که در سیل های اخیر خسارت دیده اند، بیان داشت: به طور مثال پلی که جدیدا به بهره برداری رسیده در اثر سیل تخریب شده است.

بررسی تبانی کارفرمانان پروژه های تخریبی ناشی از جریان سیل

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: سدی در استان خراسان شمالی که سال 83 به بهره برداری رسیده و سال 90 علاج بخشی پیدا کرده است، یعنی خاک رسی که باید از 100 کیلومتری می آوردند از داخل سد عمل آوری کرده اند و این سد که باید هم اکنون 60 میلیون متر مکعب آب جمع آوری کند، توان جمع آوری 10 میلیون متر مکعب آب را ندارد که به واسطه این موضوع در سیل اخیر بسیاری از زمین های کشاورزی از بین رفته است.
سیل

نماینده مردم اسفراین در مجلس دهم شورای اسلامی، گفت: از این پروژه های جدید که در سیل اخیر تخریب شده زیاد است، پروژه هایی مانند جاده ها، ساختمان مدارس و غیره خسارت دیده اند که قرار شد دیوان محاسبات گزارش های این تخریب ها را به جد پیگیری کند.

وی تاکید کرد: لازم است دیوان محاسبات تبانی هایی که بین کارشناسان مسئول طرح، پیمانکار طرح و کارفرما وجود دارد را بررسی و گزارش دهد که حتما کسانی که مقصر بودند شناسایی و با متخلف برخورد می شود.

دیوان محاسبات تمام تخلفات و تبانی ها در صدور مجوز و ساخت و سازها را بررسی می کند

قوامی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، به تخریب ساختمان هایی که در حریم رودخانه ها قرار داشته اند اشاره کرد و اظهار داشت: اماکنی که در بستر رودخانه حتی با مجوز ساخته شده اند، خلاف بوده حتی اگر مجوز داشته باشند، صدور این مجوزها تخلف بوده است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: دیوان محاسبات تمام تخلفات و تبانی ها در صدور مجوز و ساخت و سازها را بررسی می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر