بازدید 4586

اظهارنظر وزیر علوم درباره تعویق آزمون دانشگاه‌ها

کد خبر: ۸۹۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶ 17 April 2019

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست هایی نظیر تعویق زمان آزمون‌های مقاطع مختلف دانشگاه‌ها، تاثیر قطعی یا مثبت معدل و حق انتخاب نوع آزمون که از سوی مردم مطرح شده، اشاره کرد و گفت که چنین تصمیم هایی بر عهده شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، منصور غلام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: در روزهای گذشته درخواست‌هایی مبنی بر تعویق زمان آزمون‌های مقاطع مختلف دانشگاه‌ها، تاثیر قطعی یا مثبت معدل، حق انتخاب نوع آزمون و ... مطرح شده است. ابتدا باید بگویم اصل ایجاد این صفحه بر شنیدن همین نظرات است و از حضور و بیان نظر شما عزیزان بسیار خرسندم، سپس توجه شما را جلب می‌کنم بر وجود نظرات مخالف هم.

غلامی افزود: همان‌قدر که گروهی اصرار بر عقلانیت و منطق خواسته‌ی خود دارند، گروهی نیز نظر مقابل آن را بر حق می‌دانند. دقیقا فلسفه‌ی وجودی شوراهایی مانند شورای سنجش و پذیرش دانشجو، سنجیدن همه‌ی زوایای یک تصمیم و کارشناسی دقیق آن است.

وزیر علوم همچنین یادآور شد: به همین دلیل تصمیماتی از قبیل بسیاری از موارد بیان شده‌ی اخیر بر عهده‌ی این شورا و کارشناسان آن است. مطمناً تصمیم یک جمع کارشناس بسیار دقیق‌تر از یک شخص است.

وی نوشت که برای من نیز به عنوان عضوی از این شورا نظرات شما بسیار پر اهمیت است و بسیار بهتر خواهد شد توجه داشته باشید ممکن است تصمیمی بر خلاف نظر شما باشد ولی در مقابل منطبق بر نظر گروه بسیار بزرگتری از دوستان شما، کارشناسان مجموعه آموزش عالی و بسیار نزدیک‌تر بر منطق باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی