بازدید 12233
۵

تفاوت میثاقی با فردوسی پور درماجرای جنجالی منشا

کد خبر: ۸۹۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ 14 April 2019

گادوین منشا شنبه شب مهمان محمدحسین میثاقی و برنامه فوتبال برتر بود. در این برنامه دو جنجال اخیر مربوط به گادوین منشا در استقلال و پرسپولیس هم بررسی شد. جنجال انتقال منشا از پرسپولیس بهم استقلال و همچنین پنالتی دربی که گادوین منشا هم قصد داشت آن را بزند، اما در نهایت فرشید اسماعیلی آن را به بیرون فرستاد تا سرخپوشان برنده این بازی سرنوشت ساز شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، منشا در صحبت‌های خود گفت که می‌خواست که پنالتی را بزند، اما پیش از آن سرمربی گفته بود که او نباید در دربی پنالتی بزند و مهدی رحمتی هم این مسئله را به او منتقل کرد. همچنین منشا در مورد انتقالش به استقلال توضیحاتی داد و گفت که از اینکه برانکو او را در لیست فروش گذشته بود، شوکه شد، اما فوتبال همین است و اگرچه تصمیم سختی بود، اما او در نهایت راهی استقلال شد.

در این میان، اما میثاقی تلاشی برای یافتن پاسخ سوالات جنجالی در این مورد و دقیق شدن در صبحت‌های منشا نداشت. برای نمونه در مورد نحوه انتقال منشا از پرسپولیس به استقلال اخیرا حاشیه‌های زیادی ایجاد شده بود و حتی کار به بیانیه نویسی بین منشا و باشگاه پرسپولیس پیش از دربی هم کشید. باشگاه پرسپولیس ادعا کرده بود که منشا هیچ پیشنهادی نداشته و این بازیکن هم گفته بود که به پرسپولیس پول داده تا بتواند استقلالی شود. به هر حال، میثاقی تلاشی برای باز کردن این مسئله در حضور منشا نداشت.

این روز‌ها از میثاقی و برنامه فوتبال برتر به عنوان جانشین فردوسی پورو برنامه نود نام برده می‌شود، اما این شکل کاری کاملا برخلاف رویه فردوسی پور در نود بود که همواره تلاش می‌کرد تا حاشیه‌ها را زیر ذره بین برده و به اصطلاح با کشیدن مو از ماست، حقیقت ماجرا را روشن کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حقوق 70میلیونی خیلی ها رو کور میکنه....
خوشم میاد خیلیا پز میدن که خیلی وقته تلویزیون ایرانو نگاه نمیکنن و برنامه میثاقی رو هم میخوان تحریم کنن ولی دقیق و موشکافانه همه برنامه ها رو و مبینن و کلی نظر و کامنت و مقاله و......میدن !!!!!!!خوبه حالا نگاه نمیکنید!!!!!!!!!!!!
بالاخره بايد خودشو تو دل مدير جا كنه
تو به پیر تو رو ییغمبر اسم این عادل ناعادلدرو نیارید مثل این قضیه خاشخچی لوث شده .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
اون قضیه را رسانه مدام میگه عادل انسان کاردرست و گزارشگر با سواد و دوست داشتنیه و دومی نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل