۲۸۵۰۱بازدید
خوانده می‌شوید؛
نظرتان درباره تصمیم مدیریت شبکه سه راجع به سرنوشت برنامه نود چیست؟ هرچند مدیران شبکه سه درباره چرایی این تصمیم توضیح زیادی نداده اند، آیا همین توضیحات هم برای شما قانع کننده بود؟ به نظر شما بهترین تصمیم در این مجادله پیش آمده برای برنامه نود چه می‌توانست باشد؟ چه تصمیمی می شد گرفت که رضایت مخاطب جلب شود؟
کد خبر: ۸۹۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 13 April 2019

سرانجام مجادلات پنهان عادل فردوسی‌پور و مدیریت جدید شبکه سه منجر به مرگ پربیننده‌ترین برنامه صداوسیما شد؛ تصمیمی یک طرفه و بی‌ هیچ توضیحی که با انتقادات فراوان مخاطبان زیاد برنامه نود همراه شد.

در هفته های گذشته، گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره سرنوشت نود و عادل فردوسی‌پور مطرح شد که سرانجام در هفته گذشته مشخص شد، هیچ یک سرانجامی ندارند. دکور برنامه نود تخریب شد. چند دوشنبه بی‌ نود گذشت و حالا هم مدیران شبکه سه شایعات مربوط به انتقال برنامه نود به شبکه‌های دیگر سیما را منتفی دانسته‌اند. در واقع گویا این مجادله شخصی در شبکه سه حالا منجر به پایان یافتن برنامه‌ای که بیش از بیست سال از صدر برنامه‌های پرمخاطب و پر بیننده صداوسیما قرار داشت، شد.

* نظرتان درباره تصمیم مدیریت شبکه سه راجع به سرنوشت برنامه نود چیست؟
* هرچند مدیران شبکه سه درباره چرایی این تصمیم توضیح زیادی نداده اند، آیا همین توضیحات هم برای شما قانع کننده بود؟
* به نظر شما، بهترین تصمیم در این مجادله پیش آمده برای برنامه نود چه می‌توانست باشد؟ چه تصمیمی می شد گرفت که رضایت مخاطب جلب شود؟

اشتراک گذاری
برچسب ها
خبرهای مرتبط
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۷
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۷۲۸
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
باید انحصار شکسته شود کار صدا و سیما عالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بعد خوای ناکرده خود صداو سیما یک نهاد انحصاری نیست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
انحصار صدا و سیما باید شکسته بشه و انتخاب مدیران باید مردمی بشه
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
انحصار اینه که شما با پول ملی و بدون پشتوانه مردمی هر کاری خواستی انجام بدی و پاسخگو هم نباشی نه برنامه 90 که 20 ساله محبوب مونده بین مردم و با رای مردم، انحصاری هم نبوده، کلی برنامه ورزشی بوده و هست از جمله همین فوتبال برتر که اینها کجا و 90 کجا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
درمورد آقای حیاتی چه؟
فوتبالي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مخاطب محترم شما اول بگيد چند بار پاي برنامه نود نشستيد بعد نظر بديد.
مدير شبكه سه كارمند مردم محسوب ميشه و از پول ماليات و بيت المال حقوق ميگيره چي ميشه كه به خودش اجازه ميده با برنامه اي كه مردم بهش راي مثبت ميدن اين برخورد رو بكنه اگر از مردم نظر خواهي كنن مطمئن باشه كه مردم راي به حذف مدير شبكه ميدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
وقتی که پیه مدیریت خشک وبی منطق گونه مدیرانی نظیر فروغی که در همه سازمانهای دولتی کم هم نداریم به تنت خورد تازه میفهمی که مردم چه میگویند.
غلامرضا اماموردی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مسئولین صدا و سیما باید بفهمند هزینه این سازمان را مردم میدهند و باید به نظر مردم احترام بگذارند
بهترین تصمیم این یود که این برنامه با همین شکل به کانال 1 یا 2 یا 4 که کم بیننده است منتقل شود
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تعداد پاسخهای منفی به نظر شما بیانگر موضوع هست دوست عزیز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هنوز برای منفی جا داری ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نظر مردم باید اجرا بشه. چیزی که تو ایران اجرا نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فروغی از مدیریت یکطرفه کنار گذاشته شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چه انحصاری وقتی چند برنامه ورزشی دیگه هم چند ساله پخش میشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فروغی فروغی تو دشمن فوتبالی
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
احتمالا شما خود رئیس شبکه سه نیستی ؟؟؟؟
مصطفي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
واقعا درسته برنامه نبايد در انحصار يك فرد باشد وليكن شخصا بنده عميقاً از اين اتفاق خيلي خوشحالم زيرا آقاي فردوسي پور باعث رشد بيش از اندازه اين فوتبال بزن زيرش شده و در اين لجن گرفتگي فوتبال در كشور فقط قرادادهاي نجومي اين بازيكنان آبكي مبلغشان بالا رفته خدايي تا حالا عميق به اين فوتبال فكر كرده ايده چه پولها كه جابجا(پولشويي) نمي شود و چه فسادي در آن حاكم است كدام استعدادجديدي كشف شده يك مقام قهرماني داشته ايم و چرا هاي ديگر ... به نظرم عادل خيلي به بازيكنان و فوتبال ايران سود رسانده م مردم رافريب داده .
ایرج فرج پور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام وقتی در کشور رسانه انحصاری باشد این کار خیلی طبیعی است وجای تعجب نیست ولی نکته عجیب اینکه الان کار صدا وسیما به جایی رسیده که علیرغم اینکه اسمش را رسانه ملی گذاشته اند وبا همین رسانه ملی مردم را در مواقع خاص خیلی تحویل میگیرند ودر بحرانها از مردم استمداد میخواهند ولی هیچگاه تنویر افکار عمومی برایشان اهمیتی ندارد خوب اگر برنامه نود مشکلی دارد ومشکلش هم امنیتی نیست مردم را توجیه کنند مگر این اقایان خودشان نمیگویند که مشروعیتشان را از مردم دارند ومردم ولی نعمت انها است البته موضوع در حوزه های دیگر نیز به این منوال است واین موضوع مال امروز نیست
میلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کامنت های منفی جوابتو دادن.پس بی زحمت ببند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به هشتک #عادل فوتبال# بپیوندیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فروغی نماد انحصار و تحمیل سلیقه ی یک گروه اندکِ قدرتمند نه بر مردم که بر اکثریت بی قدرت در خود سازمانه و شما از انحصار میگی حال اونکه این سازمان فعالیت ها را محدود و منحصر کرده ،قدرتش که کم کم رو به افوله اما شما ببین حتی حق پخش رو به فوتبال نمیده و خیلی از مشکلات سازمانهای دولتی و شبه دولتی ما ریشه در قوانین و قدرت دادن به این سازمان زیان ده اقتصادی داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
منفی زنها احتمال همونا نیستن که به روحانی رای دادن و اوضاع کشور اینجوریه و مصیبتی نیست که به سرمون نیومده باشه؟ که اتفاقا محبوبیت همین سلبریتی ها این بلارو سرمون آورد پس نوش جونمون حقمونه
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فروغی=پسرباجناغ حدادعادل=ژن خوب


تابناک عزیز لطفا چاپ کن مردم بدونند فروغی از کجا اومده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مدیرشبکه سه از طریق .... شده مدیر و حیف کلمه مدیرکه روی ایشون گذاشتن.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حق با شماست انحصار باید شکسته شود البته نه برنامه پرمخاطبی مثل برنامه عادل فردوسی پور بلکه انحصار صدا و سیمای میلی باید بشکند انحصار خودروسازی داخلی باید شکسته شود که اکتریت مردم ناراضی اند انحصار وام دهی به برخی افراد خاص باید شکسته شود انحصار واردات شکر و خودرو و لاستیک و ارز باید شکسته شود انحصار پست های گزینشی شخصی شکسته شود تا هر فردی براحتی ریس شبکه سه با ریس فلان اداره نشود. انحصار بد است حتما بد لست آنجایی که مخالف اکثریت باشد. عزت زیاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خیلی جالبه که نظر شخصی یه مدیر تازه به دوران رسیده به نظر میلیون ها شهروند این کشور میچربه ، چون این آقا خوششون نمیاد باید 80 میلیون ایرانی هم به اجبار قبول کنن نظرش رو ، به نظر من همچین مدیرانی که کوچگترین اهمیتی به نظر ملت ندارن نباید در پستشون باقی بمونن
ناشناس
| United States |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
صدا و سیما نه تنها با این کار انحصار شکنی نکرد بلکه نشان داد تبدیل به یک شبکه فامیلی شده
یک کارگردان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
در صدا وسیما افراد به میزان وابستگی به مدیران ، ، مورد استفاده قرار می گیرند ، طبیعی است که مدیر فعلی، فردوسی پور رو نخواد ، همچنان که در زمان حکومت فردوسی پور هم خیلی از افراد توانمندتراز ایشون رو به شبکه سه راه ندادند.
ایرانی
| Austria |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
انحصار شکنی اینجوریه؟؟ انحصار شکنی اینجوریه که اگه میتونی بیا شکستش بده نه اینکه زوری حذفش کنی!! جای تعصب کور دو دقیقه فکر کن خیلی جلوی خودم رو گرفتم که بد و بیراه نگم مطلب تایید بشه
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مشکل آقای فردوسی پور بود نه برنامه نود، ایشون مثل بسیاری از عادات مشابه که همگی ما داریم بعد از مدتی دچار توهم خود همه چیر بینی شده بود و این خیلی آزاردهنده بود. هنوز قهر و طلب کاری ایشون سر داستان پویول رو نمیتونم درک کنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کاش بساط فامیل بازی در مملکت و بالخصوص صدا وسیما برچیده شه
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
درس انحصار قبلا تو دانشگاه به آقای فروغی دادن
بیطرف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
وقتی عادل کارش رو شروع کرد این آقا 10 سالش بوده یه بچه
تجربه کاری عادل باندازه 2/3 عمر این آقاست
عادل فکرش جوانه و مسلط و بروز
این آقا فکرش کوتاهه و رانت داره و زور
این 2 معادله ساده حلش سخته نه
عادل هم تبدیل شد بصدای اعتراض ما مردم
اما درس نمیگرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل فردوسی پور تا ابد در دل ما جای دارد - تا ابد و یک روز
ناشناس
| Hong Kong |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام مخالفین خودتون رو باید ارزیابی کنید تا بدانیم زنده باد مخالف من یعنی چی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
شبکه های خصوصی و غیر دولتی و فقهی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
*# ستاره ستاره مربع مربع
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
باید در مورد ابهامات مطرح شده پیرامون روبیکا و ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد تعاون سپاه پاسداران، شفاف سازی بشه
میر هاشمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
در حکومتی ظاهرا" مذهبی که حتی رئیس جمهور آن نمی تواندخواسته میلیونها ایرانی مومن و روزه دار مبنی بر پخش ربنای استاد شجریان ،از رسانه ملی
میلی را برآورده نماید ،چنین رفتاری با مجری محبوب میلیونها جوان ایرانی چندان جای تعجب ندارد. .
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بایدبه نظر اکثریت مخاطبان احترام گذاشت و به برنامه 90 ادامه داده میشد و یا دراین شرایط برنامه به شبکه دیگری با عادل فردوسی پور اجرا میشد
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
متاسفانه همیشه مشت نمونه
. خروار بوده و هست و خواهد بود
این روش انحصار گرایی و بی اعتنایی به خواست و نظر اکثر مردم یک روش جاری و ساری در تمام ارکان کشور بوده
و به نوعی باید گفت که همیشه افراد ضعیف و ناکارآمد و بی تجربه و کم سواد که بخاطر داشتن ارتباطات خاص صاحب پستهایی شده اند معمولا در عرصه هایی که مسولیت به آنها داده شده ، از افراد نخبه و قوی و پرنفوذ و باسواد و مورد علاقه مردم وحشت داشته اند
و سعی کرده اند تا به هر صورت ممکن از شر آنها خلاص شوند
هر چند مردم و مخاطبین زیادی را دلسرد و ناراحت و عصبی کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تموم تن من داره میلرزه مگه میشه فوتبال به این قشنگی بدون عادل باشه
توسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تنگ نطری افراط و خودمحوری بجای مردم محوری و کاملا نخالفم با این رویه سیما
مسعود
| United States |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نکته مهم اما تغییر مجری بسیار موفق برنامه است! فردوسی‌پور بعد از اینکه محمدحسین میثاقی برنامه فوتبال برتر را اجرا کرد، میثاقی را کنار گذاشت و مجری ضعیفتری را جایگزینش کرد!

خب! عادل بعنوان تهیه کننده برنامه حق دارد با هر کسی بخواهد کار کند، حتی اگر مجری ضعیفتری باشد؛ اما چطور علی فروغی در مقام رییس شبکه سه حق ندارد تهیه کننده‌اش را توبیخ کند؟!
همان داستان رطب و...!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ولي دمت گرم از زماني كه اين سايت بازتاب بود دارم مي خونمش تا حالا اين همه منفي يه جا نديده بودم
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام.به نظر من اگه ما برای نظر خودمون ارزش قائلیم باید از اون دفاع کنیم . پ اگه یه نفر بخاد خلاف نظر جمع عمل کنه باید اونا مجبور به انصزراف از تصمیمش کنیم و یعنی فراخوان بدیم طرفدارای برنامه 90 در یک روز و ساعت مشخص جلوی صدا و سیمای ااستانها تجمع کنیم
رضا
| Netherlands |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
انحصاری در کار نبوده که شکسته شود. برنامه های موازی که باعث رقابت می شدند در تلوزیون وجود داشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هر کس بهتر از فروسی پور می تواند بیاید و انحصار را بشکند. سنگ مفت و گنجشک هم مفت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
برنامه نود هيچ جايگزيني ندارد. بهتراست دريكي ديگر از ..شبكه ها پخش شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
باید صدا و سیما که مخاطبش مردم هستند به خواست و تمایل مردم احترام بگذارد و از لجاجت و مخالفت با نظر مردم پرهیز کند که این موضوع منجر به عدم اعتماد مردم به رسانه ملی خواهد شد. این مسئله باعث کاهش اعتبار صدا و سیما نظر افکار عمومی خواهد شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
من میگم همه مردم بریم از مدیر شبکه سه حمایت کنیم و تاییدش کنیم شاید اونم بردارن بندازن بیرون
عبدالله گرگانی
| United States |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مگر قحطی مجری آمده است ؟؟؟؟ مملکت مشکلات فراوان دارد... بی حجابل بی داد میکند....شبکه های اجتماعی مدیریت نمیشوند... حالا همه به فکر یک مجری افتاده اند؟؟؟
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
شما داری سعی میکنی به این قضیه جو بدی ، وگرنه اینقدر اهمیت نداره که یکی درمیون براش خبر کار کنی.. کشور هزار تا مشکل داره اما بیشترین تیتر شما درباره این ؟مسئلهست حواس ملت رو از چی پرت میکنی ؟
این کار شما سواستفاده از رسانه ست
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آقاجون شما كه صدا و سيمات در انحصار يه عده ي خاصيه و بعد حرف بي ربط ميزني
دركل شما اگه به نظر مردم احترام بذاري كه مردم اين برنامه رو با راي بالا انتخاب كردن
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
جالبه که عقلت نمیرسه معنی جمله ای که بلغور کردی رو بفهمی. انحصار شکنی یعنی به نفع اکثریت کار کنی و امتیازی که به اقلیت داده شده حذف کنی. بنظرت شما و همفکرانتون اکثریتید یا اقلیت ؟ البته بعید نیست حس خود اکثر پنداری هم داشته باشی ولی یه نگاه به مثبت منفی هات بنداز که مشت نمونه خروازه.
اکبرشون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خود صدا وسیما سر تا پا انحصاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اشتباه نکنید این انحصار نیست از نظر قدرت صدا و سیما با فردوسی پور برابر نیستند پس اگر تلویزیون یک نیروی عالی را به بهانه انحصار بگذارد کنار یعنی دارد از قدرت خودش به زور علیه کسی که قدرتش اندازه و برابر او نیست سوء استفاده می کند و این کار اسمش شکستن انحصار نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بنظرم خود فردوسی پور مدیر شبکه سه بشه . لیاقت مدیریت صدا و سیما را هم دارد مگر قرار بر رصایت مردم نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فقط عادل با صداقت
فراموش نکنیم که خیلی از اونهایی که مفهوم قرمز و آبی براشون زنده نبود، عادل فردوسی پور منجر به ایجاد دوقطبی عاشقانه بین قرمزها و آبی ها شد

فراموش نکنیم که ما با گرمای صدای عادل فردوسی پور فوتبال را عاشقانه پذیرفتیم

فراموش نکنیم که عادل فردوسی پور ، امیرکبیر فوتبال ایران است

فراموش نکنیم که عادل فردوسی پور عاشقانه زندگی فوتبالی داشت

فراموش نکنیم که امثال م.ح.م هیچگاه نمی توانند جای بزرگان بی مثالی نظیر عادل را پر
کنند
عادل جان تو همیشه در قلب و روح ما جا داری
هاشم رجایی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
قل اعوذ به رب ناس
انسان موجودی است که باید به خداوند پناه برد از شر آن از شر صفاتی چون حسد بخل و کینه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یارو دوباره میگم اشتباه کرده مگه مردم بازیچه اند
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
وقتی یه بچه بواسطه تحصیلات غیر مرتبط و فامیل بازی و رانت قوی بشه مدیر شبکه انتظاری از این بیشتر نمیشه داشت (البته میدونم منتشر نمیکنید نظرم رو)
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
انتخاب مدیران صدا وسیما باید مردمی باشه !!!! از حرفای عجیب و قریب این ابن الوفتها آدم خندش میگیره !!! آره راست میگی باید مردمی باشه مثه انتخاب رئس جمهور با تدبیر و امیدتان !!!!!!!
خوشحال
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
آقای فروغی چند سالته؟ چقدر سابقه داری؟ هر دقیقه سابقتون چند سال حساب میشه؟ برای چه کاری اومدی؟ چقدر از پول ملت براتون باید هزینه بشه تا یاد بگیری؟ از کدوم کهکشان اومدی؟ پول پیامک ها چقدره؟ چقدرش سهم شماست؟ چرا مغرور شدی؟ چند سال دیگه هستی؟ چند تا آینه تو خونه داری؟ از چی ناراحتی؟
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
بنظرم كار غيركارشناسي بدون درنظرگرفتن افكارعمومي انجام شده
مهندس
| - |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
منظورت انحصار آقا زاده ها با ژن خوب می باشد.......
حسینی کلشتری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
بالاخره یه نفر جلوی حاشیه بازی های فردوسی پور رو گرفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
حرف شما درسته فردوسی پور در برنامه نود گاهی پاشو از ورزش فراتر میزاشت اونم با نگاه باندی...حالا اگه حاضر نشده کار درست انجام بده باید برخورد بشه باهاش
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
دو چیز در این کشور سعی شد حذف بشه یکی نود و یکی تلگرام چون پته برخی رو تو کشور رو
میکرد
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
از صدا و سیما میلی بیشتر از این انتظار نیست. به امید روزی که تابوی این انحصار شکسته شود تا اونروز امثال فردوسی پور در قلب و یاد مردم عزیز ایران می مانند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
این صداوسیمای میلی است نه ملی .نود باید با عادل باشه اونم ازنوع فردوس پور
ضیا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
فقط بی احترامی محض مدیریت شبکه سه سیما و ریاست سازمان که در حضور خودشون برنامه نود بهترین
شد و حالا اونا حذفش کردند.وای به این احترام وای
حمیدرضا منفرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
موافق حذف نود و عادل نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عاقبت کسی که بخواهد پلشتیها را رو کند حذف است.
زینال بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ده سال دیر تعطیل شد اگر امکان داشته باشد باید فردوسی پور را ۱۰ سال به منطقه ایی بد آب و هوا هم تبعید کرد بچه لوس و دو به هم زن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با ید تمام افرادی که در صدا و سیما در مسائل سیاسی و اجتماعی و ورزشی هم نظر با آقا فروغی هستند و نظرات مردم براشون مهم نیست و فقط دنبال تحمیل نظرات خودشون به مردم هستند حذف شوند اگه اینطور نشود روز به روز بین مردم و حکومت شکاف بیشتر ایجاد خواهد شد
همدانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با آقای بندری عزیز کاملا موافقم چقدر این بی انصاف به پاس همدان گیر داد و باعث و بانی سقوط این تیم همدانی به لیگ یک شد
محمد
| - |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
موافق حذف برنامه نود نیستم هرچند ایجاد انحصار در هر کاری مفسده بدنبال دارد. برنامه نود با رویکرد مناسبی ادامه یابد
بهزاد جوانبخش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
زینال بندری قاچاقچی
حواستو جمع کن آخرین بارت باشه تو انظار آفتابی میشی
بابای زینال بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فقط اعدام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل برگردد به نود.
مدیریت شبکه سه در اخلاق کاری خود تجدید نظر کند و از این خطاها هرگز انجام ندهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
!!!!!!!حق باشماست
باید هر جا مردم موافقند باید انحصار مرد را شکست.
قطعا معنای انحصار رو خوب نفهمیدی.
انحضار اونیه که 30 سال بدون پاسخ گویی داره سیاستهای خودشو بر 80 میلیون اعمال میکنه.
برو سواد دار شو تا معنی انحصار رو بفهمی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
این سوالات مصداق لقمه دور سر چرخاندن است یا سرکار گذاردن مردم والا همان نظرخواهی سیما در مورد بهترین برنامه که نود در آن برتر شد،خود بطور کامل گویا بود و تمام جواب سوالات را در خود داشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
صداوسیما ملی یعنی همین...
ناشناس
| United States |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
عادل برگردد. فروغی برکنار شود.
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
وخ عادل نباید کارشو اصلاح کنه؟ عادل نبود کلی از وقت نود رو صرف پلاسکو کرد؟! عادل نبود به خاطر معلوم نیست قضیه چی وقتی پویول نیمد نیمد تو برنامه؟ عادلم باید خودشو اصلاح کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
عشق است عادل فردوسی پور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
از صدا و سیمای میلی بیش از این هم انتظار نمیرفت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بزرک کردن یک مجری اصلا اخلاقی نیست.
اگر ایشون ضد قالیباف نبود عمرا اگر ازش حمایت می کردید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مسابقات تلویزیونی را تحریم کنیم
ALI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
زمان و شرایط تغییر مناسب نبود و تغییرات مد نظر سیما را خود فردوسی پور هم میتوانست انجام دهد.
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
وقتي كسي كارش رو عالي داره انجام ميده و برند شده نبايد تغييرش داد....اگر واقعا قرار هست انحصار شكسته بشه بهتره از خود مسئولين شروع بشه كه خيلي از اونها سالهاست در قدرت هستند فقط جاشونو عوض ميكنن...تابناك بي انصافي اگر نظرم رو كامل منتشر نكني.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ملاک عالی بودن چیست ؟ ایشان اگر دنبال کشف فساد بود چرا به به نظر مجلس در مورد فساد در فوتبال هیچ وقعی ننهاد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
طرفداران میلیونی نود حاصل رنجي‌هایی بود که امروز تبدیل به سرمایه ای بزرگ برای تلویزیون ایران شده که نباید بر طبق سلیقه زدگی برخی دور ریخته شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
طرفدار میلیونی کجا بود، اینها همان قشری هستند که می گویند ما تلویزیون نگاه نمی کنیم خخخخ
ناشناس
| China |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
خیلی از ماها فقط برای برنامه نود و دیدن فوتبالها اونم خیلی وقتها با گزارش پر شور عادل فردوسی پور تلویزیون .میلی رو باز میکنیم اگه عادل به شبکه ای خارجی پیونده و از اونجا گزارش فوتبال رو انجام بده با کمال میل دیگه آنتن تلویزیون میلی رو جمع میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با شکستن انحصار موافقم ولی نه برای کسی که کارش خوب انجام می دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
الان یک عده می آیند می گویند مردم توی آب هستند یا گرفتار مسائل اقتصادی شما به فردوسی پور چسبیدید!
جالب است همینها برای یک مورد مثل دوچرخه سواری خانمها توی چهارباغ، همه مشکلات مردم را فراموش می کنند و فریاد وااسلاما می دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
شما که دلت پره بهتره تو نظر سنجی شرکت نکنی
ناشناس
| France |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نه عزیز من . با اون دسته از آدماییکه به خاطر جبهه سیاسی میان و همچین حرفی میزنن کاری ندارم ولی من به شخصه دارم میبینم که مردم ما درون یه لوپی افتادن که هر وقت یه سری مسائل مهم پیش یاد یه سریا یه چیزی رو علم میکنن و مردم مسئله
اصلی رو یادشون میره همین الان شاید طبق نقشه بندی شون افتاده باشیم توی لوپ مدیر شبکه سه. کلا بدونید این روند حالا حالا ها ادامه داره و تا وقتی مردم ما نتونن از این لوپ ها خودشون رو بکشونن بیرون اوضاع همینه. آینده گذشته ی گذشته است.
مجيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فعلا كه كسي چيزي نگفته ، فقط ميخواستي پاراگراف دوم را يه جوري ربط بدي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مدیر شبکه سه ؛ تمام قد به خودش گند زده .
در ضمن مردم نظرشون رو قبلا و به تکرار درباره برنامه نود دادند . دوباره مردم و رای اونها رو به سخره نگیرید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مدیر شبکه سه برکنار شود البته اگر بتوانند برکنارش کنند وگرنه که شبکه سه را حذف کنند بهتر هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کجای کاری مدیر شبکه سه برکنار بشه میشینه جای رییس صدا و سیما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چرا باید برکنار بشه؟ آیا ما که کارمند هستیم اگه مدیرمون تصمیم بگیره محل خدمتتمونو عوض کنه باید برکنار بشه اگه مدیر قدرت نداشته باشه سنگ رو سنگ بند نمی شه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به هشتک #عادل فوتبال# بپیوندیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با سلام به نظرم در اینجا باید آقای احمد نجفی دست به کار شده و درب شبکه سه را گل بگیرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
باید مراقب بود رییس صدا و سیما توسط مدیر شبکه سه
برکنار نشه ... خدایا کمکش کن عسگری را
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تموم تن من داره میلرزه مگه میشه فوتبال به این قشنگی بدون عادل باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
جريان پشت سر فروغي كل صدا و سيما رو اداره ميكنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ناشناس ۱۲و۴۶ شما که اداره را مثال میزنید اگر در اداره کارمندی به خودش اجازه بده که به جای رییس بالاتر از خودش برای بقیه کارمند ها تعیین تکلیف کنه و حتی به نظر رییس خودش اهمیت نده ان کارمند را باید با اردنگی از در بیرون کرد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
لجبازی بچگانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تمام بدبختی های ما از این نوع لجبازی های بچه گانه و ضد مردمی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یک بچه لوس که فکر میکند سازمان ارث پدری اوست و پاهارا به زمین میکوبد و میگوید اگر به حرفم گوش نکنید میگم جیزتون کنن
مجید
|
-
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
وقتی مدیران نالایق بر سرکار می آیند پیش بینی چنین مواردی دور از ذهن نیست. عادل باید برگردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حالا اگه به عادل فردوسی پور اجازه می دادن غیر از ورزش به سیاسی کاری مشغول می شده مدیر لایق بود؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بدبختی ایجاست که عده ای مانند معاون شبکه سه هم در پاچه خواری سنگ تمام میگزارند ای شفتالو ای باقلوا ای البالو ۰۰۰۰
مجید
| - |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
دوست ناشناس عزیز (پیام اول) منظور از مدیران نالایق مدیر شبکه 3 هست که بدون هیچ گونه رزومه ای مدیریت مهمترین شبکه صدا و سیما رو بر عهده میگیرند. هرکسی باید در حوزه تخصص خودش کار کنه و عادل در حوزه تخصص خودش عالیه
مجید
| - |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
دوست عزیز ناشناس 2 پیام دوم:
متاسفانه مشکل مملکت ما این فساد در محیط های اداری هست که افراد با پاچه خواری به منصب های خوبی میرسند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نظر می رسد که مسئولان صدا و سیما اعتقادی به ذائقه مخاطب ندارند. آنها ترجیح می دهند که سلایق خود را به خورد مردم بدهند. این کار باعث افزایش بی اعتمادی مخاطبین به صدا و سیما خواهد شد.
پاسخ ها
محسن محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با عث بی اعتمادی خواهد شد نه باعث بی اعتمادی شده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دست های پشت پرده باعث حذف نود بود نه اون مدیر که با پارتی شده مدیر.اون یک مجسمه ای بیش نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
این مدیر را از اوائل دهه ۶۰ پرتاب کردند به زمان حال هم از نظر رفتار زورگویانه و هم از نظر ظاهر و هم از نظر بی تجربگی و خود استاد پنداری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کشور دچار بحران مدیریت است و این بر کسی پوشیده نیست علت هم ورود افراد بدون تخصص در حوزه مدیریت کشور هست اگر صدا و سیما ذره ای برای مخاطب خود احترام قائل بود ابتدا برنامه موازی ایجاد می کرد و سپس در خصوص این برنامه تصمیم می گرفت ولی سو مدیریت آقایون از هر مسئله ای بحران ایجاد می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
این فبیل مدیران بی تجربه وباندی ودنیا ندیده کشور را به سمت نابودی خواهند برد
پاسخ ها
راست گو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خواهد برد نه .برده اند.خیلی وقت هم هست که برده اند.
سمیرا
| China |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
فکر کنم حدیثی از امام علی هست که سپردن کارهای بزرگ به آدمهای کوچک و سپردن کارهای کوچک و پست به
آدمهای بزرگ عامل انحطاط دولتهاست" چون گروه اول توانایی و درایت کار بزرگ رو ندارند و در نتیجه کار به نحو بد انجام میشه و انسانهای بزرگ هم کارها کوچک رو در شان خودشون نمیدونن و این کارها هم انجام نمیشه!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
واقعا چرا باید یک نفر برای جمعیت 5 ملیونی که طرفدار برنامه نود هستند تصمیم بگیرد و جلوی پخش این برنامه را بگیرد؟آیا این نشان تک قطبی بون صدا سیما نمیباشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آزمون دموکراسی در صدا و سیما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یک نفر بودن دلیل نمی شه که تصمیم ایشون غلط باشه قاضی هم یک نفره ولی در مورد مجرم ها تصمصم می گیره و این قدرت رو قانون بهش داده مدیر هم با روند قانونی در جایگاه مدیریت قرار گرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
جناب 12:42 قانون میگه اگر روی یک شاخه بشینی و بن آن را ببری حتما سقوط می کنی حتی اگر مدیر یا قاضی یا هر قدر قدرتی که باشی. این قانون طبیعت است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
جناب|۱۲:۴۲ - مدیر شبکه سه قاضی نیست و
ملاک آن هم قانون نیست. مدیر شبکه سه مدیر رسانه هست و رسانه ملی بر حسب رضایت مردم هست نه یک فرد، درست بزرگ تر از مجلس! قاضی هم نماینده قانون هست و قانون نیز جمعی هست!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عزیز جان ممکنه ان روند قانونی را کمی توضیح دهی از کی تا حالا نسبت فامیلی با فلان و بهمان شده روند قانونی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مردم خواهان اجرای نود توسط عادل فردوسی پور هستند و انتظار دارند عوامل فساد در فوتبال را مورد بررسی قرار دهد.نه فقط یک مجری بله قربان گو باشد
کردستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
در حالت کلی موضوع برنامه ورزشی بود اما سیاسی کاری میکرد از حکومت انتقاد میکرد به نفع جناح خاص کاملا مشهود بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل ، عادل نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تو عادل نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل
هم عادل بود و هم فاضل.دیگه بقیه نظر مردم هست که حق از باطل تشخیص می ده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
احسنت ..........پور دلاله
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اگر بحث انحصار طلبی است باید اول انحصار صدا و سیما شکسته شود.
به نظرم امثال عادل باید دنبال تاسیس شبکه تلویزیونی و یا حتی تلویزیون اینترنتی باشند.
به نظرم نود تی وی باید اسمش باشه
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نطر من حذف عادل و برنامه نود یه توهین بزرگ به مردمه..... برنامه ای که تو نظر سنجی مردمی اول میشه و دو روز بعدش اجازه پخشش رو نمیدن.... برنامه نود حتی در دوران افولش هم از بقیه برنامه ها خیلی سرتره ....
در ضمن آن طور که پیداست رئیس صدا و سیما هیچ اختیاری از خود ندارد....
همچنین ماجرای دستکاری نظرسنجی هم خیلی مشکوکه.... احتمال زیاد عمدا و از ناحیه خود صدا و سیما بوده....
به هر حال امیدوارم مردم برنامه های ورزشی جایگزین رو تحریم کنند و نبینند.....
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خیلی رک بگن مشکل چی بوده بعدش نظرسنجی کنن که حذف بشه یا نه؟ خیلی منطقی. اگه نظر مردم مهم بود اگه احترام به چند میلیون ایرانی میذاشتن برنامه رو خیلی میلی و سلیقه ای حذف نمی کردن. جای تاسف داره که یه متولد شصتی بیاد و برنامه ای که حداقل چند ده میلیون ایرانی دنبال می کردنو حذف کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چه ربطی به دهه شصتی بودن داره منطقتتون در همین حده دیگه
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ناشناس مثل اینکه خوابی
نظر مردم کی مهم بوده که برای حذف یک برنامه تلویزیونی مهم باشه ؟
حسین
|
Luxembourg
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چرا سعی می کنید صورت مساله رو تغییر بدید؟ شما در مورد اینکه چطور یک بچه مدیر یک شبکه ملی شده تحقیق کنید. مگر وظیفه رسانه این نیست که از مسئولین بخوان پاسخگو باشند و شفاف سازی کنند؟ در هر حکومت دینی و غیر دینی شایسته سالاری باید حکم فرما باشه. ریشه مشکل اینجاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با سلام . جناب فردوسی پور حتما فردی لایق هستند و برنامه خوبی چون نود ساخته و در معرض قضاوت عموم قرار داده اند و لازم است ایشان حفظ شوند اما باید قبول کنیم هم ایشان در زمان جام جهانی اقدام به خودسری هایی در دعوت از میهمان خارجی برنامه داشتند که بنا بر قوانین حتما برای این دعوت می بایست تایید سازمان را دریافت نموده اقدام به این کار می کردند که نکردند و در برنامه های آتی هم به نوعی با بیان و چهره خود نه تنها از آن پرهیز نکردند بلکه بر روش خود اصرار ورزیدند . قبول دارم که مدیران جدید شبکه سه سیما هم باید راه مصالحه را در پیش بگیرند اما این تا جایی باید ادامه پیدا کند که جایگاه رسانه و اموری که لازم است در آن نظارت داشته باشند در نزد هیچ برنامه ساز و مجری افت نکند . هم جناب فردوسی پور و هم مدیران سیما را به اخلاق رسانه ای توصیه میکنم و بهتر است هیچکس چه عادل عزیز و چه مدیری از سیما و چه مجریان و برنامه سازان دیگر بیش از این این موضوع را بت نسازند و اعتماد مردم به رسانه را خدشه دار نکنند و خوراک رسانه های خارجی را فراهم نیاورند . عادل جان دوستت داریم . دست شما درد نکنه اما قبول کن شما هم کم مقصر نیستی . دوستی و برادری را پیشه کنیم و در شرایطی که تولیدات مورد توجه مردم از رسانه اندک است برنامه ها را تعطیل نکنیم ..
پاسخ ها
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
من وقتی برنامه های صدا و سیما مخصوصآ اخبار میبینم یاد زمان برنامه های تلویزیونی آلمان شرقی میافتم. تا زمانیکه رسانه ملی در احصار یک گروه خاص باشد مردم بناچار به رسانه های بیگانه رجوع میکنند. و این رسانه ها نیز از این موقعیت سوء استفاده میکنند و چهره بدی را از ایران بنمایش میگذارند.
مردم هیچ اعتمادی به رسانه ملی ندارند.
مهندس
| - |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
به خاطر یک اشتباه در دعوت از مهمان کل برنامه رو حذف نمیکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تصمیم مدیران شبکه 3 کاملاً بچه گانه بود. اگه قدری به فکر منافع شبکه 3 بودن این تصمیم رو نمیگرفتن.
این مدیران چه بخوان چه نخوانن، در حال حاضر فردوسی پور یک شخص مهم در رسانه هست و مثل کارمند معمولی نیست که تماماً و تمام قد بله قربان گو این آقایون باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
!!!!!!!!!!سلام اقای احمدی نژاد بد جوری شناختمد
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با سلام شبکه سه ناخواسته در جهت خدمت به شبکه های ماهواره ای کمک میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
شماها هم خوب حربه ای یاد گرفتین تا تقی به توقی می خوره می گین وای مخاطب از دست رفت یه برنامه تا کی باید ادامه پیدا کنه مدیر برای مدیریت همین کارهاست دیگه وگرنه اگه اختیار عوض کردن برنامه رو بعد از بیست سال نداشته باشه به چه دردی می خوره
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
کاملاً هم برنامه ریزی شده بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
شبکه سوم و صدا و سیما با این اشتباهی که مرتکب شدن
به دور شدن مردم از تلویزیون رسمی مملکت کمک کردن
باشد که رستگار شوند
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
صدا سیما ارث پدر کسی نیست عادل باید برگردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
صدا و سیما ارث مردم هست و ما مردم می گوییم که باید برگردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حذف برنامه نود نشان می‌دهد هرکس برایشان خوش رقصی نکند حذف می‌کنند به نظرات مردم هم کار ندارند. الان یک رای گیری اینترنتی بزارید بین مدیر شبکه سه و عادل همه چی مشخص میشه.
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مردم تو نظر سنجی تلویزیون نظرشونو گفتن دیگه چی رو میخوای بپرسی. این مدیران شبکه تلویزیون ایران افراد بسیار لجباز و مغروری هستند متاسفانه غرورشون از نظر مردم مهمتره. تلویزیون ایران یا فوتباله یا یه روحانی در حال نصیحت مردم. موندم این همه مدیر و معاون چی میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حذف برنامه ای نود از برنامه های شبکه سه کار بسیار شایسته ای است چرا که پخش برنامه نود در شبکه سه مانند بازی یک تیم لیگ برتری در لیگ دسته سه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
معلومه بچه که بودی توی تیم محلات بازیت نمی دادند. چون مطمئنم لیگ دسته 3 را هم نمی شناسی
خشایار
|
Netherlands
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مدیران شبکه سه وقتی ستاره هایی که دارن رو میسوزونن لازم نیست برنامه بسازن به اسم ستاره ساز.
اگه میگم ستاره حتی میثاقی‌ای رو میگم که شما کافیه فقط گزارش های میدانی جام جهانی روسیه رو با جام ملت ها مقایسه کنین، بیشتر از جای خالی عادل رو صندلی جام ملت ها جای خالی میثاقی تو امارات حس میشد.
بازنده این بازی عادل هست، میثاقی ای هست که استعدادش پشت ان میز حیف میشه، بینندگان ۲۰ ساله تلویزیون هستن، فوتبال هست.
برنده اش هم ان کسی هست که فروغی رو به مدیریت شبکه سه منصوب کرد و این همه اعتراض مردم هیچ ارزشی نداشت، چرا؟ چون انتصاب هست نه انتخاب.
رضا ادیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل یک ستاره منحصر به فرد در رسانه های ارتباط جمعی در خصوص فوتبال بوده و هست.
عادل در قبل تک تک هوادارنش جا داره!
به امید بازگشت عادل!
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
رضا قبل یا بعد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
این تصمیم ارتباطی به مدیر شبکه 3 ندارد. فقط یک مدیر کوچک این کار را انجام داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مدیر شبکه سه مسئول شبکه سه هست
مثل مدیر شبکه کیش
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام. جلوی اشتباه از هر جا گرفته شود منفعت است. حذف یک برنامه با سابقه و پربیننده و تخصصی در زمینه فوتبال کار شایسته و درستی نیست. امیدوارم با ورود رییس سازمان صدا و سیما موضوع ختم به خیر شود. خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خوشنود باشی و ما رستگار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
برنامه نود مجدد پخش شود
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اصلا کار مناسبی نبود.بخصوص بعد از نظر سنجی.مدیر شبکه باید مورد باز خواست قرار گیرد.هرچند امیدی ندارم.
مهدی
|
France
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
شخصی که در زمان فعلی رئیس شبکه 3 هستند فقط با هدف نشان دادن اقتدار پوشالی اقدام به مجادله با عادل کردند تا به همگان ثابت کند که مدیری با اقتدار است
حتی اگر کوچکترین دلیلی داشت مطمئن باشید صدهزار دفعه اعلام میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دلیل هست ولی عذر بدتر از گناه است. آخه شما باور میکنی این آدم توان چنین کاری رو شخصا داشته باشه؟ حتما ماجرا مهمتره ...
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با عرض سلام و احترام؛
به نظر شما کجای این صدا وسیما به نظرات مردمی احترام می گذارند که این دومیش باشه، برنامه ای که بیشترین مخاطب رو داره برنامه ای کل موضوعات فوتبال رو در برمی گیره برنامه ای که جلوی خیلی از مفاسد رو تو فوتبال گرفته باید حذف بشه بخاطر چی ؟؟؟؟/
فقط به خاط اینکه یک مدیر تازه به دوران رسیده می خواد حرف خودشو ثابت کنه و نظرمابقی مخاطبین هیچه هیچه ....
اینه عدالت صدا و سیما
چی بگم که ناگفتنش بهتره ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آقا جان مگه در بحث فیلتر تلگرام با 40 میلیون کاربر به نظرات مردم اهمیت داده شد که بخواد در مورد عادل فردوسی پور و برنامه نود نظر مردم اهمیت داده شود الان هر جا که تصمصم گیری دست یه عده مشخص افتاده به نظرات مردم اصلا اهمیت نداده اند به خصوص گروهی که آقای فروغی مدیر شبکه سه هم جزو آن گروه می باشد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مدیر شبکه سه برکنار و یک نفر از جنس صدا و سیما و بدون گرایش چپ و راست بجای اون بیاید.
پاسخ ها
سوشيا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
امر ديگه اي نيست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یک/برنامه ای کاملا سیاسی ،احساسی ونپخته است دو/خیراصلا توضیحاتشان قابل قبول نیست سه/متاسفانه گویادر کشور ما هرشخص یابرنامه مقبولیت عامه داشته باشدتعطیل می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نظر می رسد مدیران رسانه ملی هیچ اعتقادی به شفاف سازی و پاسخ گوئی ندارند ، البته وقتی انحصار ایجاد می شود نمی توان بیش از این هم انتظار داشت
برنامه نود علیرغم مشکلات اندکی که داشت (و روحیه عادل همواره بر تعامل و رفع مشکل بوده است و در این مرحله نیز می شد این مشکلات را با تعامل دو طرفه حل نمود) ولی توانسته بود در همه این سالها طیف وسیعی از جامعه بویژه جوانان را جذب نماید. حالا چه کسی پاسخگوی تعطیلی این برنامه است؟ ادامه برنامه نود حتی با وجود اختلاف نظر مدیران تلویزیون با عادل ، حداقل می توانست به اندازه دو ساعت هم که شده جوان بدون سرگرمی این جامعه را از سرگرمی های نامناسب دور نماید.
به نظر می رسد توجه به استقلال برنامه ساز ، سعه صدر و روحیه انتقاد پذیری در مدیران تلویزیون وجود ندارد و همه این تلاش ها آب در هاون کوبیدن است.
عادل در همه این سالها ثابت کرده که انسانی شریف ، مستقل ، حرفه ای و توانمند است و بطور قطع باید ایجاد این مشکل را در مدیران رسانه جستجو کرد افرادی که صرفا و فقط بدلیل نوع خاص گرایش سیاسی در رسانه ملی پست می گیرند حال چگونه انتظار داریم که نگرش آنها به رسانه بصورت ملی باشد نه جناحی.
خلاصه حیف است که برنامه نود دوشنبه ها بر روی آنتن نمی رود
کاش با پادرمیانی بزرگان این موضوع حل شود
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هرجای دیگه دنیا بود، مدیری رو که اینطور برخلاف منافع سازمان عمل و یکی از پولسازترین برنامه هاشون رو بدون دلیل
موجه و با سلیقه ی شخصی از گرودنه خارج کرده؛ توبیخ و اخراج می کردن. ولی حیف که اینجا همه چی مون برعکسه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مملکت گل و بلبل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فردوسی پور موفق عمل کرده و دلیلی بر جابجایی ایشان وجود ندارد. می توان مدیر شبکه 3 را عوض کرد چون جایگزین زیاد است و نیاز به تجربه بالا نیز نیست. اما شششاید سال ها طول بکشد تا یک نفر مثل فردوسی پور پیدا شود و یا ممکن است اصلا پیدا نشود.
منتظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یکی از نظردهندگان نوشته که انحصار باید شکسته شود. بله درسته ولی انحصار صدا و سیما باید شکسته شود که سازمانی است از پول مردم هزینه هاش پرداخته میشه و نه یک شخص حقیقی محبوب. اگر انحصار صدا و سیما وجود نداشت الان فردوسی پور جایی برای رفتن داشت و خیلی هم قربون و صدقه اش می رفتند. ولی متاسفانه مثل بیشتر چیزها اینجا نه راه پس داری و نه راه پیش. آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته.
جاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اولا نباید به هبچ برنامه یا شخصی چندین سال صداوسیما در اختیار او بگذارند درثانی برنامه ۹۰ بجای گزارش فوتبال حاشیه سازی بیشترازفوتبال بود
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ورزش و مردم هم چهل سال در اختیار یک نفر بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حتی اگر بیشترین مخاطب را داشته باشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اون یک نفر برای تیمش تیلیغ نمی کرد تیم حریفش رو تخریب نمی کرد خدا بیامرزتش اقای شفیع رو
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چراغی راکه ایزدبرفروزد- هرآنکس پف کندریشش بسوزد
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حالا این نظرسنجی را گذاشتید برای چی؟ مردم که در نظرسنجی رای دادند و 90 هم اول شد. مگه نظر مردم برای مدیران پرتجربه!!!!! صدا و سیما اهمیتی داره؟
اگه صدا و سیما خصوصی بود پربیننده ترین برنامه اون رو لجبازی حذف نمیشد ولی وقتی از جیب خودشون نمیره و چیزی هم که مهم نیست نظر مردمه میشه همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام مگرنظرمردم برای این آقای تازه به دوران رسیده وبسیاری ازمسئولین ازجمله رئیس صداوسیما اهمیت داردبیشترین هنراینها حذف برنامه ای هست که به ذائقه اشان خوش نیاید همین سرنوشت درانتظار دورهمی وخندوانه هم هست
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حالا اصلا 90 به كنار ، وقتي عادل شبكه 3 نيست يعني گزارش فوتبال عادل هم ديگه نيست !! مگه ميشه ؟؟ مگه نهادي با سرمايش كه مردم دوستش دارن اين كارو ميكنه ؟! يعني ديگه عادل فوتبال گزارش نميكنه از شبكه 3 ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
از مدير جوان و ارزشي شبكه سه كه پله پله نردبان ترقي رو طي كرده و با اتكاء به لياقت و تخصص خود و بدون هيچ رانتي تونسته مدير يكي از شبكه هاي تلويزيون ملي بشه خواهشمنديم كه به نظرات مردم در رسانه ملي توجه كند و مجوز پخش برنامه محبوب ٩٠ رو صادر كند،
با سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
برای بخش اول منفی وبرای بخش دوم مثبت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نوشته ات خيلي نكته داشت، دم شما گرم
شهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نظررررررررررررررررررر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه ما مردم نظر هم داریم !!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هر دو طرف این ماجرا نوعی انحصارگرایی رو اعمال کردند. کسی در تجربه و تبحر فردوسی پور در اجرا و تحلیل برنامه های ورزشی تردید نداره اما ایشون بارها و بارها چالشهایی رو در فوتبال کشور و باشگاهها بوجود آوردند که نتیجه ی یک سو نگری و انحصارگرایی ایشون و برنامه نود بود. کار سختیه که برنامه ای خوب باشه و در طول زمان همین محبوبیت باعث انحصارگرایی اون نشه. فردوسی پور احساس میکرد خیل طرفداران برنامه ی نود بهش این اجازه رو میده که هر طوری که میپسند طرف مقابلش رو در تحلیلهای فوتبالی له و خرد کنه.
در نقطه ی مقابل ، کار صدا و سیما هم درست نیست اون اون هم رفتاری انحصارگرایانه است. به نظرم بهتر بود مشکلات موجود رو خیلی شفاف و راحت به مردم میگفتند و اجازه میدادند مردم هم در این زمینه اظهار نظر کنند. آخه مگه این برنامه ها برای مردم درست نمیشه؟
امیر
|
United States
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
باید انحصار شکسته شود ودر ایران شبکه های خصوصی داشته باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مدیرشبکه 3بایدبرود عادل برگردد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
میثاقی هم بعد بیست سال برکنار بشه همین هیاهو بپا میشه . مردم به عادل عادت کرده اند فقط.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
استاد میخوای نظر مردم انتقال بدی یا سرگرمی میخوای درست کنی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با توجه به ملی بودن رسانه، و اینکه برنامه نود مخاطب زیادی داشته است کنسل کردن و عدم شفافیت در مورد آن مخاطب را وادار میکند که با آقای فردوسی پور همزاد پنداری کند و ناخودآگاه از مدیریت گله‌مند شود همانطور که خود من از مدیریت شبکه ناراحت شدم و با عادل فردوسی پور همزاد پنداری کردم

در مورد حذف عادل چند چیز باید شفاف شود
۱- دلیل یا دلائل تصمیم مدیریت شبکه سه در صورتی که اختلافی نبوده
۲- اختلافات بین مدیریت و عادل و همچنین متن قانون سازمانی
۳- عامل و آمر تقلب مسابقه پیامکی انتخاب بهترین برنامه
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اگه رفت bbc بعد میگید دیدید که وطن فروش بود
تا دیر نشده جلوی فاجعه را بگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل جان نگران نباش نخبه کشی در این مرزو بوم چیز تازه ای نیست ، بلاخره تو هم سوادش رو داشتی و هم جسارتش رو ،امیدوارم نبوغ تو باعث بشه دست به کاری بزنی، لبریز از خلاقیت تا که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل عزیز
در هر صورت دوستت داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با سلام

مدیر شبکه سه فامیل کدام یک از آقایونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حداد عادل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
پسر باجناق جناب حداد عادل است ایشان
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به اين ميگن شايسته سالاري
Allianz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام
شواهد و قرائن نشان داد که چه کسانی و چگونه و به چه قیمتی دارند بر رسانه ملی حکمرانی می کنند و هیچ ارزشی بر مخاطب قائل نیستند. راهکار عزل مدیر انتصابی شبکه سه و عذرخواهی ایشان از ملت بوده و در نهایت شروع مجدد برنامه نود به مدیریت عادل فردوسی پور خواهد بود.
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
در ایران قحط الرجال نیست ؛ جهل الرجال است
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
البته که صدا وسیما جایی برای نود نیست چراکه جطور میشه در جایی یک میلیون رای مردم جابجا بشه و تقلب به این بزرگی و خیانت در امانت بشه و بعد اومد از پاکی در فوتبال حرف زد
نود پاک بود جاش توی این تلویزیون کثیف نیست پس حذف بشه بهتره
عادل جان فدایی داری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مدیران شبکه میلی واقعا محق دریافت مدال جهت فراری دادن مردم هستند.عادل داشت اعتباری به این شبکه می داد.حتی اگر90 برگردد اعتبارشبکه 3 برنمی گردد.بهترهمان که متوقف شودتامردم در بلاتکلیفی ریاکاری این بی لیاقتان قرارنگیرند.
سید محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تصمیم مزخرف
بچه شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
صدا و سیمای مییییییییییییلی همینه دیگه
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اینکار یه خود زنی توسط صدا و سیما بود ، که فقط توی ایران اتفاق میفته. آخه کجای دنیا میان برنامه پر طرفدار رو یهو حذف کنن؟؟افکار عمومی و نظر مردم هم براشون نقش جلبک رو داره. البته از این به اصطلاح مدیر بیشتر از این انتظار نمیره و از این صدا و سیما هم مدیری بهتر از اینجور آدمها بیرون نمیاد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
برنامه نود موق عمل کرد و باید اجرا شود و غرض ورزی های شخصی نباید در رسانه ملی اجازه ورود داشته باشد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هنوز نفهمیدم چرا ایشون برکنار کردند مسولان بیان اگر دلیل درست دارند به مردم بگویند در غیر اینصورت معذرت خواهی کنند.و نکته دوم در این مدت یک عده به مجری توانا و خوب دیگه شبکه حمله ور شدند من سوالی از اقای فردوسی پور و طرفدارانش داشتم ایا اگر این مجری برکنار میشد ایشون حاضربودند در شبکه به حمایت از ایشان بپردازنند.یا ایشون ریاکارانه با موضوع برخورد میکردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل بره شبکه ماهواره ای دیدی گفتم شروع میشه در حد لالیگا.
مردم تیپ آدمهایی مثل اون یارو که خودش میدونه رو دوست ندارن ،نداشتن و نخواهند داشت.
عادل بایدبرگرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
طبق تعرفه آگهی در سال 97 صدا و سیما که توسط بازرگانی صدا و سیما منتشر شده است، تعرفه آگهی برنامه نود حدود ثانیه ای 25 میلیون تومان و بیشتر نیز هست. با یه حساب سرانگشتی برای هر برنامه نود صدا و سیما حدود 30 میلیارد تومان از محل آگهی ها درآمد کسب کرده بوده. که سالیانه اگر 40 برنامه هم پخش بشه میشه 1200 میلیارد تومان. صدا و سیما حاضر شده که از پربیننده ترین برنامه اش و همچنین مردمی ترین برنامه و پرطرفدار ترین مجری ایران طبق نظر سنچی خود صدا و سیما بگذرد و از چنین درآمد هنگفتی نیز صرفنظر کنه. پس چرا مردم و دولت باید به این سازمان عریض و طویل بودجه بدهند در صورتی که خود سازمان تمایلی به حفظ درآمدش نداره؟ چرا از جیب مردم باید برای صدا و سیما و مدیران نالایقش هزینه بشه؟ مگر به غیر از اینه که آقایون مدیران صدا وسیما حقوقشونو از مردم دریافت می کنند پس چرا باید نظرشون بر خلاف نظر حداکثر یاشه؟ حداقل کاری که مجلس و دولت میتونه انجام بده اینه که بودجه صدا وسیما رو قطع کنند و اون هزینه رو پرداخت کنند واسه کمک به سیل زدگان. اگر صدا و سیما تمایل به کسب درآمد داشت سعی می کرد برنامه های پر طرفدارشو نگه داره پس تو این مشکلات کشور نباید واسه صدا و سیما هزینه از جیب مردم کرد.
نیک کار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام.ایشان اگر به فعالیت خود ادامه بده به نفع ورزش و دوستداران ورزش می باشد.سلیقه ای رفتار کردن در مجموعه ایی به بزرگی صدا وسیما شایسته نیست
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نظرم باید جلوی این عمل صدا و سیما ایستاد. نه به خاطر اینکه فردوسی پور خوب است و مثلا میثاقی بد و نه به خاطر همه چیزهایی که در مورد پشت پرده این عزل و نصب ها گفته میشود، بلکه به این خاطر که باید صدا و سیما دموکراتیک شود و با در نظر گرفتن نظر مردم پیش برود. اگر مردم نود را دوست دارند، نود باید بماند حتی اگر هزاران عیب و ایراد هم داشته باشد.
برای همین هر برنامه جایگزینی باید تحریم شود. مردم نباید این برنامه جایگزین را ببینند و هر کسی هم که در برنامه شرکت کرد باید چوبش را بخورد (در اینستا آنفالو شود و چیزهای دیگر)
مردم تنها توانی که دارند همین است که به سلبریتی ها فشار بیاورند که این برنامه را تحریم کنند. تاکید میکنم: نه به خاطر شخص فردوسی پور بلکه برای دموکراتیک کردن صدا و سیما.
العبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نظر بنده یه کار عالی بود. دلیلی نداره هرکس به صرف سلبریتی شدن و معروفیت و حمایت هواداران به خودش اجازه بده در هر کاری دخالت کنه. باید با این مساله مقابله کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با این نظر موافق بخصوص اگر این شخص مدیر شبکه سه باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام. به نظر میرسد که حذف برنامه کار سنجیده ای نبود. شاید بعضی مدیران می حواهند خودشان را ثابت کنند البته از راه اشتباه. اغلب مردم دوستدار برنامه نود هستند و لازم است که باشه.
راه حل حذف نبود اگه ایرادی داشت باید اصلاح می شد. چرا بدترین گزینه و راحت ترین گزینه رو انتخاب می کنیم؟؟؟؟
واقعا دلیل اینکه خودمون رو مقابل انتخاب مردم قرار میدیم چیه؟؟
محمدرضا محوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
این برنامه و مجری مسلط و باسواد آن از معدود برنامه های مورد علاقه مردم می باشد حتی آنها که اهل ورزش هم نستند پس به صلاح است که مجددا بر روی آنتن رود و ما تحمل حد اقل یک برنامه انتقادی آنهم در حوزه ورزش را داشته باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
برنامه نود ديگه تبديل به حاشيه شده بود اقاي فردوسي پور بيشتر حاشيه سازي مي كرد افراد به جان هم مي انداخت ديگر جذابيت قبلي را نداشت من خودم دوسالي بود ديگه نگاه نمي كردم مسائل فوتبال ليگ وملي الان در برنامه شب هاي فوتبالي توسط آقاي قاسمي وعبدالهيان بدون هيچ حاشيه اي بطور عالي بررسي مي شه وخيلي بهتر از نود هست به نظر من مديران شبكه سه بهترين كار انجام دادند برنامه 90 را حذف كردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نبودن عادل هم عادت خواهید کرد
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چون برنامه نود قبل از افتتاح کانال ورزش اجراداشت به نظرمن درحال حاضر کانال ورزش (برنامه شبهای فوتبال ) جایگزین خوبی برای برنامه نودبوده ولازم به پخش آن نیست .
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چیزی که مشخصه مدیران مسائل دیگری رو جهت حذف این برنامه در نظر دارند و همین مسئله مورد اعتراض عموم هست وگرنه برنامه نود باید یک روز تمام می شد
اخوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل نا عادلانه برکنار شد ، و این نشان دهنده بی ارزش بودن مخاطبین نود برای روسای شبکه سه میباشد.
حسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
می دانید حقیقت اینه که چند علت باعث بروز چنین مسایلی شده 1. جوانی و خامی مدیر شبکه سه2. نفوذ و گستردگی برنامه نود با توجه به سابقه مجری اون3. استفاده ابزاری مجری برنامه نود از احساسات بینندگان4. عدم تنویر افکار عمومی به طور شفاف5. وجود ابهامات بسیار در خصوص مسایل بوجود آمده6. بردن سمت و سوی مسایل به طرف موضوعات سیاسی 7. موضع گیری عدع ای در مقابل عده ای دیگر بابت به کرسی نشاندن حرف خود بهتر است برای حل این مسیله هر چه زودتر ریاست صدا و سیما پا درمیانی کند و فیصله پیدا نماید بسیار زشت و ناپسند است مجموعه ای که پیشانی نظام است چنین اموری اینقدر مطول شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
صدا و سیما به سلبریتی شاخ نیاز نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یعنی این همه مردمی که از ایشون طرفداری می کنند شعور و فهم ندارند و فقط شما متوجه هستید که ایشون شاخ شده؟!! اگر شما هم توی حوزه کاری خودتون کارشناس و متخصص بشین بقیه باید به شما بگن شاخ؟!!!
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حذف برنامه نود بدین شکلی که انجام شد و با این توضیحات غیر رسمی که داده شد فقط و فقط بی احترامی به شعور مخاطب صدا و سیما بوده و بس !!
بی احترامی که این روزها در همه زوایای تصمیم گیری ها بوضوح دیده میشه .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به هر حال باید قبول کنیم بر اساس شواهد،برنامه نود؛ برنامه بسیار پرطرفداری است و شخص آقای عادل در این موفقیت نقش کلیدی داشته اند، بنابراین کنار زدن ایشون بدون توجه به این علاقه ملی و بدون توجیه کافی، ضربه سنگینی به اعتماد و سرمایه اجتماعی جامعه و نگاه آنها به نظام می زند. متاسفانه در کشور ما رسم این است که تنها با برخی افراد که دست روی برخی خطوط قرمز تعریف شده، می گذارند برخورد جدی می شود و به بقیه حوزه ها و تخطی ها خیلی توجهی نمی شود و پاسخگویی در قبال آنها وجود ندارد، در صورتی که اگر عمیق نگاه شود متوجه می شویم همین خودخواهی های فردی و سازمانی ( که منشا کنار زدن یک فرد مورد علاقه مردم نظیر عادل می شود) و در نگاه اول در حوزه های کم اهمیت جامعه رخ می دهد، اثرش در جامعه که جمع می شود در دراز مدت اعتماد مردم را به کل سیستم کم خواهد کرد.
محمود فارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مدیر شبکه 3 خام هست و نظر مردم براش مهم نیست جای تاسف دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
می گویندحضورفردوسی پور زمینه بروز استعداد های جوان راگرفته است اینها بروندمجریان برنامه‌های پرطرفدارشبکه هایی بزرگ جهان راببینید که بیش از چهل سال برنامه خاصی را اجرا می کنند وهمان فردبرندبرنامست وهمه به وجود آن مجری افتخار می کنند ولی درکشورما برای حذف فردی موردنظرشان نیست به هربهانه ی سستی متوسل می شوندوانتظاردارندافکارعمومی هم بپذیرد
علی صالحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با سلام به نظر من تصمیم حذف برنامه نود یک تصمیم عجولانه و در تقابل با نظر میلیونها ببینده این برنامه ست
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
در هیچ کجای دنیا پربیننده ترین برنامه تلویزیونی را که تازه نیز مجدداً منتخب شده و حدود 20 سال همواره جزء پر بیننده ترین برنامه هست را حذف نمی کنند. این موضوع با هیچ رویه ای مدیریتی و احترام به رای مخاطبین سازگار ندارد. این توهین و کج دهنی به نظر مخاطبین که در حقیقت صاحبان اصلی صدا و سیما می باشند، هست. از سوی دیگر با توجه به روند رای گیری برنامه ها و تخلفی که در آن اثبات شد، اقدام اخیر، به واضح نشان می دهد که مدیریت شبکه سوم قصد داشته به هر ترفدی نسبت به حذف این برنامه اقدام نماید و از قبل نیز به مخاطبین که مردم هستند احترامی نمی گذاشته است. دلیل حضور این مدیران در جمهوری اسلامی ایران چیست که با نظر مردم مخالفت می کنند. فراموش کرده ایم که امام راحل، جایگاه مردم را چه فرموده اند. به نظرم ضرورت دارد صدا و سیما ضمن اصلاح این رویه، نسبت به واکاوی اینگونه تصمیم گیری ها که مخالفت آشکار با مردم است را بررسی نماید تا این رویه باب نشود.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بدون فردوسی پور هم نود قابل اجراست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هرگز
نظردهنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
وقتی نظرمون مهم نیست چرا نظر بدیم؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
باسلام
فقط جای تاسف داره که صدا وسیما به نظر مردم احترام نمیزاره
آخه این مدیر شبکه 3 چی میدونه چی میفهمه 2 مجری اورده میثاقی و گلزار فکر کرده تموم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ما اهل کوفه نیستیم عادل تنها بماند
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اگر خوانده می‌شدیم که چنین اتفاقی رخ نمی‌داد تابناک جان. مشکل این است که خوانده نمی‌شویم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اگر این کار تصمیم خکود آقای فروغی باشد که بعید است باشد به ایشان و همفکرانشان تبریک میگوییم که مثل همیشه خواسته خود را با پشتیبانی دستهای پنهان به کرسی نشانده اند ولی بالاخره خیاط هم در کوزه خواهد افتاد . مردم نجیبی داریم که توهینهای صدا و سیمای میلی را در بالاتربن سطح تحمل میکنند.
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل دیگه شورش را دراورده بود
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مردم ایران یاد نگرفتن حقشون رو بگیرن
سکوتشون بخاطر این نیست که نجیب هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خوشم میاد مردم رو خوب سرگرم می کنید!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل فردوسی پور 20 سال در تلویزیون بوده چرا باید به خاطر پایان حضورش در صدا و سیما ناراحت باشیم؟
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
جالبه که بعد شعار جوانگرایی هم میدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
من شنیدم که از بالا دستور اومده و ربطی به مدیر شبکه 3 نداره
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
دیگه عادل اینقدر هم گنده نبودا
ناشناس 153
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خواسته اكثر ما مردم حفظ برنامه نود با مجري گري عادل فردوسي پور است اگر احترام به نظر و خواسته مردم مهم نيست شبكه 3 اعتبارش را از دست خواهد داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
وقتی مدیری وابسته دست به هر کاری بر ضد نظر مردم می زند به نظر شما چه برداشتی می توان نمود؟ لطفا خود زنی نکنید
سیل زده پلدختر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با سلام و احترام خدمت همه هموطنان عزیز
بمنظور احترام به خواست ملت شریف ایران و از سوی دیگر رعایت ملاحظات مدیریتی در صدا و سیما، بنظر میرسد بهترین روش برای پایان دادن به این قائله یک " مناظره زنده" در شبکه ای دیگربین جناب فردوسی پور و جناب فروغی در نهایت شفافیت و خویشتن داری طرفین برگزار گردد.
a.a
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نظر بنده این حرکت نشان میدهد که مدیران و مسئولین صدا و سیما به هیچ عنوان به نظر مخاطبان و بینندگان احترام نمیگذارند و سلیقه و نظر مخاطبین برای ایشان هیچ جایگاهی ندارد. وگرنه تمام مدیران و مسئولین میدانند برنامه نود و شخص عادل فردوسی پور با این عقبه و پیشینه کاری بسیار محبوب و مورد نظر مردم است و نود بهترین برنامه تلویزیون صدا و سیما بوده است
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
این تصمیم کاملا با رویکرد سازمان در حوزه مخاطب شناسی و احترام به ذائقه مخاطب در تضاد هست. بنظر میرسه حذف عادل فردوسی پور بیشتر محصول یک لجبازی شخصی بود تا تصمیم سازمانی. اگر مسئولین محترم غیر از این نظر دارن بطور شفاف و عادلانه بیان اظهار نظر کنن. سکوت عادل فردوسی پور نشان از تعهدش هست درصورتی که میشد از این موضوع موجی رو راه اندازی کنه و خوراک بسیاری از رسانه های اونور آبی رو فراهم کنه. حیف از این تصمیم ناپخته. کاش بفکر جبران باشن تا دیر نشده و تلوزیون یکی از محبوبترین برنامه هاش رو از دست نداده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تابی حداقل یک نظرسنجی درباره نود و فردوسی پور انجام دهید
حمیدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دیگران کاشتند و ما خوردیم / ما بخوریم و دیگران خفه شن!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آقایانی که میفرمایند انحصار صداسیما باید شکسته شود احتمالا معنای انحصار را نمیدانند .
نود با عادل فردوسی پور نود شد. عادل را همه مردم دوست دارند.
زمانی که مدیر جوان و جدید یک شبکه اطلاع و فرهنگ مناسب از رسانه و مقبولیت عام مردمی را نمیداند و خودخواهانه تصمیم میگیرد سرنوشت برنامه ایی مثل نود این گونه میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تود و عادل چه انحصاری ایجاد کردند؟ مگر عادل جلو ساخته شدن برنامه های دیگر را گرفتند؟ اگر برنامه های دیگر موفق نمی شوند تقصیر نود نیست
در این مورد نظر مخاطب کجاست؟
علی رضا جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام خسته شدیم از این بازیها یکی میره یکی انتخاب میشه چرا مردم رو درگیر میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
از مدیر شبکه 3 صداوسیما متنفرم
ممد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اینکار قدرت و نفوذ جناب باجناق رو می رسونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
1- بررسی شه که مدیر شبکه سه چقدر لایق این سمت هست و آیا با شایستگی به اینجا رسیده اند یا با وابستگی.
2- اختلافات بر سر برنامه نود شفاف شود.
3- به نظر مردمی که مخالف حذف برنامه مورد علاقه شان هستند کاملا احترام گذاشته شود. چون هزینه این نهاد از بیت المال تامین میشود.
4- بنده کاملا مخالف این حرکت هستم. بلکه باید در تمام حوزه های دیگر نیز برنامه مشابه نود ساخته شود.
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نود باید برگردد در همان شبکه ۳ تا جلوی سلیقه یک مدیر شبکه گرفته شود و کار غلط باب نشود که هر مدیری بیاید به سلیقه اش برنامه ها را دستکاری کند.
میثاقی و احمدی هم دیگر در کانال ۳ نباشند.
مدیر کانال ۳ جلوی دوربین کانال ۳ بیاید عذرخواهی کند از رفتار بچه گانه اش در این ۲ ماه و استعفا دهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
من فقط یک سوال در ذهنم شکل گرفته که چرا یک فرد از مردم عادی که دارای تحصیلاتی در حد این مدیر شبکه سه است و دانشگاه خاص ،سهمیه و غیره ندارد ولی از هر لحاظ سالم و کارامد است به چنین پستهایی نمیرسد؟
لذا با توجه به نحوه مدیر شدن این فرد که زمان شروع کار عادل ،11 سال بیشتر نداشته ، حق با این مدیر است نه با عادل.
در صورتی که اگر بر اساس سلسله مراتب ، تجربه و تحصیلات افراد گزینش صورت گیرد افرادی مانند عادل باید مدیر شبکه و یا حداقل معاون یک بخش بودند و نه اینکه فردی بی تجربه را از آسمان بر سرشان نازل و بود و نبودشان را به دست او بسپارند.
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
متاسفانه در صدا وسیما مانند اکثر مراکز دیگر شایستگی از اولویتهای اول مدیران نیست و مدیران بیشتر به دنبال این هستند که افراد زیر دستشان مطیع آنها باشند واگر موفقیتی هست به اسم انان دنبال شوند لذا در صدا وسیما مجریان و برنا مه های موفق را حذف کرده یا به به دست کسانی میدهند که توانایی و دانش کافی ندارند .در صدا و سیما مدیر به دنبال این است که حرفش باید اجرا شود لذا در صورت هر گونه اختلاف سلیقه دست به حذف افراد میزنند.
از این اشتباهات بارها و بارها تکرار شده است و هزینه ان هم مردم می پردازند.
حذف عادل هم با همین تفکر میباشد . که به نظر من کاهش تعداد بینندگان تلویزیون بخصوص شبکه 3 از نتایج ـن خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام با جلوگیری از حذف عادل فردوسی پور باید پیامی قوی به جوانان پاکدست داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
لطفا بدسلیقگی و خود رایی نفرمائید و به نظرات مردم احترام بگذارید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بنظرم اگر عادل رو بگذارند مدير شبكه 3 پيشرفت قابل ملاحظه اي تو صدا و سيما پيش مياد فقط كافيه امتحان كنيد .
فریندخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تغییر خوب است بشرطی که با حب و بغض نباشد . فردوسی پور میتواند با یک برنامه دیگر و شادابتر اجرای خود را ادامه دهد تا یک برنامه کسل کننده همیشگی.
علی مخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
متاسفانه در اکثر عرصه های حساس مدیریتی کشور، افراد بی تجربه، خودرای، سفارشی، دارای گرایشات خاص حزبی و جناحی و "فامیل سالار!!!" به عنوان مدیر گماشته شده اند و از اینگونه مدیران انتظاری جز این نیست...!!!!
اینگونه مدیران انتظار دارن همه عبد و بنده شون باشن و هرچی دستور دادن غیر از چشم و اطاعت و بله قربان حرف دیگه ای نشنوند و مخالفتی با حرف و فرموده شون نبینن....!!!!
و البته .... بماند...!!!
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل کاملا سلیقه ای کار میکرد و وابسته به گروه خاص بود وطرفدار یک گروه سیاسی بود پس زیاد هم مردم ضرر نمکنن بعد هم نطر فقط نظر خودش بود وبقیه اگه موافق نبودن نابود میکرد پس عدل نداشت
احسان امیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کلا اگه تنش ایجاد نکنن شب خوابشون نمیبره
همینطوری از راه نرسیده دستور میده برنامه نود تعطیل بشه بدون هیچ دلیل محکمه پسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تنها برنامه ایی بود که اطلاعات و تفسیر اشتباده به مردم نمیداد و حقیقت رو وارونه جلوه نمیداد همین نود بود که اصلا با سایر برنامه های صدا و سیمای میلی ایران سازگار نبود و مثل یک ساز ناکوک بود در این سنفونی قبیله ای ...
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
رسانه میلی همه چیزش میلی است اینهم در ان راستاست
مگر خودشان نظر مردم را نمی دانند
مگر قرار است به مردم هم گوش بدند
دکتر حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بسیار افتضاح بود.
اونایی که میگن باید انحصار شکسته بشه، چرا نباید انحصار تو حلقه بسته مدیریتی صدا و سیما شکسته بشه؟؟؟
ناشناس
|
France
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
من زیاد با صدا و سیما حال نمیکنم ولی کارش درست بود عادل دچار غرور کاذب شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
غرور کاذب باید حذف شود ؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بهتره مدتی تو چشم نباشه دوباره با انرژی جدید برگرده
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مشت نمونه خروار است در کل سیستم اداری وجود دارد رانتخواری وفامیل بازی سوال اینجاست اگر به جای فروغی فردی بدون بند پ بود اقای عسگری باز حق را مدیر خود میداد که بنظر بنده خیلی بعید بعید است
حمیدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مردم آنقدر گرفتاری دارن که برایشان عادل و قاتل فرقی نداره
سارا
|
Denmark
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خیلی خوب شد که یکی تصمیم میگیره و واقعا در ایران اجرا میکنه... عادل فردوسی پور کاری نداشت مگر جنگ و جدل انداختن بیهوده برخی ها به جان هم... برنامه ساز نبود که دو بهمزن بود.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
رای و نظر ما به چه درد میخوره؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
وقتی به نظر مردم احترام نمی گذارند بهتر است کل مدیران صدا و سیما را عوض کنند و اشخاص مدیر و با لیاقت را جایگزین آنها بکنند تا یاد بگیرند که مردم ولی نعمت آنها هستند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حفظ برنامه 90 به شرط تمکین به قانون و عدم کارهای آنچنانی از جانب عوامل !! و آقای فردوسی پور است!!
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
1- فردوسی پور کارمند رسمی صدا وسیما است و هر کجا که سازمان بخواهد باید خدمت کند2-موقعی که سوءتفاهم پیش آمده برای یار اول توسط خود فردوسی پور رسانه ای شد وسپس با وساطت مدیران صدا وسیما قضیه حل شد لازم نبود فردوسی پور با آن لحن به هنگام گرفتن جایزه صحبت کند و به مدیران خود توهین نماید حتی اگر گلایه داشت میتوانست در محیط اداری مطرح و رفع و رجوع نماید پس برای محبوبیت هم مانند ثروت و.... باید ظرفیت داشت و سرریز نشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آین مورد نشان می دهد که برای صداوسیما رای و نظر مردم در تصمیم‌گیری هایشان نقشی ندارد ! پربیننده ترین برنامه سیما را به دلیلی نامشخص حذف می کنند !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با این قضایایی که درست کردن شبکه 3 سه داره
ناشناس
|
France
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مگر مردم و نظرشان هم اهميتي دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
معلوم است که دارد! هرچه مردم خوششان بیاید حذف میکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نظر مردم برای صدا و سیما اهمیت ندارد
علی
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آیا فردوسی پور هم خطایی داشته؟ کسی از این موضوع تا حالا صحبتی نکرده
ما فقط یکطرفه داریم طرفداری از عادل میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مشکل اصلی در مورد این ستاره مربع ها ست که فردوسی پور نپذیرفته در برنامه اش این کارها رو بکنه
ناشناس
| France |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فردوسی پور که ساکت و فقط مخالفانش به او دارند بدو بیراه و درس اطاعت پذیری از مدیران سیما میدهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فردوسی پور اصلا بیان نداره و بیش از حد خودش پاشو از گلیمش دراز کرده بود هرچند اتقاد خوبه ولی نه تا این حد و اندازه .کلا خوب شد کرکره برنامه 90 پایین کشیده شد من هیچ موقع نمی فهمیدم چی میگه حالا هی بگین دنیای اطلاعات .مثل بنزی که موتور ژیان روش بزارن این همه اطلاعات ولی قدرت بیان صفر
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تو چی میگی . قطعا شما هم نقد بشی یکی مثل فروغی هستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فردوسی پور خیلی هم خوش بیان بود و مسلط ، اما پایش رو رو جاهایی گذاشت که نون یک سری ژن خوب رو آجر کرد . اینو خوب گفتی
کمیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با سلام البته رهبری فرمودند که جوانان اما اول این جوانان باید نزد مدیران مجرب در سمت های پایین مدیریت تجربه اندوزی و به مرور مدیران ارشد شوند نخ اینکه هر جوانی را بیاوریم سمت مدیریتی ارشد بدهیم بگوییم جوان گرایی کرده ایم و به کشور ضرر بزنیم
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
در این زمان وانفسا که این همه شبکه های اجتماعی و ماهواره و.... یک برنامه میلیون ها ایرانی رو پای تلویزیون ایران مینشاند و اینقدر طرفدار و ... چرا باید یک نفر مدیر بی سابقه کار فرهنگی و هنری این تصممیم غلط را بگیرد و ریاست صدا و سیما سکوت کند و ... عقل هم اگر داشته باشند و حفظ خودشان را هم بخواهند باید اینگونه برنامه های مردم پسند ادامه داشته باشد نه اینکه در این بی برنامگی صدا و سیما برنامه 90 حذف شود کدام عقل سلیم این را می پذیرد؟؟؟ اگر یک برنامه جایش بیاید 10 برابر بهتر و جذابتر این کار منطقی بود ولی الان فقط لجبازی مدیر شبکه 3 ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فقط فهمیدیم خواست مردم هیچ ارزشی ندارد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فقط کافیه روند رشد و پیشرفت کاری فروغی و فردوسی پور رو ببینیم که چطوری بدست اومده.اونوقت همه چی مشخص میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
صدا و سیما که متعلق به مردم است و باید در خدمت مردم باشد؛دلایل خود را بابت حذف برنامه نود علام کند؛مردم خود قضاوت کنند!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کدام مردم ؟ مردمی که فقط در ایام خاص مورد توجه قرار می گیرند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
جلوی مردم ایستادن آخر و عاقبت ندارد.
محمد شریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خیلی خوب شد البته اگر عادل خان قبول کنه و بره تو شبکه ماهواره ای همون 90 رو دنبال کنه....اینطوری دیگه لازم نیست هی ماهواه رو تغییر بدیم و بیاییم سمت ماهواره بدر!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
شما که این برنامه خیلی معمولی را از مردم دریغ میکنید میخواهید به مردم تفهیم کنید که اصلا تو عمرتون هرگز برنامه هایی مثل سایر کشورهای پیشرفته را نخواهید دید.
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
رسالت اصلی یک کانال تلویزیونی جذب مخاطب با تولید و پخش برنامه های جذاب است.
حال به نظر شما مدیری که نه تنها برنامه ای پر محتوا و جذابی را به مخاطب خود ارائه نداده بلکه با لجبازی و یکدندگی علیرغم نظر مثبت کارشناسان و متخصصین و بینندگان پرشمار تلویزیونی نسبت به یک برنامه پر طرفدار آن را از کانل حذف می نماید را چه باید نامید؟
حذف برنامه نود و خصوصا تولید کننده و مجری آن فردوسی پور تنها از مدیری بر می آید که برایش نظر مردم و بقای کانال تحت مدیریتش مهم نیست.
ایشان با نظر مردم نیامده و به نظر مردم هم اهمیتی قائل نیست.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کار صدا و سیما به نوعی پشت کردن و توهین به نظر مردم بود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
باید در نظرسنجی های شبکه سه برعکس رای بدهیم تا برنامه های اشغال را تعطیل و برنامهای پرمخاطب حفظ شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نظر من کلا فوتبال رو باید تعطیل کنیم . واقعا ما خودمونو سر کار گذاشتیم . 100000 نفر میرن تواستادیوم بازی کی رو ببینند . تیمی که قدرت حفظ توپ حتی برای بیش از سه پاس رو نداره باید رید توش .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
برادر من برنامه نود برای مردم نون و آب میشه ؟؟؟ بابا ول کنید این حاشیه ها و ... مردم به نون شبشون محتاجن. تابی جون مطالب خیلی مهمتری برای نظر خواهی از مردم وجود داره.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
!!!! حتما دوچرخه سواری بانوان
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تلویزیوین به طور کامل از نظر من تعطیل. مدیا به اندازه کافی هست تا خفت تماشای این صدا و سیمارو نکشیم.
مدیر نالایق یکشبه راه 100 ساله رو رفته بعد به مردم ایران دهن کجیم میکنه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تلویزیوین به طور کامل از نظر من تعطیل. مدیا به اندازه کافی هست تا خفت تماشای این صدا و سیمارو نکشیم.
مدیر نالایق از ناکجا یکشبه راه 100 ساله رو رفته بعد به مردم ایران دهن کجیم میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بپا مدیای زیادی خفه ت نکنه داداش
حمیدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تا عاقل دنبال پل می گشت / دیوانه از آب گذشت!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
پاسخ پرسش اول: تصمیم مسئولین ذیربط صدا و سیما مبنی بر حذف عادل فردوسی پور، تصمیمی نابخردانه و بر مبنای پایمال کردن نظر مردم و دهن کجی به شناخت، شعور و انتخاب مردم و ورزش دوستان بوده است.
پاسخ پرسش دوم: توضیحات ارائه شده از سوی مقامات صدا و سیما بر مبنای آنچه که در بند بالا توضیح داده شده ساخته و پرداخته شده و توضیحاتی فاقد ارزش برای مردم و ورزش دوستان بوده است.
پاسخ پرسش سوم: بهترین تصمیم از سوی مقامات صدا و سیما پشت کردن به رسم دیرینه انحصار طلبی در سازمان صدا و سیما و احترام به نظر و انتخاب مردم بوده است.
پاسخ پرسش چهارم: بهترین تصمیم برای جلب رضایت مخاطبان، احترام گذاشتن و تمکین به نظر آنان است.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اینجا این سوال مطرحه که برنامه ای که طبق نظرسنجی بیشترین مخاطب را داشته و عادل جایزه گرفته و عادل بهترین مجری شده این یعنی چه برنامه باید حذف بشه؟
این نشان میده صدا و سیما اصلا به خواست مردم توجه نمی کنه
صدا و سیمای ایران به نظر من فقط برای شستشوی مغزی است و بس. بیخود نیست می گن صدا و سیمای میلی
رصا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام دوستان عزیز من یکی از دوستان هم همین مسله رو عنوان کرد ک تو این وضعیت سیل چسبیدین ب فردوسی پور من هم ب دوستم گفتم ک مشکل مملکت ما این هست ک کار دست کار بلد نیست مثل همین سیل اخیر باید از قبل فکرشو میکردن ن این ک باران امد و سیل راه انداخت حالا دقیقا شده مثل شبکه 3 ک ی پسر باجناق اقای حداد عادل گذاشتن مدیر شبکه سوم خب کسانی ک دستوری مدیر جای میشن ک فکرشو هم نمیکردن میشه این که برنامه نود ب عنوان بهترین برنامه انتخاب میشه و عوض این ک شبکه 3 اینو افتخار بدونه 2 روز بعد انتخابش برنامه نود تعطیل میکنند این نتیجه مدیران نا کارامد در کل کشور ک برای نظر مردم اصلا اهمیت قایل نیستن
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با سلام٠ بنظر بنده مشكل از آنجا شروع شد كه آقاى فردوسي پور برنامه نود را از يك برنامه صرفا فوتبالى گهگاهى به مسايلى كه هيچگونه ارتباطى با فوتبال نداشت؛ سوق مى داد و مسلما اين موضوع با سياستهاى رسانه ملى سازگارى نداشت٠ بهرحال هر فردى در بيان ديدگاههاى خود آزاد است؛ اما فردى كه بعنوان يك مجرى در رسانه اى ملى فعاليت مى كند؛ بايد رعايت چهارچوبهاى تعيين شده از سوى سازمان را بكند و اگر قصد بيان ديدگاههاى فردى خود را دارد؛ بايد از مجرايى غير از رسانه ملى به بيان ديدگاههاى شخصى خود بپردازد٠
پاسخ ها
ایرانی
| United Kingdom |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
الان این کجای این حذف منطق داشت و درست بود میسپرمت به تعداد منفی ها و نظر مردم درسته هر کسی بیان دیدگاهش آزاده به شرطی که درست باشه مثلا تو آزادی حرف بزنی ولی منطقی و درست بودن حرفت رو مردم تشخیص میدن و مردم خیلی بیرحم هستن
tt
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چرا عادل نمیخند ؟؟
باید چقدر به قومیت ها توهین کرد
حاج احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مدیر شبکه سه داره زمینه رو برای ریاست بر سازمان صدا و سیما آماده میکنه!!!! برنامه نود رو همه دیدن و می شناسن. این شهرت برنامه نود فرصت مناسبی بود که یک مدیر جوان بتونه از این طریق خودشو رو سر زبون ها بندازه و معروف کنه! رسانه ها هم کلی به دامن زدن به این جریان کمک کردن!!!! به نظر من یکی از انگیزه های مهم این جریان می تونه زمینه سازی برای ریاست بر صدا و سیما باشه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
موافقم
هوشیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فردوسی پور دیگه فردوسی پور بیست سال پیش نبود؛ از حمایت مردم از برنامه نود به نفع خودش سواستفاده میکرد. و با استفاده از قدرت رسانه نظرات خودش رو به جامعه القا میکرد.
برومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مخالف برکناری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
قرار نیست همه کس در مورد همه چیز نظر بدهد.
داور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حذف عادل دستوری از بالا بود، بالاتر از صدا و سیما ، فروغی بیچاره فدا شد! اگر اینطور نباشه برنامه نود و عادل در شبکه ای غیر از 3 که فروغی رئیسشه پخش میشه...
ناشناس
|
France
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مگر نطرات مردم برای سیما اهمیتی هم دارد؟
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل تحصیل کرده و مدرس شریف باید کار ثابت خود راد انشگاه و هیات علمی میکرد کار دوم را می رفت سیما این جوان نخبه برای این سیما خیلی خیلی به هم نمایند
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
يكجوري بگو ما هم بفهميم
ایرانی
| United Kingdom |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اصولا کسی نخبه نمیشه که تدریس کنه بلکه باید در جهت تغییر و بیشرفت کشور تلاش کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
لطفا یکی این جمله رو واسم ترجمه کنه
ناشناس
|
France
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نخبه کشی..رابطه سالاری..فردوسی پور سرمایه رسانه است. بفهمند که مردم از این رفتارشان عصبانی و سرخورده شدن در رفتار خود تجدید نظر کنند
ناشناس
|
France
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نخبه کشی..رابطه سالاری..فردوسی پور سرمایه رسانه است. بفهمند که مردم از این رفتارشان عصبانی و سرخورده شدن در رفتار خود تجدید نظر کنند
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یکی می مرد از درد نداری / بهش گفتن چرا زردک نداری؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
متاسفم برای صدا سیما که با پارتی مدیران خود را انتخاب می کند. خود این آقای به اصطلاح مدیر شبکه 3 اگر از نزدیکان یکی از مسولین نبود باز هم اجازه این همه توهین به شعور و سلیقه مردم را میدادند. آقای فردوسی پور فردی با سواد و کار بلد است . برنامه ایشان هم طبق همه نظرسنجیها همیشه بهترین بوده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بیش از نود درصد مردم مخالف هستند در نظر داشته باشید صدا و سیما یک تلویزیون خصوصی نیست و با پول مردم اداره میشود پس نمی تواند نسبت به نظر مردم بی تفاوت باشد
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مديرو دك كنن بره عادل برگرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بهترین کاری که فروغی انجام داد همین برخورد وکنار گذاشتن فردوسی پور بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حذف برنامه ای که این همه طرفدار دارد کار غیر منطقی می باشد همانطور که نصب آقای فروغی در مدیریت شبکه 3 سیما کار غیر منطقی و مبتنی برروابط بود
جای بسی سوال است که آقای عسگری مدیریت سازمان صدا و سیما به خاطر نقد وزیر کشور(یک نفر) طی نامه ای درخواست توبیح کلیه مدیران مرتبط با برنامه دور همی را داشتند
ولی برنامه نود که پرمخاطب ترین برنامه صدا و سیما می باشد و اکثر اقشار(میلیونها نفر) از آن دفاع می کنند را هیچ کاری بابت ادامه برنامه انجام نمی دهند
شایان ذکراست این گونه موارد در کشور ما مبتنی برروایط می باشد نه لیاقت و شایستگی
شاید اکر برنامه دور همی را توبیخ نمی کرد بودجه سازمان متبوعش با مشکل روبرو می شد و اگر برنامه نود را دستور ادامه دادن می داد پست مدیریتی خودش با مشکل روبرو می شد.
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
برنامه 90 برنامه پرمخاطبی بود که تونسته بود حداقل مردم یک کم از پای ماهواره ها بکشونه پای تلویزیون که واقعا به درد نخور شده حیف این همه وقت نیست که برنامه های قمار بازی ستاره ها صرف بشه که اپیدمی داخل همه ی شبکه ها هم هست واقعا این چه تلویزیونی ملی هست که حتی با معیارهای مذهبی ما هم نمیخونه بنظرم کلا باید مدیر این سازمان بردارند بخاطر ضعف های شدیدی که داره یک متولد 67 اورده اند گذاشتن مدیر شبکه سه منم 67 هستم چرا هنوز بیکارم اخه راهش به هم سن وسال های این اقا که پسر باجناق حداد عادل بگن ، اون از برخورد قهر امیز با مدیری بدلیل گفتن واقعیت و این از عادل اخه رفتارهای این سازمان باعث این شده مردم برن سراغ ماهواره
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یعنی چه به مخاطب چه ربطی دارد که راضی باشد یا نباشد رسالت صدا و سیما راضی نگه داشتن مسئولین محترم است آقای فردوسی پور برو کشکت را بساب این برنامه ای که شما می ساختید می دانید چقدر در مصرف برق موثر بوده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
احترام به نظر مردم در همه‌ی امور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تو یک جایی را بگو که به نظر مردم ارزش و احترام میذارن تا صدا و سیمای میلی که اسمش هم روشه دومیش باشه
علایی فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مملکتی که معطل افراد خاص شده ، مگر قحطی افراد داریم این همه ادم خود شیفته
مش فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آقازاده دو مدل داریم:
یه سری آقازاده هایی که دستشون رو میشه
یه سری آقازاده هایی که وقتی دیدند دست یه عده رو شده، محتاط میشن و جوری "پشت صحنه گردانی" می کنند که احدی متوجه نشه حتی باباهاشون!

کل مدیریت های کلان و جزئی سازمان صدا و سیما شده فامیلی و دوست و دوست بازی. کاری به خوب و بد بودن فردوسی پور ندارم.
لطفا در این سازمان فقط یه آمار بگیرید ببینید کی با کی نسبت داره، کی با کی همکلاس بوده؟ کی می خواد کی چهره بشه؟ کی از کی خوشش میاد؟
جالبتر از همه...
آزادی عمل آقای مدیر شبکه 3 است که احدالناسی بهش کار نداره! ظاهرا ایشان برش بیشتری از معاون سیما و رئیس سازمان دارند...
محمد رحمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اقدام مدیر جوان شبکه سه سیما مصداق بارز وتبلور بی اهمیت بودن نظر مردم برای مسئولین وحاکمیت مدیریت سلیقه ای که همه مشکلات امروز جامعه به این امر برمی گردد است . عادل فردوسی پور مظهر نوآوری و خلاقیت دربرنامه سازی در زمانی که خلا چنین برنامه هایی در صدا و سیما وجود داشت وسلامت و حفظ استقلال و تعادل در رویه ودوری از اعمال سلیقه شخصی وافراد خاص بود.او تابع جریانات وجهت وزش باد نبود.لذا در شرایطی که مصالح فوتبال را در خطر دید به مسئولین در هر جایگاه و طیف سیاسی تاخت و به تبیین زوایا و ابعاد تصمیمات سلیقه ای مسئولین برای مردم پرداخت ولذا سلامتش و عدم وابستگیش حسن اعتماد مردم را در بیش از بیست سال به همراه داشت.اعتمادبا کپی سازی از برنامه های آنطرف آبی بدست نمی آید.اعتمادی که با جایزه و زرق وبرق ایجاد شود بیست سال دوام نمی آورد. با دروغ نمی توان ضعور مردم را به سخره گرفت .خورشید زیر ابر نمی ماند حتی اگر بواسطه داشتن تریبون بتوان تعداد آرای مردمی را وارونه نشان داد از آنجا که خدا با حق است تعفن دروغ بر ملا می شود. عادل اگر فعل سلطان به سلامت باشد را خوب صرف کرده بود بیست سال در صدا و سیما دوام نمی آورد که امروز مغضوب واقع می شد وپیش از این با عدم اقبال عمومی از صفحه تلوزیون محو شده بود.
ای کاش صدا و سیمای جمهوری اسلامی نبود که این رفتار های غیر حرفه ای افراد برخوردار از رانت نسبت با از ما بهتران به حساب کل نظام نوشته نمی شد.
ای کاش
شیرازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فارغ از تمامی بحث ها، به نظر من باید برنامه ای ترتیب میدادن تا عادل بتواند به عنوان مجری و تهیه کننده ی برنامه نود از مردم خداحافظی کند نه اینکه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
رو در روي مردم ايستادن ، كار دست گروه خاص خواهد داد .
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ما فردوسی پور را دوست داشتیم ولی مگر اهمیتی هم دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فوتبال برای مردمی که نان شب ندارن شرعا عرفا خدایی پیغمبری حرام اندر حرام اندر حرامه باید مثل هند تعطیل بشه مردم راحت شن خلاص قرمزته آبیته یعنی چه درشو تخته کنین خلاص
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
جناب فروغی به جای این برنامه پربیننده یک برنامه ای بذارین و خودتون سخنرانی کرده و ما را ارشاد فرمایید که به ورزش علاقه نداشته باشیم
فرزاد شهر ری
|
Netherlands
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فروسی پور و برنامه اش چه کمکی به پیشرفت فوتبال ایران کرده است؟ جواب این سوال می تواند برای همه کمک کننده باشد .برنامه وی را ارزیابی کنید. برنامه 90 برنامه است که بر حاشیه سازی و دروغ پراکنی استوار است جستجوی موارد غیر مهم و حاشیه ای و جعل واقعیت از شگردهای این برنامه است وی با طرفداری از یک تیم خاص زمینه گسترش و ترویج تبعیض در فوتبال ایران را گسترش داده است . از زمان برنامه ایشان اخلاق حرفه ای در فوتبال کمرنگ شده و جایش را به تزویر و دروغ داده است . وی با بزرگنمایی اختلاف بین تیمها به گسترش دشمنی بین شهرها سبب شده است.

برنامه وی بودجه های کلان گرفته و با انحصار رسانه ای به تقویت تکصدایی و اشاعه لمپنیسم در فوتبال ایران دامن زده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اصلا مگه نظر مردم مهم هست؟؟؟ اگر مهم بود که کلا برنامه نود حذف نمیکردن، مگه مردم تو نظر سنجی خود صدا و سیما بهش رای ندادن؟؟؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
1- تصميم بسيار اشتباه . با وجود حجم گسنرده شبيحخون فرهنگي واقعا جاي تاسف است ما بايد از همه پتانسيل خود براي مبارزه بر عليه استكبار استفاده نماييم اين چه تصميم نابخردانه اي است!!! يك برنامه اي كه اين همه جوان را حداقل براي ساعاتي از ديدن شبكه هاي مزخرف ماهواره اي جدا مي كند را خودمان با دست خودمان نابود كرديم اين اوج بي هنري است!!!!
تنها چيزي كه مي توان فهميد اين است كه مدير شبكه 3 عوض شده!!!
2- توضيحات كافي نيست
3-فورا برنامه 90 به انتن بازگردد
شیروانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
همه می دانند صدا و سیما میلی است نه ملی. برنامه نود خوب یا بد باشد نظر مردم اصلا مهم نیست بلکه روابط باندی و جناحی و میل مبارک مدیران مهم است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل جایکزین ندارد .ریس شبکه باید برکنارشود
مجتبی صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ملت شریف ایران و عادل خال فردوسی پور سلام
بنظر من باید در همه ورزشگاه ها از ورود دوربین صدا و سیما ممانعت کنن
پشت در فدراسیون فوتبال و صدا و سیما تجمع کنند
در ورزشگاه ها شعار بازگشت عادل رو سر بدهند
این یک مطالبه مردمی باشه

تصمیمگیری در موضوع برنامه نود چند وجهی است و باید چند نهاد و سازمان دخیل باشند ، صدا و سیما نمی تواند راسا تصمیم گیرنده باشد.

محبوبیت عادل حاصل ۲۰ سال شب بیداریهاست ، یک شبه بدست نیومده که یک شبه از دست بره

زنده باد ملت فهیم ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حداد وفروغي و عادل در برنامهاي رودرو نظرراتشان را بگن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
برنامه نودبسیارعالی بود حیف....
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کار مدیر شبکه سه اشتباه و کج سلیقگی
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فروغی =ژن خوب= پسرباجناق حدادعادل
فروغی یک جوان کم سن و سال که بواسطه ارتباطات و بدون هیچ گونه سابقه تلویزیونی از خارج از صداوسیما آمده و یک شبه شده مدیر شبکه سه
خودتان قضاوت کنید که چه اتفاقاتی برای این شبکه میفته، دقیقا مثل انتصاب اقوام آقای عراقچی به سمت معاون ارزی وقت بانک مرکزی که الان خودتون میدونید کجاست.
منصور مدنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بحث حذف برنامه نودومجری خوب ان نیست موضوع ان که صداوسیما برای مخاطب ارزشی قایل نیست
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
وقتی انقدر جهت دار راجع به تراکتور و طرفداراش برنامه میساخت و حق کشی میکرد حقشه که همین رفتارها باهاش بشه، من که دلم خنک شد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عموجون کی براش رای مردم مهمه؟؟؟
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
در این کشور نه فقط صدا و سیما بلکه هیچ ارگانی به نظر مردم احترام نمی گذارند حیف پول بی زبانی که از جیب مروم به صدا وسیمای حزبی به اسم ملی اختصاص می دهند وخرج برنامه های بی محتوا واعصاب خرد کن می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
زنده باد عادل فردوسیب پور
جام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نظر بدیم که چی بشه . مگه نظر مردم اهمیتی داره ؟ درست قبل از این اتفاق مردم نظرشون رو داده بودن . چی شد ؟
وقتی یه نفر شبکه سه رو ارث باباش میدونه مردم چیکارن ؟
م.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اگر قرار بود برای حرف مردم ارزش قائل باشن باید به نظرشون احترام قائل بشن....
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بهر دلیلی که کنار گذاشته شده باید روی نیامدنش دیگر کوتاه نباید امد مگر می شود انتخاب یک مجری را از اختیارات مدیر یک شبکه سلب نمود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یک برخورد شخصی و هماهنگ شده از بالاتر! این سرنوشت همه ی کسانی است که می خواهند شفاف و بی رو دربایستی و به دور از جناه بازی کار کنند. عادل فردوسی پور تقریبا اینجوری در 90 کار می کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
این همه گرفتاری داریم. سرگرم یک موضوع دست چندم شدیم. به نظرم به عمد اولویتها داره جابجا میشه. حالا نود باشه یا نباشه فرقی هم مگه می کنه. برید به فکر رفع مشکلات مردم باشید. خیانت هم حدی داره.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نظر من عادل به همراه برنامه نود باید به شبکه 3 برگرده ، البته باید روحیه کار سازمانی و تبعیت از قوانین سازمانی را در خود تقویت کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
وقتی اولین جرقه اختلاف عادل با شبکه سه سر عدم اجازه برای رسیدگی به تبانی لیگ ۱ باشه شما تا تهش برید چقدر ادم مفسد خوشحال شدن و فشار اوردن برای حذف عادل...کسایی که منفعتشون به عدم شفاف سازی بود
زیارتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام
برنامه یکی از برنامه های خوب شبکه سه بود.بچگی آقای فروغی باعث تعطیلی این برنامه مردمی شد بنابراین فروغی بایستی برداشته شود و برنامه نود دوباره فعالیت خود را ادامه دهد
حمید
|
France
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با سلام متاسفانه ما در ایران عادت داریم نقاط قوت خود را با بی خردی تبدیل به نقاط ضعف کنیم. بنظر در این مورد غرور و تکبر مدیر جوان بر عقل و منطق چیره شد.
حامدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام....مصداق بارز دیکتاتوری و اینکه مسیر حرکت مردم ۱۸۰ درجه با مسیر حرکتی مسئولین تفاوت دارد....۱۸۰ درجه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نظر بنده ما جنبه انتقاد رو نداریم و اگر کسی منتقد باشه به جای اینکه به فال نیک بگیریم برخورد میکنیم.به نظر بنده برنامه نود با وجود نقص هایی که هر برنامه و هر شخصی دارد در کل مفید بوده است.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بایستی به خواست و نظر مردم احترام گذاشته میشود و برنامه نود حذف نمیشد
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
متاسفانه مسئولین ما کلاً و الالخصوص مسئولین صدا و سیما از افرادی که سئوال میکنند و منتظر پاسخگویی آنها هستند اصلاً خوششان نمی آید، بهمین دلیل عادل باید میرفت. صدا و سیمای ما هرگز ملی نبوده و فقط میلی است و تمایل به گروه خواص دارد و این اصل دمکراتیک را از بین برده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اونوقت میگید مملکت تو سراشیبی قرار گرفته خوب معلومه بایه همچین مدیر و تصمیم مدیریتی اشتباه چه بلایی سر مون میاد. به نظر من باید به جای عادل مدیر شبکه سه عوض بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یه برنامه دلچسب داشتیم که اونهم حذف کردند واقعا عادل فردوسی پور مجری توانا و ارزشمند و مسلط بود و سعی میکرد که عدالت در ورزش فوتبال دیده بشه که متاسفانه حذف شد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تا زماني كه ملاك انتخاب مديران هر ارگاني در اين مملك تدين باشه نه تخصص عاقبت هيمن ملقمه اي ميشه كه الان مشاهده مي كنيد.
خداکرم خدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
لیاقت ، پاکی ، حرفه ای گری فردوسی پور ثابت شده است و یکی از سرمایه های ایران زمین است و به یقین ادامه این برنامه به نفع تمامی ملت ایران است ولی صد حیف از نتیجه تصمیمات افراد نا کارآمد ، رانتی ، آقازاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مگه كسي هنوز تلويزيون ايران رو نگاه ميكنه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
موافق عادل هستم
محمود ترکمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بنظرم باید آن دسته از برنامه های صداوسیما که با اقبال و استقبال گسترده مردمی برخوردارند از قبیل 90 همگی باید تعطیل شوند.اینکار باعث استفاده بهینه مردم از زمان خود شده و وقت شان را بیهوده پای تلویزیون تلف نخواهند کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بهترین انتخاب بعد از انقلاب بستن برنامه نود بود
فوتبال به جز فساد در مملکت هیچ ره آوردی ندارد
محمدحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بابا دیگه کی نود نگاه می کرد آخه؟
مردم مشکلات بزرگتری دارن.یه زمانی از درد بی برنامه بودن صدا و سیما این نود خودشو جا کرد.الآن واقعا برنامه ی به درد نخوری بود.
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام
چطور آقای فردوسی پور مجری خوب و کارمند توانای خودش رو میثاقیان رو می تونه عوض کنه ولی شبکه سه نمی تونه مجری برنامه اش رو عوض کن
به قول خداد عزیز پشت در صدا و سیما صف کشیدند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حذف برنامه 90نشون داد که هر اتفاقی پشت پرده فوتبال رخ میداددست همین حضرات توی این پولشویی بود که عادل فردوسی پور داشت رو میکرد که نذاشتند به وقتش همه رسوا میشند به ریش نیست مدیر شبکه 3 به ریشست ....
ايرانى باغيرت
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هيچ توجيهى براى اين تصميم وجود نداره به جز حسادت به برند عادل. لطفا به شعور مردم بيشتر از اين توهين نكنين و از آوردن ادمهاى دست دوم و سوم مثل ميثاقى جدا خوددارى كنين.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چنان پرسیدیند نظر مردم، نظر مردم مگر برای اینها مهمه
ابوذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فکر نمیکنم اخراج عادل دست مدیر شبکه باشه (اصا عددی نیست)عادل چیزهایی دونست که نباید می دونست دستور از جاییی دیگست خودتونم اذیت نکنین اصا عددی نیستیم
سیامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل را چشم در انتظاریم
به آن هنگام که در شاخ تلاشش
فروغی را نماند فروغی
میزان رای ملت است
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
واقعا جای تاسف داره این قبیل کارها سالها زحمت کشیده می شه تا یه برنامه محبوب بشه
غریبه
|
-
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
صدا و سیمای میلی با این حرکتش و در مخالفت با نظر اکثریت مردم شریف ایران نشان داد که دمکراسی کاملا در این سازمان و در ایران حاکم میباشد. باید ملتهای دیگر از این دمکراسی ایرانی و تصمیمات سلیقه ای مدیران محترم صدا و سیمای میلی درس بگیرند و به آن عمل کنند. ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
* نظرتان درباره تصمیم مدیریت شبکه سه راجع به سرنوشت برنامه نود چیست؟
پاسخ : قطعا تصمیم اشتباهی است ولی با توجه به محبوبیت فراوان برنامه نود و شخص فردوسی پور ، مطمئنا مدیر شبکه سه بدون هماهنگی با نهادهای قدرت این کار رو نمیتونست بکنه . همون نهادهای قدرتی که این شخص بی تجربه رو مدیر شبکه سه قرار دادن ، قطعا چنین تصمیماتی رو هم بهش دیکته میکنن !!! والا عقل میگه که یک برنامه پربیننده تشویق و حفظ بشه نه اینکه حذف بشه !!! نمونه ای روشن از برخوردها با قضایا ...

* هرچند مدیران شبکه سه درباره چرایی این تصمیم توضیح زیادی نداده اند، آیا همین توضیحات هم برای شما قانع کننده بود؟
پاسخ : بهیچوجه ... توضیحات خنده دار و صرفا سفسطه بود !!! مدیری که از محبوبیت هریک از افراد تیم خودش وحشت داره لذا افراد نباید از یک حدی بیشتر محبوب بشن یا رشد کنن ....

* به نظر شما، بهترین تصمیم در این مجادله پیش آمده برای برنامه نود چه می‌توانست باشد؟ چه تصمیمی می شد گرفت که رضایت مخاطب جلب شود؟
پاسخ : برکناری فروغی ، مدیر بی تجربه و بی کفایت + پشتیبانی قرص و محکم از برنامه های پرمخاطب از جمله نود . البته اگه واقعا میخوان با برنامه های ماهواره ای مقابله کنن ، والا اگه صرفا باز هم در این وادی شعار میدن که تکلیف روشنه !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به نظر من رییس سازمان صدا و سیما و مدیران شبکه بایستی برکنار بشه نه اینکه برنامه ای که این همه مخاطب داره و واقعیت های فوتیالی را منعکس می کنه تعطیل بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فردوسی پور فقط یک مجری بود نباید هر مجری دچار این توهم بشه که به خودی خود کسی شده و برای رسانه و حتی مملکت می تونه خط بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
fiبه نظرم باید از آقای فروغی و اونهائی کهع این سمت را بهش دادند و تسهیل کردند قدردانی بشه و اصلا ایشون بشه رئیس صدا و سیما
احد
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اینکه یک مدیر نخواد بافرد بخصوصی کار کنه امری طبیعی هست، اما اینکه مدیری تصمیم به ریشه کن کردن فردی بهمراه برنامه مورد علاقه مردم بدون دلیل بکنه نشانه ضعف شدید اون مدیر ودیکتار بودن اون هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حذف یک برنامه پربیننده اشتباهی بزرگ بودالبته صداوسیمای میلی بهترازاین نمیشه اونوقت میگن چرامردم سراغ ماهواره میرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نتایج چنین نظرخواهی هایی قابل تعمیم به کل جامعه نیست. فقط گروه خاصی در چنین مواردی شرکت میکنن.
اکثریت جامعه در قیمت پیاز، سیب زمینی و گوجه موندن و حاضر نیستن که لحظه ای به فوتبال فکر کنن، چه برسه به عادل و نود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هزینه صدا و سیما و حقوق مدیرانش از جیب مردم تامین می شود پس عقل حکم میکند که باید نظر اکثریت مردم تامین شود ولو اینکه مخالف نظرشان باشد،به نظر من عادل با توجه به تخصصی که داره باید علاوه بر اجرای برنامه 90،مدیر شبکه 3باشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عادل براي صدا وسيما خيلي بزرگ است مجموعه كوچك شده وآدمهاي بزرگ در جاي كوچك كار كنند ضايع مي شوند در مدرسه دانش آموز به بلوغ رسيده وبا تلاش خود حالا آن مدرسه در سطح پاييني قرار گرفته وكار كردن با شعور بالا در آن سخت شده است .مديران متوسط حضور كاركنان با شعور بالا در محيط كار را بر نمي تابند .
محسن منصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
صدا و سیمای ضد مردمی کی به حرف مردم احترام گذاشت که اینبار دومش باشه اصولا هر کاری دلشون بخواد به نام مردم به کام بعضی اقایان صورت میدهند این برنامه هم به خاطر اقازاده ای که با رانت اقای خاص یهو از در تو نیومده شد مدیر چیزی بیشتر از این ازش نباید انتظار داشت سر لجبازی های بچه گانش صدا سیما رو راحت به باد فنا میده مگر کم هستن از این اقا زاده های بی لیاقتی که با رانت ‍پدر وارد سیستم شدن و حق ادم های باسواد رو خوردن نود در واقع اونجایی که قرار داشت دل مردم بود ایشان شعورش حتی نرسید که اگر با عادل و 90 چنین برخوردی بشه اینطوری زوم میکنن روش و عملکرد مزخرفش میره سوال یکی نیست ازش بپرسه اگر اون شبکه دولتی نبود و قرار بود فقط حقوق و مزایای کارکنان شبکه رو بپردازی و بیننده هات برات مهم بودن ایا بازم چنین ریسکی میکردی مطمئنا نمیکردی چون از جیب مردم تصمیم میگیری و هزینش رو ما میپردازیم شجاع تشریف داری و با خواسته ملت در میوفتید پول در بیاد بیاد نیادم دولت هست دیگه جیب ملتم هست شیرجه زدین توش راحت باشین کلا این مسائل در این مملکت کلا عادیه ولی چون عادل و برنامش تو دید بود اینطوری ترکید و ملت رو عصبانی کرده و این سوال رو پیش اروده .. به هر حال نظر من اینه
ما امثال مدیر جوان و نالایق شبکه سه در این ممکلت کم نداریم که روزانه حق 100 ها عادل رو زیر پاهاشون له میکنن عادل نماد یک ملته
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
احمدی نژاد هم روز اول که اومد سر کار، سازمان برنامه و بودجه رو منحل کرد. بعدش هم دیدید که چه شد.
فوتبالی نیستم ، اما به احترام بخش زیادی از هم میهنانم که فوتبال دوست دارند این حرکت رو تقبیح میکنم و البته گذشته از تخصص در فوتبال میزان سواد و شعور و اعتبار آقای فردوسی پور رو نمیتونم منکر بشم و در هر حال شخصیت دوست داشتنی و البته قابل اعتمادی هست. مطمعنا در هر مقام و پستی میشه روش حساب کرد. مثل آقای دایی که انسانیت و شرافت و صداقتش جدای از فوتبالش دیده میشه و برای من هم قابل احترام و عزیز هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فروغی فروغی فروغی فروغی فروغی دلاور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
باید مدیر شبکه سه برکنار بشه.مسلما در هیچ سیستمی مدیر بیسواد تحمل زیر دست با سواد تر از خودش رو نداره .بر اساس کدام شایستگی در این جایگاه نشسته؟ اینهه جوان تحصیلکرده و متخصص داریم که بدون استفاده از رانت و پارتی دارای سواد بالا هستن و دل و جونشون برای مملکتشون میدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هزار بار و تمام وجودم، متأسفم، متأسفم و متأسفم برای وضعیتی که در آن زندگی می‌کنیم. بهترین‌ها رو به این راحتی کنار می‌زنیم. شادمانی رو از مردم می‌گیریم. راه دلخوشی‌های کوچیک رو سد می‌کنیم. اینجا چیزی که قربانی میشه، افراد نیستن بلکه، روح زندگی است. متاسفم.....