بازدید 3535

آغاز پذیرش دانشجو دکتری دانشگاه علم و صنعت

کد خبر: ۸۹۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 09 April 2019

ثبت نام اولیه پذیرش دانشجو بدون آزمون استعداد های درخشان دانشگاه علم و صنعت ایران در مقطع دکتری سال تحصیلی 99-98 از امروز تا 10 اردیبهشت صرفاً به صورت غیرحضوری از طریق سامانه گلستان آغاز شد.

به گزارش فارس، به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران ، ثبت نام اولیه پذیرش دانشجو بدون آزمون استعداد های درخشان دانشگاه علم و صنعت ایران در مقطع دکتری سال تحصیلی 99-98 از امروز تا 10 اردیبهشت صرفاً به صورت غیرحضوری از طریق سامانه گلستان آغاز شد.

براساس این گزارش ، دانشگاه علم و صنعت ایران درخواست دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان سال 98-99 را در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ( آیین نامه ی استعدادهای درخشان مورخ 18-16 تیرماه سال 93 و ابلاغیه 16 اسفند سال 96) و مصوبه ستاد ممتازین دوره دکتری دانشگاه، در رشته‏ و گرایش های اعلام شده، مورد بررسی قرار می ‏دهد.

لازم به ذکر است ، متقاضیان ‏باید ثبت ‏نام اولیه خود را از امروز تا 10 اردیبهشت سال جاری صرفاً به صورت غیرحضوری از طریق سامانه گلستان به آدرس:https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی