بازدید 5771
۲

شفیع: پدرم قربانی تشخیص اشتباه پزشکان شد

کد خبر: ۸۹۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 08 April 2019

فرزند بهرام شفیع با انتقاد شدید از جامعه پزشکی اعلام داشت در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن علیه آنها دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سال گذشته جامعه ورزش، بهرام شفیع یکی از پیشکسوتان عرصه تهیه و اجرای برنامه‌های ورزشی را به دلیل بیماری از دست داد. این خبر در واقع همه را غافلگیر کرد چرا که بهرام شفعیع خودش تا آخرین روز به اجرای برنامه ورزش و مردم قدیمی‌ترین برنامه ورزشی صدا و سیما پرداخته بود و به همین جهت هیچ کسی تصور چنین خبری را نداشت.

اخیرا صحبت‌هایی مطرح شده است مبنی بر اینکه بهرام شفیع در اثر تشخیص اشتباه پزشکان از دنیا رفته است و فرزند او امیر اقبال در همین خصوص اظهار داشت: «در نهایت تاسف باید بگویم که ما برای تشخیص کسالت بابا او را پیش سه پزشک متخصص بردیم و دو پزشک اولی هر دو علت بیماری بابا را سرماخوردگی تشخیص دادند و دکتر سومی هم علاوه بر سرما خوردگی ضعف اعصاب را دلیل بیماری پدرم عنوان کرد. در نهایت تعجب هر سه نفر هم موبایل خودشان را خاموش کرده اند و هنوز نتوانستم به هیچکدام دسترسی پیدا کنم. اما این را فقط بگویم اگر تا به حال هیچ عکس العملی خاصی نشان ندادم صرفا بخاطر خوابی بود که در همان روز‌های اول فوت بابا دیدم که در آن خواب بابا با همین سه دکتر دور یک میز شام نشسته بودند و همین باعث شد که تا حالا صبر کنم.»

Image result for ‫پسر بهرام شفیع‬‎

وی در ادامه افزود: «تمام این تشخیص اشتباه درحالی رخ داده است که همه پرونده‌های پزشکی پدرم در همان بیمارستان موجود بوده است و اقلا یک کدام از این سه نفر تجویز گرفتن یک نوار قلبی ساده را به پدرم ندادند در حالی که اگر هر کدام از آن‌ها یک نوار قلبی را به ما توصیه کرده بودند، الان پدرم در کنار ما بود و به هیچ ترتیبی نمی‌توانم این موضوع را هضم کنم.»

وی با اشاره با عدم کفایت این پزشکان اضافه کرد: «من واقعا نمی‌دانم چرا باید سطح سواد پزشکان تا این درجه پایین باشد و جان مردم را به همین راحتی در دستشان می‌گیرند و آخرش هم می‌گویند بیمه مسئله را حل می‌کند و به نظرم این نهایت بی انصافی است. همین چند ماه پیش بود که علت فوت عباس کیارستمی تشخیص اشتباه پزشکان بود و این تازه اخباری است که درج پیدا می‌کند وگرنه خدا می‌داند که چه اجحافی در حق مردم می‌شود.»

امیراقبال با اضافه کردن این مطلب خاطرنشان کرد: «اگر خاطرتان باشد پدر من از دو جناح تحت فشار بود یکی بابت قانون بازنشستگان و دومی همین مسائلی از همین دست که بر عادل روا داشتند و پدرم را تحت فشار قرار داده بودند، ولی بابا هرگز لام تا کام هیچ اعتراضی نداشت، اما اگر قرار باشد حرفی زده شود، من حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت. ولی حیف که همه آن‌ها به هدف شان که همان محو کردن پدرم بود رسیدند.»

او درباره تعطیلی برنامه نود هم اظهار نظر کرد و اعتقاد داشت: «فردوسی پور که از بیرون نیامده است، همین کسی است که خود شما به او بال و پر داده اید و همچنین محمدحسین میثاقی را خود فردوسی پور معرفی کرده است. واقعا از این موضوع بسیار ناراحتم و اعتقاد دارم کار نباید به اینجا می‌کشید. این کار درست مشابه همان کاری است که در این چند ماه پیش در مورد برنامه ورزش و مردم کردند و این هم یکی از همان موضوعاتی است که مطمئن باشید بطور ویژه درباره کاری که مجریان این برنامه کردند من صحبت خواهم کرد. فقط منتظرم تا ببینم صدایی از خودشان بالاخره در می‌آید یا خیر. اما در نهایت فقط خوشحالم که بابا ایستاده از این دنیا رفت و دستش را جلوی هیچ کسی دراز نکرد و همین امر برایم از هر چیزی مهم‌تر است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خداوند رحمت کند پدرتان را..
ظاهرا تو این مملکت هیچ فرد مشهوری به مرگ طبیعی فوت نمیکنه،همه با اشتباه پزشکی میمیرن مگه اینکه خلافش ثابت بشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل