بازدید 2170

آخرین مهلت طراحی پوستر هفته سراهای دانشجویی

کد خبر: ۸۹۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 08 April 2019

مهلت ارسال آثار به مسابقه دانشجویی «طراحی پوستر هفته سراهای دانشجویی سال ۹۸» صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، فردا ۲۰ فروردین به اتمام می رسد.

به گزارش مهر، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در راستای بهره‌گیری از ظرفیت هنری دانشجویان و مشارکت هرچه بیشتر آنها در حوزه امور دانشجویی «طراحی پوستر هفته سراهای دانشجویی سال ۹۸» را با اعلام فراخوان عمومی و از طریق مسابقه به دانشجویان واگذار کرد.

دانشجویانی که علاقمند به شرکت در این مسابقه هستند تا فردا ۲۰ فروردین ۹۸ فرصت دارند آثار خود را به آدرس khabgah.refah@gmail.com ارسال کنند.

شرکت برای تمامی دانشجویان آزاد است، هر دانشجو می‌تواند حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند. آثار باید در ابعاد ۷۰ در ۵۰ و با کیفیت dpi ۳۰۰ و در قالب jpg ارسال شود.

چنانچه طرح پیشنهادی از منابع یا تصاویر خاصی الهام و یا استخراج شده باشد در این خصوص توضیح کامل ارائه شود.

در تمام آثار باید متن «هفته سراهای دانشجویی گرامی باد هفتم الی سیزدهم اردیبهشت ۹۸» قید شود. سایر اطلاعات پوستر پس از تأیید نهایی آن اضافه خواهد شد.

صندوق رفاه دانشجویان از اثر منتخب در تابلوهای دانشگاه‌ها و سراهای دانشجویی سراسر کشور استفاده می‌کند و تقاضای حضور در مسابقه به منزله قبول شرایط فوق از سوی هنرمند خواهد بود.

به اثر منتخب مبلغ ۲۰ میلیون ریال به عنوان جایزه تعلق خواهد گرفت و لوح افتخار توسط صندوق رفاه دانشجویان به هنرمند اهدا می‌شود. به دو نفر بعدی ضمن اهدا لوح تقدیر جوایزی به رسم یادبود تقدیم می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار