بازدید 2785

بازگشایی اکثر مدارس گلستان به جز آق‌قلا و گمیشان

کد خبر: ۸۸۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 06 April 2019

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از آسیب‌دیدگی ۳۰۸ مدرسه بر اثر سیلاب خبر داد و گفت: اکثر مدارس استان به جز آق‌قلا و گمیشان بازگشایی شد.

به گزارش میزان، احسان گوهری در خصوص وضعیت بازگشایی مدارس در استان گلستان اظهار کرد: در سال اخیر ۳۰۸ مدرسه بر اثر سیلاب آسیب دید و حدود ۶۰ مدرسه زیر آب رفته بود که مشکلات زیادی داشتیم خوشبختانه با تدابیر مسوولان و آموزش و پرورش اکثر مدارس بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: به همت مسوولان هشت مدرسه که در گنبدکاووس بر اثر سیل زیر آب رفته بود اکنون آماده برای حضور دانش‌آموزان است، مدرسه ابتدایی جنوب شهرستان گنبدکاووس که سیل بالای یک متر و نیم داخل مدرسه رفته بود اکنون همه دانش آموزان در سر کلاس حاضر شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: با توجه به وجود مشکلات، وضعیت اجتماعی، بهداشتی، رفت و آمد، تالمات روحی و روانی که بین مردم دو شهرستان آق‌قلا و گمیشان وجود داشت مدارس در این مناطق تعطیل است.

گوهری‌راد گفت: با توجه به آمادگی که برای بازگشایی مدارس در این دو شهرستان داشتیم و کانکس‌ها نیز آماده راه‌اندازی بود، اما با بر اساس مصوبه شورای تامین و شورای بحران استان مدارس دو شهرستان آق‌قلا و گمیشان به مدت یک هفته تا ۲۴ فروردین تعطیل است.

به گفته وی؛ اکثر مدارس استان گلستان برای شروع سال تحصیلی ۱۳۹۸ باز است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی