بازدید 4032

حمله نكونام:باحضوراين فرد،استقلال قهرمان بشو نيست

کد خبر: ۸۸۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 01 April 2019

جواد نکونام که 2 فصل با پیراهن استقلال به میدان رفت و آخرین قهرمانی آبی ها در لیگ برتر را تجربه کرد، بعد از مدت ها درباره این تیم به صحبت پرداخته و از مدیریت فعلی باشگاه استقلال به شدت انتقاد کرده است.

به گزارش تابناك ورزشي، کاپیتان سابق تیم ملی که بعد از جدایی از نساجی این روزها هدایت تیمی را برعهده ندارد، در پی شکست استقلال در دربی 89 سکوت خود را شکسته و دلیل دور شدن آبی ها از قهرمانی را مدیریت باشگاه می داند.

نکونام در ابتدای صحبت های تند خود درباره دلایلی که باعث شده در چنین شرایطی مصاحبه کند، گفته است: «مدت‌هاست درباره استقلال حرف نمی‌زنم چون متاسفانه اگر درباره باشگاهم حرف بزنم متهم می‌شوم. به همین خاطر خیلی وقت‌ها در قبال اتفاقاتی که افتاد و دل همه ما استقلالی‌ها را به درد آورد، سکوت کردیم.  همیشه بازی هاى استقلال را می بینم و اگر نتیجه نگیرد ناراحت می شوم مثل تمام هواداران. مثل زمانى که در اسپانیا بازى می کردم ولى تمام نتایج استقلال را دنبال می کردم.اما به نظرم دیگر سکوت جایز نیست چراکه باشگاه استقلال پرطرفدار است و باید به خاطر هواداران دل شکسته واقعیت‌ها را بگوییم. آنها توقع دارند و از شب گذشته پیام‌های زیادی برای من ارسال کرده‌اند که چرا سکوت کرده‌اید و حرف نمی‌زنید؟من هم به عنوان یک استقلالی‌ خودم را مسئول می‌دانم.»


افشاگری بازیکن سابق استقلال در بخش بعدی صحبت های او با فارس آغاز شده، اما نکونام فقط به ذکر کلمه «آقایان» اکتفا کرده و اسم کسی را که مدنظرش است، نبرده است: «هر مربى وارد باشگاه می شود به خاطر ماندن و داشتن قدرت بیشتر درون تیم و باشگاه با آقایان کنار می آید و تمام مربیان که از استقلال جدا شدند به مسائلى این چنینی اعتراف می کنند. تا زمانی که بعضی ها در استقلال باشند این تیم نتیجه نخواهد گرفت. به اعتقاد من برای آنکه استقلال بتواند دوباره موفق شود باید از حضور این افراد پاکسازی شود. چند سال از جدایی من از استقلال می گذرد؟ آخرین بار در آن زمان قهرمان شدیم و بعد از آن دیگر هیچ وقت به قهرمانی در لیگ برتر نرسیدیم. چه اتفاقاتی در این سال ها افتاد؟ چقدر افشاگری ها شد؟ ولی متاسفانه اشتباهات ادامه پیدا کرد تا به اینجا رسید و حالا برای همه ثابت شده تا این افراد در استقلال باشند باشگاه نتیجه نمی گیرد.»

کاپیتان سابق تیم ملی در بخش بعدی صحبت های خود ادعا کرده افرادی که مدنظرش هستند، در چند سال اخیر دلیل ناکامی این تیم بوده اند، اما با یک بررسی متوجه می شویم که مدیران استقلال در سال های اخیر بارها تغییر کرده اند. مشخص نیست نکونام چه کسانی را مدنظر قرار داده و آنها را دلیل اصلی ناکامی استقلال می داند: « کاملا قابل پیش بینی است که اگر این ها بمانند استقلال در آینده هم ناکام خواهد بود و نتیجه نخواهد گرفت. بحث من فقط بازى دیروز نیست. کلیه تصمیمات باشگاه در این چند سال را می گویم. متاسفانه آنها کارهایی در استقلال کرده‌اند که حتی بعضی از خود بازیکنان می گویند تا اینها هستند استقلال نتیجه نمی گیرد.»

نکونام در بخش پایانی صحبت هایش برای شناخت افراد مدنظرش کدهایی داده است. او معتقد است این دسته افراد پشت پرده اقداماتی را انجام می دهند و به زودی هویتشان برای همه فاش می شود: « امیدوارم که یک بار برای همیشه این پاکسازی صورت بگیرد و استقلال نجات پیدا کند. این افراد در پشت پرده اقداماتی علیه استقلال می کنند و ماهیت آنها هم مشخص است. با این شکل مدیریت هم باشگاه نتیجه نمی گیرد و به نظرم مسئولان باید تصمیم دیگری بگیرند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست