بازدید 3638

یک صندوق سرمایه‌گذاری، پول سعودی‌ها را نپذیرفت

کد خبر: ۸۸۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 28 March 2019

یک صندوق سرمایه‌گذاری با اعلام نگرانی‌هایی در مورد قتل روزنامه‌نگار واشنگتن‌پست، جمال خاشقجی، سرمایه ۳۰۰ میلیون دلاری ناظر مالی عربستان سعودی (سما) را به این کشور پس داد.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، یک صندوق سرمایه‌گذاری با ذکر نگرانی‌هایی در مورد قتل روزنامه‌نگار واشنگتن‌پست، جمال خاشقجی، سرمایه ۳۰۰ میلیون دلاری ناظر مالی عربستان سعودی (سما) را به این کشور پس داد.

صندوق مدیریت مالی فارو، که در دسامبر ۲۰۱۸ این پول را از سما گرفته بود، اولین صندوق سرمایه‌گذاری‌ای است که رسماً پول سعودی‌ها را در ارتباط با این موضوع پس می‌دهد.

گزارشات حاکی از آن است که، مؤسس فارو، گیلومه، فونکنل، در ماه ژانویه به سرمایه‌گذاران گفته است که چنین تصمیمی برای حفظ اصول شرکت در مورد نگرانی از قتل خاشقجی به دست مأموران دولتی سعودی انجام شده است.

این در حالی است که قبل از قتل جمال خاشقجی در اکتبر ۲۰۱۸، عربستان سعودی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای طرح چشم‌انداز ۲۰۳۰، با مشکل مواجه شده بود و پس از آن حادثه، شرکت‌های مهمی از شرکت در همایش سرمایه‌گذاری این شرکت خارج شدند.

صندوق مدیریت مالی فارو، که در دسامبر ۲۰۱۸ این پول را از سما گرفته بود، اولین صندوق سرمایه‌گذاری‌ای است که رسماً پول سعودی‌ها را در ارتباط با این موضوع پس می‌دهد.

گزارشات حاکی از آن است که، مؤسس فارو، گیلومه، فونکنل، در ماه ژانویه به سرمایه‌گذاران گفته است که چنین تصمیمی برای حفظ اصول شرکت در مورد نگرانی از قتل خاشقجی به دست مأموران دولتی سعودی انجام شده است.

این درحالی است که قبل از قتل جمال خاشقجی در اکتبر ۲۰۱۸، عربستان سعودی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای طرح چشم‌انداز ۲۰۳۰، با مشکل مواجه شده بود و پس از آن حادثه، شرکت‌های مهمی از شرکت در همایش سرمایه‌گذاری این شرکت خارج شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار