بازدید 3246

دنده عقب عامل بسیاری از تصادفات

کد خبر: ۸۸۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 28 March 2019

رئیس اجراییات پلیس راهور فاتب، گفت: تخلف حرکت با دنده عقب در معابر بزرگراهی به شکل بالقوه زمینه بروز تصادفات سنگین منجر به جرح و فوت را در بزرگراه‌ها فراهم می‌نماید.

به گزارش مهر، سرگرد نصیر ملأ، اظهار داشت: با ورود مهمانان از سراسر کشور به تهران، موج جدیدی از سفرها نیز آغاز می‌گردد.

وی گفت: نکته قابل توجه این است که گاهاً مشاهده می‌شود این عزیزان به جهت عدم آشنایی به معابر، به خصوص معابر بزرگراهی اقدام به حرکت با دنده عقب برای دسترسی به خروجی‌های بزرگراه‌ها می‌نمایند.

نصیر ملأ افزود: تخلف حرکت با دنده عقب در معابر بزرگراهی به شکل بالقوه زمینه بروز تصادفات سنگین منجر به جرح و فوت را در بزرگراه‌ها فراهم می‌نماید. لذا از هموطنان خواهش می‌کنم در صورت عبور از خروجی مد نظر به هیچ عنوان اقدام به حرکت با دنده عقب ننموده و ضمن ادامه حرکت، از اولین رمپ یا لوپ پیش رو استفاده و ضمن برگشت به مسیر درست از خروجی مد نظر استفاده نمایند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز نیز همچون سایر روزهای سال دوربین‌های ثبت تخلفات از جمله دوربین‌های کنترل سرعت فعال بوده و تخلفات مربوطه را ثبت و ضبط خواهند نمود.

نصیر ملأ افزود: همکاران بنده در اداره اجراییات پلیس راهور فاتب به صورت مستمر در ایام نوروز تخلفات ثبت شده توسط دوربین‌های سطح شهر را بررسی و نسبت به ثبت تخلفات در سامانه پلیس راهور اقدام خواهند نمود. بنابراین انتظار می‌رود رانندگان تهرانی و میهمانان نوروزی در رعایت قوانین و رانندگی معقول اهتمام داشته تا انشالله نوروز بی خطری را همراه با خانواده سپری نمایند.

وی در پایان اضافه کرد: آرزوی قلبی بنده و همکارانم سلامتی شهروندان تهرانی و میهمانان نوروزی با رعایت قانون در این ایام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار