بازدید 2641

طرح وزارت علوم برای افزایش دانشجویان خارجی

کد خبر: ۸۸۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 17 March 2019

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: جمهوری اسلامی ایران و وزارت علوم، برنامه‌ای ویژه برای افزایش تعداد دانشجویان خارجی در کشور دارد.

به گزارش فارس، حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با اشاره به فعالیت چشمگیر جامعه علمی کشور گفت: دانشگاه تهران، پژوهشگاه علوم بنیادی و دانشگاه علم و صنعت ایران در همکاری‌های بین المللی رتبه اول را در دارند.

وی افزود: فعالیت های علمی و پژوهشی کشور قابل قبول است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و حمایت دولت، سال آینده شاهد دستاوردها و پیشرفت های بزرگی خواهیم بود.

سالار آملی با تاکید بر اینکه تحریم ها تأثیر بسیار کمی در توسعه امور علمی بین المللی داشته است گفت: جامعه علمی و فناوری نسبت به سایر بخش ها با آسیب پذیری کمتری در برابر تحریم رو به رو شده است.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل اظهار داشت: سیاست مرکز «همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم» حمایت از توسعه همکاری دانشگاه های ایران با سایر کشورها است.

وی با اشاره به اهمیت رابطه متقابل علمی ایران با سایر کشورهای جهان تصریح کرد: در حال حاضر دنیا نیازمند علم ایران است و کشور ما نیز متقابلا از همکاری با سایر کشورها منتفع می شود.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران و وزارت علوم، برنامه‌ای ویژه برای افزایش تعداد دانشجویان خارجی در کشور دارد که باید این روند هر ساله رشد یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر