بازدید 3766

لغو نمایش محمد یعقوبی به دلیل ممنوع الفعالیتی

نمایش «پارک شهر» به کارگردانی بهزاد خاکی نژاد که پیش از این قرار بود سال ۹۸ در بخش اساتید جشنواره تئاتر دانشجویی به صحنه بیاید به دلائلی از شب گذشته اجرایش را در سالن ناظرزاده کرمانی آغاز کرده است. پیش از این قرار بود نمایش محمد یعقوبی و آیدا کیخاهی در این سالن به صحنه برود که به دلائل ممنوع الفعالیت بودن محمد یعقوبی این کار کنسل شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 12 March 2019

دو نمایش «پارک شهر» به کارگردانی بهزاد خاکی‌نژاد و «وقتی خروس غلط می‌خواند» از علی شمس چراغ‌های تماشاخانه ایرانشهر را در سال ۹۷ خاموش می‌کنند.

به گزارش فارس، در روزهای انتهایی سال ۹۷ در تماشاخانه ایرانشهر تنها دو نمایش در سالن‌های ناظرزاده کرمانی و استاد سمندریان به روی صحنه می‌روند.

نمایش «پارک شهر» به کارگردانی بهزاد خاکی نژاد که پیش از این قرار بود سال ۹۸ در بخش اساتید جشنواره تئاتر دانشجویی به صحنه بیاید به دلائلی از شب گذشته اجرایش را در سالن ناظرزاده کرمانی آغاز کرده است.

پیش از این قرار بود نمایش محمد یعقوبی و آیدا کیخاهی در این سالن به صحنه برود که به دلایل ممنوع الفعالیت بودن محمد یعقوبی این کار کنسل شد.

نمایش پارک شهر تنها ۹ شب در ایرانشهر به صحنه خواهد رفت، بازبینی این کار روز گذشته بوده است.

نمایش «وقتی خروس غلط می‌خواند» از علی شمس نیز پیش از جشنواره تئاتر فجر اجرایش را در سالن استاد سمندریان آغاز کرده بود و تا ۲۴ اسفند ماه نیز ادامه دارد.

 

برنامه‌های سال آتی ایرانشهر

و اما تماشاخانه ایرانشهر فعالیت خود را پس از ایام نوروز از هفدهم فروردین ماه با چهار کار نمایشی آغاز می‌کند. در حال حاضر نمایش‌های هادی عامل با نمایش «آلفرد» و جواد روشن با نمایش «یک ساعت آرامش» در سالن ناظرزاده مشخص شده و نمایش‌های مهبد تاراج با نمایش «غلامرضا لبخندی»‌ و عباس عبدالله زاده با نمایش «فستیوال» نیز برای سالن سمندریان در نظر گرفته شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر