بازدید 2765

افزایش صادرات ال‌پی‌جی در سال آینده

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال آتی شرکت ملی گاز ایران، نگاه ویژه به موضوع افزایش فروش ال‌پی‌جی در بازارهای جهانی است تا بتوانیم این محصول را به بازارهای هدف ارسال کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ 11 March 2019

به گزارش میزان، حسن منتظرتربتی درباره برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز ایران برای سال ۹۸، گفت: اکنون گاز مایع (ال‌پی‌جی) به میزان قابل ملاحظه‌ای در شرکت ملی گاز ایران تولید می‌شود به گونه‌ای که قادر به ارائه حجم زیادی از این محصول به بازار‌های جهانی هستیم.

وی افزود: مانیتورینگ و کنتور‌های هوشمند گاز از دیگر مسائل مهم شرکت ملی گاز ایران در سال ۹۸ خواهد بود که اکنون در حال انجام اقدام‌هایی هستیم تا موضوع کنتور‌های هوشمند به نتایج بهتر و ملموس‌تری برسد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به اینکه دغدغه‌های شرکت ملی گاز ایران درباره قطع گاز در زمستان و نقاط ضعف شبکه به طور تقریبی رفع شده است، برنامه‌ریزی مناسب برای انتقال گاز تولیدی فاز‌های جدید پارس جنوبی را از موضوعات مهم این شرکت در سال ۹۸ عنوان کرد و ادامه داد: پروژه‌های خطوط انتقال و ایستگاه‌های تقویت فشار گاز نیز از دیگر فعالیت‌های مهم شرکت ملی گاز ایران هستند که در کنار طرح‌های گازرسانی به مرور کامل می‌شوند.

تربتی با تاکید بر لزوم بازنگری نسبت به تحلیل هزینه‌های شرکت ملی گاز ایران، اظهار کرد: با توجه به تجارب مدیریت شرکت ملی گاز ایران در سال‌های گذشته، باید به شاخص‌های نوین برای مدیریت صحیح‌تر و کم‌هزینه‌تر این شرکت دست یابیم.

وی، شرکت ملی گاز ایران را شرکتی مردمی توصیف کرد و گفت: بر ما واجب است که ریشه اعتماد مردم نسبت به شرکت ملی گاز ایران را همیشه بالنده نگه داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار