بازدید 2023

عزم ایران و سوریه برای توسعه همکاریهای اقتصادی

کد خبر: ۸۸۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 11 March 2019

معاون امور اقتصادی و بین‌الملل اتاق تعاون ایران بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی با سوریه تاکید و ابراز امیدواری کرد: دولت‌ها به عنوان تسهیل‌گر زمینه گسترش این فعالیت‌ها را فراهم کنند.

به گزارش ایسنا، ضیغمی در دیدار هیأت تجاری سوریه با اعضای اتاق تعاون ایران اظهار کرد: هدف ما از حضور در این جلسه کمک به توسعه روابط تجاری دو کشور است. برای توسعه فعالیت‌های تجاری راه‌های مختلفی وجود دارد و شرکت‌ها و تشکل‌ها فعالیت مختلفی را در این زمینه‌ها انجام می‌دهند و دولت‌ها هم به عنوان تسهیل‌گر باید زمینه این فعالیت‌ها را فراهم کنند.

وی گفت: امروز ضرورت همکاری ما بیش از زمان‌های دیگر اهمیت پیدا می‌کند. خوشبختانه توفیق حذف داعش از سوریه زمینه مناسب همکاری‌های تجاری و اقتصادی با سوریه را فراهم کرده است.

ضیغمی افزود: امیدواریم این همکاری‌ها هر چه سریع‌تر به ثمر برسد تا سوریه به شرایط مطلوب بازگردد.

به گفته معاون امور اقتصادی و بین‌الملل اتاق تعاون ایران، در حال حاضر مهم‌ترین مساله در توسعه و روابط تجاری ایران و سوریه، شناخت و ارتباط است که از این طریق می‌توان نیازهای دو کشور را برطرف کرد. راه‌های مختلفی برای کسب اطلاعات وجود دارد که مهم‌ترین و مرسوم‌ترین آنها حضور هیأت‌های تجاری است.

ضیغمی در پایان ابراز امیدواری کرد: برنامه‌هایی که برای هیأت تجاری سوریه در طول این سفر پیش‌بینی شده است اهداف دو کشور را محقق کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی