بازدید 5872
درخشش لژیونر سکونشین در چمپیون شیپ

توفان نیمساعته کریم درانگلیس با گل وپاس گل برای ناتینگهام فارست

کد خبر: ۸۸۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۹ 10 March 2019

در حالی که صحبت از جدایی ملی پوش ایرانی از باشگاه ناتینگهام فارست بود اما امشب کریم با پاس گل و نخستین گل فصلش برای این تیم قدیمی انگلیسی سرانجام طلسم را شکست.

به گزارش تابناک ورزشی، شنبه شب در چارچوب هفته سی‌وششم چمپیونشیپ انگلیس تیم ناتینگهام فارست در ورزشگاه خانگی گراند سیتی پذیرای تیم هال‌سیتی بود و به پیروزی 3 بر صفر دست یافت. کاروالیو در دقیقه 72 روی پاس کریم انصاری‌فرد گل نخست بازی را به ثمر رساند. کریم انصاری‌فرد که از دقیقه 59 به جای بوناتینی در ترکیب ناتینگهام فارست قرار گرفته بود در دقیقه 76 زننده گل دوم تیمش بود. لولی نیز در دقیقه 84 گل سوم ناتینگهام فارست را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه هال‌سیتی کرد.

توفان نیمساعته کریم درانگلیس با گل وپاس گل برای ناتینگهام فارست

در دیگر بازی امشب نیز تیم ردینگ در بازی خانگی برابر ویگان 3 بر 2 پیروز شد. سوئیفت (3+45)، بارو (89) و میته (8+90) برای تیم ردینگ گل زدند و 2 گل تیم ویگان نیز در دقایق 20 و 64 به ثمر رسیدند. سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی باز هم به دلیل مصدومیت غایب فهرست 18 نفره تیم ردینگ بود.

در جدول رده‌بندی 24 تیمی چمپیونشیپ انگلیس تیم ناتینگهام فارست با 53 امتیاز هشتم است. تیم ردینگ نیز با اندوخته 36 امتیازی رتبه 19 را در اختیار دارد. در پایان این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم جدول رد‌ه‌بندی به لیگ برتر انگلیس راه می‌یابند و تیم‌های سوم تا ششم جدول نیز در مرحله پلی‌آف برای کسب تنها سهمیه باقی‌مانده لیگ برتر رقابت‌ خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر