بازدید 14773

عکس زانوی زخمی ترابی در اینستاگرام فیلتر شد

کد خبر: ۸۸۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 09 March 2019

جراحت شدید پای مهاجم جوان و ملی پوش پرسپولیس در بازی برابر نساجی به حدی بود که اینستاگرام عکس های مربوط به آن را فیلتر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در نیمه دوم بازی پرسپولیس و نساجی در حالی که پرسپولیسی ها بشدت به دنبال زدن گل برتری بودند مهدی ترابی ستاره ملی پوش این تیم در محوطه جریمه با دروازه بان و مدافع حریف برخورد کرد. صحنه ای که نگرانی شدید کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی های مهمی که این تیم دارد حسابی نگران کرد. حتی در ابتدا تصور می شد که ترابی دچار مصدومیت از ناحیه رباط شده باشد اما وقتی اولین تصاویر از پای آسیب دیده او دقایقی بعد از بازی منتشر شد مشخص شد که پای این بازیکن با جراحتی شدید مواجه شده است.

Image result for ‫زانوی مصدوم ترابی‬‎

عکس جراحت شدید زانوی ترابی که با اعلام برانکو مانع از حضور او در بازی حساس روز سه شنبه برابر السد قطر خواهد شد خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد. این جراحت و مصدومیت ترابی به حدی بود که وقتی صفحات مختلف ورزشی در اینستاگرام اقدام به انتشار آن کردند سرور اینستاگرام به دلیل خشونتی که در عکس وجود دارد آن را فیلتر کرد.

به همین دلیل دقایقی بعد از اینکه صفحات مختلف این عکس را پخش کردند، فیلتری روی عکس قرار گرفت که به مخاطبان هشدار می داد. این یکی از قوانین این شبکه اجتماعی بسیار پرمخاطب و پرطرفدار جهان است که اجازه انتشار ویدئوها و عکس هایی که خشونت زیادی دارند را نمی دهد و یا آنها را فیلتر می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
چه دلیلی داره که آقای ترب عکسش بزار تو ایستاگرام..
اون وقت فغانی این صحنه رو نمی بینه
چه پاهای قشنگی داره.
بهتره بگیم تقاضای مخاطبان بوده که باعث فیلتر شدن عکس به صورت نرم افزاری شده است.
خطای مسلم دروازه بان وبازیکن نساچی برروی ترابی را میلیونها بیننده تلویزیون ازنزدیک دیدند ولی فغانی به اصطلاح داور بین المللی ندید البته چند مرتبه دیگر هم توپ بدست بازیکنان نساچی خورد ولی فغانی گویا ازیظر دید مشکل دارد وندید
چه خبر مهمی!!!!!
آیا واقعا زمان آن نیست که شبکه های فوق ازما یاد بگیرند و نه ما از آنان؟
آنها فیلتر می کنند، ما منتشر می کنیم! عجیب نیست؟
تابناك يه سوال دارم. اگر اين اتفاق براي پاي بازيكنان تيم آبي افتاده بود هم خبر درج مي كردي؟؟ ناموسا جواب بده
اینقدر طرف پرسپولیس را نگیر آقا فوتبال همینه چطور میلیاردی میگیرن اما ۴ تا بخیه را تحمل نمیکنن
نمیدانم چرا سایتها هم طرف پرسپولیس را می گیرند و میخواهند همانگونه که اکثر مربیان وکارشناسان فوتبال میگویند بزور پرسپولیس را قهرمان کنند . صحنه برخورد ترابی را در سایت ورزشی چند بار دیدم واز چند زاویه هم پخش شده . هیچ برخوردی بین مدافع و مهاجم صورت نگرفته فقط ممکن است جریان هوای بین دوبازیکن عامل زمین خوردن بازیکن پرسپولیس شده باشد . ودر اخر با دروازه بانی که توپ را گرفته برخورد میکند واحتمالا اسیب هم بدلیل برخورد با دروازه بان است ولی از صبح چندین سایت و شبکه روی این صحنه اصرار دارند که پنالتی بوده ؟؟؟
مدافع پشت سر مهاجم بوده و زانوی مهاجم از سمت جلو اسیب دیده . یاد فیلم حضرت یوسف وذلیخا می افتم که اگر ذلیخا مدعی بوده چرا لباس یوسف از پشت پاره شده ؟؟؟؟
حال ادم از اینجور قهرمانیهای جعلی به هم میخوره ...........
بروید فیلم صحنه برخورد را هزاربار ببینید . بعد مظلوم نمائی کنید . بیچاره مدافع نساجی ...
این بازیکن هم درست است اسیب دیده ولی حداقل مردانگی ندارد که بگوید چطور پایش اسیب دیده ؟؟؟؟؟؟؟؟
شما چرا بازنشر کردی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار