بازدید 4007

آمریکا بانک‌های خارجی کمک‌کننده به دولت مادورو را تحریم می‌کند

کد خبر: ۸۸۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷ 08 March 2019

یک مقام ارشد در دولت آمریکا گفت: ایالات متحده بانک‌هایی را که به دولت نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا برای انتقال پول کمک کرده‌اند، شناسایی و بزودی آنها را تحریم خواهد کرد.

به گزارش ابیِنا به نقل از رویترز، یک مقام ارشد در دولت ایالات متحده گفت: آمریکا تلاش‌های نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا را برای همکاری با بانک‌های خارجی بمنظور انتقال و مخفی کردن پول های این کشور شناسایی کرده و آماده مجازات این بانک ها با تحریم آنها در آینده نزدیک است.  

ایالات متحده بطور جدی اقدام به قطع درآمدهای دولت مادورو و شرکت نفت وابسته به دولت این کشور با تحریم آنها بعد از به رسمیت شناختن جوآن گوآیدو رهبر حزب مخالف دولت دولت مادورو بعنوان رییس جمهور موقت مشروع ونزوئلا در ماه ژانویه کرده است.

کاخ سفید ساعاتی پیش اعلام کرد این بانک ها با تحریم هایی به دلیل انجام تراکنش های نامشروع که به نیکولاس مادورو و شبکه او کمک کرده اند، روبرو خواهند شد. این مقام ارشد آمریکایی گفت: این هشدار زمانی مطرح شد که مادورو، مقامات او، اعضای خانواده ریس جمهور و شرکت های دولتی به دنبال پیدا کردن راهی برای نگهداری درآمدها بودند.  

وی افزود: آنها در حال تلاش برای انتقال پول و مخفی کردن آن در مکان های مختلف هستند. برخی بانک ها، بویژه بانک های خارجی همدست آنها هستند.

یک مقام ارشد آمریکایی گفت: دولت ایالات متحده آماده انتشار نام این بانک ها و اعمال تحریم ها علیه آنها به دنبال نادیده گرفتن هشدارها است. وی تصریح کرد در آینده نزدیک بدون شک شاهد انتشار نام برخی از آنها خواهیم بود و در چند روز و چند هفته آینده تحریم خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر