بازدید 2665

کارت‌های ملی نمونه قدیم تا چه زمانی اعتبار دارد؟

کد خبر: ۸۸۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 08 March 2019

سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال کشور از پایان اعتبار کارت‌های ملی نمونه قدیم از فروردین ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیف‌الله ابوترابی در این باره اظهار کرد: براساس مصوبه هیأت وزیران کلیه کسانی که کارت هوشمند ملی دریافت نکرده‌اند و تاریخ اعتبار کارت‌های ملی نمونه قدیم آن‌ها ماقبل ۲۹ اسفند ۹۷ است، از اول فروردین ۹۸ کارت‌های ملی‌شان فاقد اعتبار است البته تعداد محدودی کارت وجود دارد که بعد از سال ۹۷ نیز دارای اعتبار هستند.

وی ادامه داد: هماهنگی سامانه پیش ثبت‌نام و تکمیل ثبت‌نام با مراجع الکترونیکی به نوعی است که اگر فردی پیش ثبت‌نام و تکمیل ثبت‌نام کارت ملی هوشمند را انجام داد، هنگام استعلام مراکز خدمات دهنده به منظور احراز هویت، پاسخ مناسبی به آنها داده خواهد شد و آن فرد در زمره دارندگان کارت ملی هوشمند قرار خواهند گرفت.

حدود ۵۰ میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند تکمیل ثبت‌نام کردند

سخنگوی سازمان ثبت احوال به آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان کارت ملی هوشمند اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند تکمیل ثبت‌نام کرده‌اند و تقریباً برای ۴۴ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است. با توجه به جمعیت واجد شرایط پیش بینی می‌شود که حدود ۱۰ میلیون نفر هنوز کارت ملی هوشمندشان را دریافت نکرده‌اند که باید هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل ثبت‌نام آن اقدام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار