بازدید 2569
۱

هیچ اخلالگری نباید احساس امنیت کند

کد خبر: ۸۸۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 05 March 2019

استاندار تهران گفت: نظارت و پایش ما باید از چنان اقتدار، صلابت و جدیتی برخوردار باشد که هیچ اخلالگری احساس امنیت جهت انجام بزه و تعمیم آسیب‌های اجتماعی نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران که صبح امروز با حضور گودرزی - معاون امنیتی و انتظامی استاندار، حسن بیگی - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، مروستی - مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری و اعضای این شورا در استانداری تهران تشکیل شد، ضمن اشاره به اهمیت و لزوم مقابله علمی با معضلات اجتماعی، اظهارکرد: آسیب‌های اجتماعی و درمان اعتیاد با توجه به ماهیت و پیچیدگی این معضل نسخه واحدی ندارد و نیازمند رویکردهای تلفیقی و همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها است.

استاندار تهران افزود: اقدامات خوبی شکل گرفته است و به وحدت جمعی در دستگاه‌های متولی این بخش نزدیک شده‌ایم.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: بدون تردید اگر اقدام خوبی در سطح استان تهران در این حوزه صورت گرفته باید تداوم یابد چون می‌تواند در کشور به عنوان پایلوت و الگوی مناسب برای سایر استان ها مطرح و در نهایت به کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور منجر شود در این بین البته شهرداری تهران نیز همکاری خوبی با دستگاه‌های متولی در این حوزه داشته و در کنار ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران وارد عمل شده است.

استاندار تهران افزود: چهار منطقه شوش، مولوی، هرندی و بازار تهران وضعیت خوبی از نظر اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی نداشت و نقاطی که ناامنی و عدم آسایش برای ساکنان منطقه ایجاد کرده بود مورد پایش و رصد و اقدام قرار گرفتژ و نهادهایی مانند نیروی انتظامی به‌خوبی در راستای رفع این آسیب‌ها در این منطقه اقدام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: باید روش‌هایی که در دنیا تجربه شده و موفقیت آمیز نیز بوده است را در حوزه آسیب‌های اجتماعی نهادینه کنیم و به کار بگیریم.

استاندار تهران افزود: تیم غربالگر نیز باید حوزه آسیب‌های اجتماعی را رصد کند و هر معتاد را به تناسب مشکلی که با آن دست به گریبان است به دستگاه‌های متولی ارجاع دهد.

وی در ادامه اظهارکرد: در ایام پایانی سال که به تعطیلات منتهی می شود اقدام خوبی در راستای شیفت بندی و زمان‌بندی لازم برای پیشبرد امور صورت گرفته است که باید در تداوم و استمرار آن جدی و مصمم باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی تاکیدکرد: وقتی آمار اعتیاد بالا باشد هیچ ضمانتی برای در امان بودن فرزندان ما وجود ندارد و باید همه به صورت جدی و غیر مقطعی به حوزه مقابله علمی و تخصصی با این پدیده شوم ورود کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایشان مرد شوخ طبعی هستند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل